Ujon tanssia harrastavan runoilijan yksinäisyys

TanssiRuno

Kirjoitan tänne kun joskus, ihan fyysisesti sattuu, yksinäisyys.
Olen ihan normaali mies, ujo, eikä ulosanti toimi silloin kun sen pitäisi. En ole kuitenkaan nössö tai ruma jos sitä luulitte.
Harrastan erilaisia paritansseja ja kirjoittelen runoja. Siihen kun on hyvää aikaa. Saan kyllä suuni auki jos olen kahden kesken, mutta julkisissa tilaisuuksissa menen ihme kipsiin. Jalat ja kädet toimivat mutta suu ei vain aukea. Tuleehan sieltä ympäripyöreätä, mutta ei sitä mitä tarvitsisi.
Tämähän ei ole deittipalsta, mutta toivoisin runoista ja tanssimisesta pitävän - 40 v. naisen yhteydenottoa Uudeltamaalta.
[email protected]

14

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chachaaaa

      Lavatanseissa on valtavat määrät myös seuraa hakevia naisia kaikissa ikäryhmissä. Esim. viime lauantaina oli Riutanharjulla Riihimäellä niin paljon naisia ja nuoria sellaisia odottamassa tanssiinpääsyä että itse lähdin toiseen paikkaan paremman flaksin toivossa.
      Hausjärvellä Kolmilammin lavalla on joka sunnuntai myös paljon ikäisiäsisi naisia, joten ajelke sinne ensi sunnuntaina !

    • dannceeee

      Ite oisin tavallaan kiinnostunut pari/ja lavatansseista mutta kun oon homo niin se tekee asiasta vähän vaikeen. Ehkä vaan tuhlaisin naisten aikaa siellä. Tanssi on kyl hyvä harrastus ja hyvä tapa olla lähellä toista ihmistä.

      • tilaa.vievä.tanssi

        Breaktanssia ei kannata kahjen inhimiillisen ihmishengen harrastaa toistensa lähellä, voi tulla kantapäästä nenään tai palleille puolin ja toisin


      • vinkki.naisille

        Kävisi itsepuolustuskeinosta. Tuommoisesta kun ei ehkä yön puskaraiskaaja saa oikein otetta. Siinä vaan sitte ku jaksaa hyöriä niin kauan että apu tulee paikalle, edellyttäen tietysti että on onnistunut dänssäämisensä aikana raiskaajakandidaatin huomaamatta soitettua Odinin sotilaat tai valtion poliisin paikalle.


      • Ehhe.ehe.heeh

        Meihnehillä päin ei kanshah tanssahele muuth ku sormmet nääppäämistöllÄh!

        Homoa en oo nähny, mutta isotäti on nähny jopa Mustan Miehen kuulemmo.


      • foxille

        Hitto ku oisin nuorempi, mutta ku oon jo kuuenkympin ja kuoleman välissä ja varmasti väärällä paikkakunnallaki…...mulle kyllä kelpais homo tanssikaveriks paremmin ku hyvin...….mistähän löytys


    • Pistäsitkö jonku runon...: )?

      • TanssiRuno

        On tuolla syvyyden kuilu, soi siellä hornan huilu
        ja Kirkukissa kirkuu kissa: ehta, ei siis pajunkissa
        Sammakoita noita keitti, sillä tyyliin löytyi reitti,
        peikkopoijan syömmen perukoille, ja ukoille vanhoille rukoille, luu vain kouraan jäi
        Eivät saanee noijasta morsilota isselleen


      • tyran.banskit

        Hieman pimeä runo, mutta ei viiti aina ajatella kovin rajoittuneesti


      • TanssiRuno kirjoitti:

        On tuolla syvyyden kuilu, soi siellä hornan huilu
        ja Kirkukissa kirkuu kissa: ehta, ei siis pajunkissa
        Sammakoita noita keitti, sillä tyyliin löytyi reitti,
        peikkopoijan syömmen perukoille, ja ukoille vanhoille rukoille, luu vain kouraan jäi
        Eivät saanee noijasta morsilota isselleen

        Heh, Pariisin Kevään Tämän Kylän Poikii:ssakaan noidasta ei saa kumppania kertoja, vai saako se siinä lopussa kun koko maailma alkaa hymyilemään(?)


      • tyralle.tuli.banksit
        minkkilaukku kirjoitti:

        Heh, Pariisin Kevään Tämän Kylän Poikii:ssakaan noidasta ei saa kumppania kertoja, vai saako se siinä lopussa kun koko maailma alkaa hymyilemään(?)

        Luulin että tuo on joku Arttu Viskelijän laulu. Vaan täytyypä täsä käyjä oma lääke ottamassa, joskaan se ei saata kuunaan poistaa tuon lääkkeenkäytön aloittamisen aikaansaaneita syitä. Ei ei saa halauksia(kaan) vaikka kuinka söisi Amlodinpiiniä ja Kardakea. Niillä vain poistuu (tai muuttuu toisiksi ongelmiksi) osa halipulan tuottamista välittömistä ja ilmeisistä fyysillisistä kehon ressireaktioista, kuten korkeasta verenpaineesta. Ainakin otaksun niin.
        Ei aivan ehkä riitä että 19,5 vuotta sitten tuli poskisuukkohali. Siitä saajut mielihyväeväät ovat jo aikoja sitten loppuun kalutut
        Tokhan verenpainetta voisi karvan verran laskea omilla valinnoillahi, jos ny vaik malttoaisi paneskella nukkumaan jo silloin kun aamu on vielä erittäin nuori, eli vaikka yhdeltä, eikä vasta puoli kolmelta. Ja liikkuisi luonnossa enämbi eikä söisi puskahydraatteja jotka ylläpitävät jotain salamystistä tulehjustilaa kehossa.


      • tyralle.tuli.banksit kirjoitti:

        Luulin että tuo on joku Arttu Viskelijän laulu. Vaan täytyypä täsä käyjä oma lääke ottamassa, joskaan se ei saata kuunaan poistaa tuon lääkkeenkäytön aloittamisen aikaansaaneita syitä. Ei ei saa halauksia(kaan) vaikka kuinka söisi Amlodinpiiniä ja Kardakea. Niillä vain poistuu (tai muuttuu toisiksi ongelmiksi) osa halipulan tuottamista välittömistä ja ilmeisistä fyysillisistä kehon ressireaktioista, kuten korkeasta verenpaineesta. Ainakin otaksun niin.
        Ei aivan ehkä riitä että 19,5 vuotta sitten tuli poskisuukkohali. Siitä saajut mielihyväeväät ovat jo aikoja sitten loppuun kalutut
        Tokhan verenpainetta voisi karvan verran laskea omilla valinnoillahi, jos ny vaik malttoaisi paneskella nukkumaan jo silloin kun aamu on vielä erittäin nuori, eli vaikka yhdeltä, eikä vasta puoli kolmelta. Ja liikkuisi luonnossa enämbi eikä söisi puskahydraatteja jotka ylläpitävät jotain salamystistä tulehjustilaa kehossa.

        Paineet pois kuin markan renkaasta
        Iilimadot sua jois ne puhuu taivaasta
        Niin se luotiin, mä tein kaikkeni
        Metsätielle vei herkkunaan
        Siitä kaikesta vaikenin
        Tutuista löytävät lähettävät terkkujaan

        Mut mä olin tyhmä
        Mun suonet pitäs olla tyhjät
        Kun läksin mukaan
        Retkelle, josta ei tiennyt kukaan

        Nyt mä poistan kaiken
        Lasken kaarnani koskeen


      • efrewsrgwer

        Apuuvvva, mitä teksteä, tuota häätyjää lukea vähän joka suunnasta joka suuntaan että se periytyisi, menisi perille ymmärrykseen, tuli mieleen tämän laulun sanoitukset jotenkin: https://youtu.be/z3ypAGvrx1o?t=193


    • Tämmöistä

      Eino Leinon ruislintu runo riittää minulle. Poltan tupakkaa. Ruislinnun laulu ....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe