Karjalaa vaadittava takaisin vaikkei saisikaan

78886ty

Olisi vaarallista, jos Venäjällä voittaisi käsitys, että suomalaiset hyväksyvät sen millä tavalla Karjala Neuvostoliittoon liitettiin.

Venäjän johto voisi päätellä että tehdään sama uudestaan ja viedään samankokoinen pala Suomesta ja asutetaan sen venäläisellä väestöllä.

Kun vaadimme Karjalaa takaisin venäläiset ymmärtävät selittämättä ettemme hyväksy talvisodan hyökkäystä ja Karjalan liittämistä Neuvostoliittoon.

10

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 78i67uy6

      Jeltsiniä ei nyky Venäjällä paljon arvosteta mutta hän puhui ystävällisemmin kuin kukaan toinenVenäjän johtaja.

      Valitettavasti alkoholismi pilasi hänet.

      Tavattuaan presidentti Ahtisaaren Moskovan Kremlissä 1994 Jeltsin sanoi: "Minä katson, että Karjalan liittäminen oli epäilemättä stalinistista politiikkaa, totalitarismin hyökkäyspolitiikkaa, emmekä me presidentti Ahtisaaren kanssa missään tapauksessa hyväksy sellaista."

    • Evakonjälkeläinen

      Venäläisillä ei ole koskaan ollut käsitystä oikeasta tai väärästä. Niiden käsitys on et isommat jyrää pienemmät. Erimieltä olevat hiljennetään tai ne vain katoavat.

    • Bror-Erik1974odin-1Ac

      Venäläiset eivät kuulepa aloittaja edes tiedä siun kieroutuneesta karjala-ahistuskäsityksestäsi mitään vaan elelevät rentoon venäläiseen tyyliin venäjänkarjalassa omilla somilla tonteillaan välillä huvitellen Pietarin alueen pohjoisilla pitkien hiekkarantojen lomakeskuksilla. -Ja 78886ty se vaan kihisee pannu kuumana kateudesta täällä,palautuksista hourien. Vot!

      • Karhun_kaataja

        Elä sie ryssän trolli väännä karjalan murretta ku et ossaa. Ei ne petroskoijarit tiedä kenen rannoilla ne koisii. Historia kirjotetaa ryssissä joka vuosi uusiks, ni ei niin pahasti omaatuntoa kolkuta.


      • Broback
        Karhun_kaataja kirjoitti:

        Elä sie ryssän trolli väännä karjalan murretta ku et ossaa. Ei ne petroskoijarit tiedä kenen rannoilla ne koisii. Historia kirjotetaa ryssissä joka vuosi uusiks, ni ei niin pahasti omaatuntoa kolkuta.

        Eläpä sie höpäjä joutavii senkin ryssäkauhuinen puskapupujussi. :)))


      • Karhun_kaataja

        Jos et kestä totuutta ni voit mennä lukemaan pravdaa. Siellä on mieli uutisiasi eikä joutavii höpäjiä.
        Ryssärealismi ja ryssäkauhu on kaks eri asiaa.


    • sekaisnkokoseurakunta

      Käykäähän katsomassa mikä työmaa tulisi jos karjala tulisi takisin

      • Karhun_kaataja

        Sittepä olis töitä. Minä lähtisin kunnostamaan sukutilaa valkjärvelle.


    • lökäripöksy

      Ja mie Karppilan rannoil lähel Viipurrii

      • SeAravakasteinen

        Jotakin on nyt kyllä palautuksen suhteen tekeillä. Tätä on kyllä odotettu kauan ja hartaasti. Viipurissa on Pyöreän tornin lähellä Suomen aikainen linjan 1 ratikka jo nostettu kiskoille. Reittihän on Papula-Rautatieasema-Turun silta. Ratikka on oikein hyvässä kuosissa ja tuoreessa maalissakin. Värityksenä on keltainen ja musta sekä Wiipurin sähkölaitoksen logo vaunun kyljessä. Tuli niin pirteä olo, että saakohan nukuttua ensi yönä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe