Kiitos äidit! Olette todellisia Naisia!

Yksi-Uskovainen

Haluan kiittää jokaista todellista naista, oikeaa äitiä, joka ei ole antanut itseään eksyttää abortin eli vauvan surman tielle.
Peliä ei ole vielä menetetty luciferin palvojille.
Oikeita Naisia vielä löytyy.
Minä kiitän. Vauvasi kiittää. Puolisosi kiittää. Taivas on hyvillään.

3

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolme33

Mulle kyllä tehty abortti, mut mulla on kolme lasta. Eli iän takia sen abortin saa automaattisesti samoin jos on kolme lasta. Varmaan moni muukin synnyttänyt ja synnyttävä on tehnyt abortteja syystä tai toisesta. Kyllähän se ehkäisy pettää joskus, ei ole esim sitä puolisoa ja sitten voi tulla komplikaatioita. Itsellä paha sairaus joten raskaudet olleet riskipeliä.

Miten luulet aloittaja että tällä palstalla ei tiedetä abortista tai keskenmenoista mitään? Monella voi olla vaikka kuinka monta aborttia. Mikä tuo Lucifer -juttu on? Pallogrillin nimi taisi olla. Taivaalla on lumisadepilviä. Eletään realiteeteissa, ei saduissa.

• LaMamma

Kiitos kiitoksista! Mukava kun uskovainen kiittelee varsinkin ateistia. 😊. Vaikken nyt tajua minkä vuoksi? Onhan se niin että jokainen omat ratkaisut tekee ja omat ongelmat kohtaa. Tuskin kukaan aborttia tosissaan tarvitseva sitä jättää tekemättä kiitosten kipeydessä. Mulla yksi synnytys ja yksi abortti takana. Mies aborttitapauksessa pelkkä randompano, kusipääkin, ilmeni myöhemmin. Sitten oli ihan oikeasti halu perheenperustamiseen kunnon miehen kanssa kun hetki oli oikea. Synnytys on aika väistämätön jatkumo raskaudelle btw. 😄

Vai onko sinulla aloittaja käsitys että kaikki raskaudet on vahinkoja? Onhan sitä ehkäisytkin keksitty ettei niitä lapsia tule tahtomatta. Tiedän yhden kellä raskaus alkanut sterilisaatiosta huolimatta. Mulla vähä huolimaton ehkäisyn käyttö.

• Todellinennainen

Kyllä, ”alkioni” kiitti, kun olen tehnyt aikoinaan abortin, syistä jotka oli silloin täysin oikeat, niin itselleni, kuin sille alkiolle!

Sittemmin, kun aikaa kului, tuli minusta äiti kahdelle lapselle! Olen vastuuntuntoinen ja juuri omille lapsilleni se ”täydellinen” äiti!

Ja luciferilla ei tämän asian kanssa ole kyllä ollut pienintäkään tekemistä, eikä kyllä taivaallakaan...
      Sillä on ollut tekemistä asian kanssa, että olen ollut tarpeeksi älykäs huomioimaan ne faktat elämässä, mitkä siinä kohtaa on ollut ja olen tehnyt abortin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3111
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      80
      2375
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1868
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      194
      1557
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1523
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1512
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1465
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1378
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1371
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe