Kiitos äidit! Olette todellisia Naisia!

Yksi-Uskovainen

Haluan kiittää jokaista todellista naista, oikeaa äitiä, joka ei ole antanut itseään eksyttää abortin eli vauvan surman tielle.
Peliä ei ole vielä menetetty luciferin palvojille.
Oikeita Naisia vielä löytyy.
Minä kiitän. Vauvasi kiittää. Puolisosi kiittää. Taivas on hyvillään.

3

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolme33

      Mulle kyllä tehty abortti, mut mulla on kolme lasta. Eli iän takia sen abortin saa automaattisesti samoin jos on kolme lasta. Varmaan moni muukin synnyttänyt ja synnyttävä on tehnyt abortteja syystä tai toisesta. Kyllähän se ehkäisy pettää joskus, ei ole esim sitä puolisoa ja sitten voi tulla komplikaatioita. Itsellä paha sairaus joten raskaudet olleet riskipeliä.

      Miten luulet aloittaja että tällä palstalla ei tiedetä abortista tai keskenmenoista mitään? Monella voi olla vaikka kuinka monta aborttia. Mikä tuo Lucifer -juttu on? Pallogrillin nimi taisi olla. Taivaalla on lumisadepilviä. Eletään realiteeteissa, ei saduissa.

    • LaMamma

      Kiitos kiitoksista! Mukava kun uskovainen kiittelee varsinkin ateistia. 😊. Vaikken nyt tajua minkä vuoksi? Onhan se niin että jokainen omat ratkaisut tekee ja omat ongelmat kohtaa. Tuskin kukaan aborttia tosissaan tarvitseva sitä jättää tekemättä kiitosten kipeydessä. Mulla yksi synnytys ja yksi abortti takana. Mies aborttitapauksessa pelkkä randompano, kusipääkin, ilmeni myöhemmin. Sitten oli ihan oikeasti halu perheenperustamiseen kunnon miehen kanssa kun hetki oli oikea. Synnytys on aika väistämätön jatkumo raskaudelle btw. 😄

      Vai onko sinulla aloittaja käsitys että kaikki raskaudet on vahinkoja? Onhan sitä ehkäisytkin keksitty ettei niitä lapsia tule tahtomatta. Tiedän yhden kellä raskaus alkanut sterilisaatiosta huolimatta. Mulla vähä huolimaton ehkäisyn käyttö.

    • Todellinennainen

      Kyllä, ”alkioni” kiitti, kun olen tehnyt aikoinaan abortin, syistä jotka oli silloin täysin oikeat, niin itselleni, kuin sille alkiolle!

      Sittemmin, kun aikaa kului, tuli minusta äiti kahdelle lapselle! Olen vastuuntuntoinen ja juuri omille lapsilleni se ”täydellinen” äiti!

      Ja luciferilla ei tämän asian kanssa ole kyllä ollut pienintäkään tekemistä, eikä kyllä taivaallakaan...
      Sillä on ollut tekemistä asian kanssa, että olen ollut tarpeeksi älykäs huomioimaan ne faktat elämässä, mitkä siinä kohtaa on ollut ja olen tehnyt abortin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe