... sinkku?
... ikisinkku?
... varattu?
... vastikään eronnut?
... leski?
Oletko sinä...
13
377
Vastaukset
- Varattuvastaan
Varattu
Ikuisesti varattu jos Juha kyselee.
Pettäjät menköön naimaan huoria
Ja kuluttamaan aikaa loppuelämänsä pippeli leikeissä huvitellen- siismitähittoa
Sä et siis olekkaan suhteessa juhan kanssa... ja silti pidät pettäjänä? Olet outo... melkein tekisi mieli sanoa että mene hoitoon. En kuitenkaan sano koska en tiedä koko tarinaa.
- Varattuvastaan
Olin mutta ukko lensi jakavan huora pippelinsä kanssa jakaan kuppaansa muualle
Nyt se horo jo ulisee Katien ja Satujen perään!
Mietippä mikä osa minulla oli?
Jännäpaskat housuissa odottelen että kukas rotjale seuraavaks ukolla on kaivattuna. Ei nuokaan mitään luomakunnan kaunottaria olleet! - Varattuvastaan
siismitähittoa kirjoitti:
Sä et siis olekkaan suhteessa juhan kanssa... ja silti pidät pettäjänä? Olet outo... melkein tekisi mieli sanoa että mene hoitoon. En kuitenkaan sano koska en tiedä koko tarinaa.
Ilmeisesti taas joku ylipainoinen siiderivalas jota nainu koko kaupunki on ukon seuraava!
Valitsee kaltaistaan seuraa. Huoralle oman näköistä
- sinkkuikisinkku
Sinkku. Muuttumassa ikisinkuksi.
- niinminäkin
Taidan olla ikisinkku.
- sitkusinku
Minäkin haluan sinkuksi.
- miksihaluat
sitkusinku kirjoitti:
Minäkin haluan sinkuksi.
Ja miksi et ole? :o kummallista. Oletko niitä jotka ovat tajunneet liian myöhässä tehneensä väärän valinnan ja elää nyt kulississa? Oikeastaan antaa olla... en mä jaksa välttämättä tulla katsomaan mitä vastasit. Ei muutenkaan minulle kuulu. Kunhan jorisen.
Sinkku ja ikisinkku i feel it. :D
- emmätiedä
jotain siltä väliltä.
en voi olla iloinen deittaileva sinkku koska ajattelen vain yhtä.
oonko siis varattu henkisesti ainakin?- hyväkysymystuo
Olenkohan minäkin henkisesti varattu :( en haluaisi olla. Se on aika kuluttavaa. Ja onkin ollut kuluttavaa.
- TervMarika
Odotan sinua saapuvaksi
- lannistunnuttt
Ikisinkku kinkku ku ei sinua näy :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3237075Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714258- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242937- 741952
- 1491781
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1651560Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438