Rukoilkaa rakkaat, että lapseni pääsisi eroon huumeista.
Minun lapseni ja kaikkien muidenkin äitien lapset
Rukouspyyntö
8
223
Vastaukset 8
- Äitiminäkin
En voi kuin kuvitella tuskasi. Toivon sinulle
ja lapsellesi kaikkea hyvää ja valoisampaa tulevaisuutta!- hiekanjyvänen
Kiitos!
Mitä se kakara vetää?
Siinä ei rukoukset auta jos hamppua, tupakkaa tai kahvia vahvempia käyttää.- hiekanjyvänen
Uskon rukouksen voimaan
- SananUskomatonVoima
Uskovien rukous on todellinen joukkotuhoase saatanan juonia ja kätyreitä vastaan.
- rukoilenpuolestasi
Rukoilen puolestasi!
Oli tälläinen artikkeli, laitan sen tähän jos olisi jotain apua siitä
https://yle.fi/uutiset/3-10354662?utm_campaign=newsdaily&utm_content=2018-08-18- hiekanjyvänen
Kiitos !
- RukoileAlati
Rakas Taivaallinen Isämme. Sinun on Valtakunta ja Voima ja Kunnia.
Ota pois hiekanjyväsen lapsen riippuvuus huumausaineisiin.
Herätä lapsi todelliseen Jeesuksen Kristuksen uskoon sekä kosketa myös rukouspyynnön esittäjää Voimallisella Kädelläsi.
Tätä samaa herätystä ja tervehdyttämistä me rukoilemme kaikille jotka kamppailevat huumeiden ja viinan kanssa.
Tätä me pyydämme meidän Herramme, Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Kiitos ja Ylistys. Amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191359Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3221303- 991071
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111782
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617