Kiitos äidit! Olette todellisia Naisia!

Yksi-Uskovainen

Haluan kiittää jokaista todellista naista, oikeaa äitiä, joka ei ole antanut itseään eksyttää abortin eli vauvan surman tielle.
Peliä ei ole vielä menetetty luciferin palvojille.
Oikeita Naisia vielä löytyy.
Minä kiitän. Vauvasi kiittää. Puolisosi kiittää. Taivas on hyvillään.

3

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolme33

Mulle kyllä tehty abortti, mut mulla on kolme lasta. Eli iän takia sen abortin saa automaattisesti samoin jos on kolme lasta. Varmaan moni muukin synnyttänyt ja synnyttävä on tehnyt abortteja syystä tai toisesta. Kyllähän se ehkäisy pettää joskus, ei ole esim sitä puolisoa ja sitten voi tulla komplikaatioita. Itsellä paha sairaus joten raskaudet olleet riskipeliä.

Miten luulet aloittaja että tällä palstalla ei tiedetä abortista tai keskenmenoista mitään? Monella voi olla vaikka kuinka monta aborttia. Mikä tuo Lucifer -juttu on? Pallogrillin nimi taisi olla. Taivaalla on lumisadepilviä. Eletään realiteeteissa, ei saduissa.

• LaMamma

Kiitos kiitoksista! Mukava kun uskovainen kiittelee varsinkin ateistia. 😊. Vaikken nyt tajua minkä vuoksi? Onhan se niin että jokainen omat ratkaisut tekee ja omat ongelmat kohtaa. Tuskin kukaan aborttia tosissaan tarvitseva sitä jättää tekemättä kiitosten kipeydessä. Mulla yksi synnytys ja yksi abortti takana. Mies aborttitapauksessa pelkkä randompano, kusipääkin, ilmeni myöhemmin. Sitten oli ihan oikeasti halu perheenperustamiseen kunnon miehen kanssa kun hetki oli oikea. Synnytys on aika väistämätön jatkumo raskaudelle btw. 😄

Vai onko sinulla aloittaja käsitys että kaikki raskaudet on vahinkoja? Onhan sitä ehkäisytkin keksitty ettei niitä lapsia tule tahtomatta. Tiedän yhden kellä raskaus alkanut sterilisaatiosta huolimatta. Mulla vähä huolimaton ehkäisyn käyttö.

• Todellinennainen

Kyllä, ”alkioni” kiitti, kun olen tehnyt aikoinaan abortin, syistä jotka oli silloin täysin oikeat, niin itselleni, kuin sille alkiolle!

Sittemmin, kun aikaa kului, tuli minusta äiti kahdelle lapselle! Olen vastuuntuntoinen ja juuri omille lapsilleni se ”täydellinen” äiti!

Ja luciferilla ei tämän asian kanssa ole kyllä ollut pienintäkään tekemistä, eikä kyllä taivaallakaan...
      Sillä on ollut tekemistä asian kanssa, että olen ollut tarpeeksi älykäs huomioimaan ne faktat elämässä, mitkä siinä kohtaa on ollut ja olen tehnyt abortin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      151
      13447
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9751
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      96
      9148
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      8086
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6773
    6. 149
      6186
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3365
    8. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      27
      1657
    9. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      397
      1265
    10. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1184
    Aihe