Haluan kiittää jokaista todellista naista, oikeaa äitiä, joka ei ole antanut itseään eksyttää abortin eli vauvan surman tielle.
Peliä ei ole vielä menetetty luciferin palvojille.
Oikeita Naisia vielä löytyy.
Minä kiitän. Vauvasi kiittää. Puolisosi kiittää. Taivas on hyvillään.
Kiitos äidit! Olette todellisia Naisia!
3
134
Vastaukset
- Kolme33
Mulle kyllä tehty abortti, mut mulla on kolme lasta. Eli iän takia sen abortin saa automaattisesti samoin jos on kolme lasta. Varmaan moni muukin synnyttänyt ja synnyttävä on tehnyt abortteja syystä tai toisesta. Kyllähän se ehkäisy pettää joskus, ei ole esim sitä puolisoa ja sitten voi tulla komplikaatioita. Itsellä paha sairaus joten raskaudet olleet riskipeliä.
Miten luulet aloittaja että tällä palstalla ei tiedetä abortista tai keskenmenoista mitään? Monella voi olla vaikka kuinka monta aborttia. Mikä tuo Lucifer -juttu on? Pallogrillin nimi taisi olla. Taivaalla on lumisadepilviä. Eletään realiteeteissa, ei saduissa. - LaMamma
Kiitos kiitoksista! Mukava kun uskovainen kiittelee varsinkin ateistia. 😊. Vaikken nyt tajua minkä vuoksi? Onhan se niin että jokainen omat ratkaisut tekee ja omat ongelmat kohtaa. Tuskin kukaan aborttia tosissaan tarvitseva sitä jättää tekemättä kiitosten kipeydessä. Mulla yksi synnytys ja yksi abortti takana. Mies aborttitapauksessa pelkkä randompano, kusipääkin, ilmeni myöhemmin. Sitten oli ihan oikeasti halu perheenperustamiseen kunnon miehen kanssa kun hetki oli oikea. Synnytys on aika väistämätön jatkumo raskaudelle btw. 😄
Vai onko sinulla aloittaja käsitys että kaikki raskaudet on vahinkoja? Onhan sitä ehkäisytkin keksitty ettei niitä lapsia tule tahtomatta. Tiedän yhden kellä raskaus alkanut sterilisaatiosta huolimatta. Mulla vähä huolimaton ehkäisyn käyttö. - Todellinennainen
Kyllä, ”alkioni” kiitti, kun olen tehnyt aikoinaan abortin, syistä jotka oli silloin täysin oikeat, niin itselleni, kuin sille alkiolle!
Sittemmin, kun aikaa kului, tuli minusta äiti kahdelle lapselle! Olen vastuuntuntoinen ja juuri omille lapsilleni se ”täydellinen” äiti!
Ja luciferilla ei tämän asian kanssa ole kyllä ollut pienintäkään tekemistä, eikä kyllä taivaallakaan...
Sillä on ollut tekemistä asian kanssa, että olen ollut tarpeeksi älykäs huomioimaan ne faktat elämässä, mitkä siinä kohtaa on ollut ja olen tehnyt abortin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061