Miksi Majurin

Täysin asiallinen avaus tuelvista vaaleist ja niiden jälkeisistä hallitusspekulaatioista poistettiin?
Taitaa olla vaikeaa "Sossu-Komukoilla" kun asiallinenkin keskustelu tyrehdytetään?

26

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HelppoJuttu

      Ehkä juuri siksi, kai ylläpitokin on huomannut meidän muiden tavoin, että kun "majurilta" tulee asiallinen avaus se on muualta kopioitu.

      • Ei.kopioita

        Otin kopion, se ei ole kopioitu, valehtelet räikeästi! Sano missä näet kopiota.

        "Keväällä Suomi saa komean kruunun päähänsä
        Nyt.ei.ole.Stalinia

        18.8.2018 21:26
        Nyt keskustaan ja hallitukseen luotetaan niin lujasti, että se kiihtyy kevättä 2019 kohti, ja vaalit antaa sellaisen palkinnon, joka kuuluukin hallitukselle, ja sen vetäjälle keskustalle.
        Kuka kakkonen, kuka kolmonen eduskuntavaalissa ? Sellaista hupia heitetty että vihreät olisi suuripuolue. Täysin mahdotttomuus, puolue -liike joka ei itseään osaa hoitaa, sekö sitten maanjohtoon. Vihreät ja vasurit on kuin holhottava lapsi. Perussuomalaiset saa kevään vaalissa hyvän potin, heidän politiikkansa on suomea suojeleva, keskustan tavoin.
        Myös kokoomus siinä tulee perässä. SDP on vähän jo langennut vihreitten perässä kulkijaksi, se syö kansan syvien rivien kannatusta. Vihreät ja vasurit saa jo unohtaa, ja mitä hallituksessa tekisivät, kun karkasivat kesken pois edellisestäkin. RKP ja Suomen Kristillisdemokraatit - Keskusta-oikeistolainen arvokonservatismi puolueita, he käy hallitukseen, toki heillä omia vaateitaan, kuuluukin olla, mutta linja on keskustalainen.

        Ruotsidemokraattien kannatus nyt mielipidemittaksissa nyt n 30 %, ajaa ohi muista puolueista kirkkaasti. Ruotsidemokraatit on maahanmuuttokriittinen puolue, ja maahanmuuttoon liittyvät kysymykset ovat hallinneet Ruotsissa käytävää vaalikeskustelua. Demareiden kanssa hallituksessa olevien vihreiden (Miljöpartiet) kannatus ei välttämättä ylitä kynnystä pääsemiseen eduskuntaan, tai hyvin niukasti 4 %:in rajan. Maltillinen kokoomus on alivireinen n 20 % kannatuksella, jonkin verran demareita parempi. Keskusta on hienoisessa nosteessa n reilu 10 %.
        Ruotsin valtiopäivävaalit järjestetään 9 syyskuuta.
        -se ei voi olla heijastamatta meillekkin.

        Demokratia on sitä meillä, että aina 4 -vuotiskausi vaaleilla valituille ehdokkaille.
        Kuin myös muuallakin, ja yleensä länsimainen järjestelmä takaa vaalivoittajille
        sanoisko " maan ensimmäinen puolue" SEN ASEMAN. Se kuin urheilukilpailu, joka voitat on juhlittu sankari. Hävinneet tietenkin sadattelee, että hekin olisi voineet voittaa -muttei sillä kertaa, se taas heitettävä yritys toiseen kertaan. Mekin olemme kuulelet mm Antti Rinteen vappupuheissa, miten olisi pitänyt vaalit voittaneet puolueet lopettaa hallituksessa, ja olisko Antti sitten tuonut oman 16,5 %:in plutoonan maan johtoon ?
        1918 SDP oli paljon suurempi, yritti Bosevikkien aseinkin saada maata haltuunsa, ohi demokraattisesti valitun eduskunnan ja hallituksen..Stalin kävi vielä marraskuussa 1917 yllyttämässä SDP puoluekokoksessa aseelliseen kapinaan, sanoen että saatte Venäjän tuen sille."


      • VitunValehtelevaPankkis
        Ei.kopioita kirjoitti:

        Otin kopion, se ei ole kopioitu, valehtelet räikeästi! Sano missä näet kopiota.

        "Keväällä Suomi saa komean kruunun päähänsä
        Nyt.ei.ole.Stalinia

        18.8.2018 21:26
        Nyt keskustaan ja hallitukseen luotetaan niin lujasti, että se kiihtyy kevättä 2019 kohti, ja vaalit antaa sellaisen palkinnon, joka kuuluukin hallitukselle, ja sen vetäjälle keskustalle.
        Kuka kakkonen, kuka kolmonen eduskuntavaalissa ? Sellaista hupia heitetty että vihreät olisi suuripuolue. Täysin mahdotttomuus, puolue -liike joka ei itseään osaa hoitaa, sekö sitten maanjohtoon. Vihreät ja vasurit on kuin holhottava lapsi. Perussuomalaiset saa kevään vaalissa hyvän potin, heidän politiikkansa on suomea suojeleva, keskustan tavoin.
        Myös kokoomus siinä tulee perässä. SDP on vähän jo langennut vihreitten perässä kulkijaksi, se syö kansan syvien rivien kannatusta. Vihreät ja vasurit saa jo unohtaa, ja mitä hallituksessa tekisivät, kun karkasivat kesken pois edellisestäkin. RKP ja Suomen Kristillisdemokraatit - Keskusta-oikeistolainen arvokonservatismi puolueita, he käy hallitukseen, toki heillä omia vaateitaan, kuuluukin olla, mutta linja on keskustalainen.

        Ruotsidemokraattien kannatus nyt mielipidemittaksissa nyt n 30 %, ajaa ohi muista puolueista kirkkaasti. Ruotsidemokraatit on maahanmuuttokriittinen puolue, ja maahanmuuttoon liittyvät kysymykset ovat hallinneet Ruotsissa käytävää vaalikeskustelua. Demareiden kanssa hallituksessa olevien vihreiden (Miljöpartiet) kannatus ei välttämättä ylitä kynnystä pääsemiseen eduskuntaan, tai hyvin niukasti 4 %:in rajan. Maltillinen kokoomus on alivireinen n 20 % kannatuksella, jonkin verran demareita parempi. Keskusta on hienoisessa nosteessa n reilu 10 %.
        Ruotsin valtiopäivävaalit järjestetään 9 syyskuuta.
        -se ei voi olla heijastamatta meillekkin.

        Demokratia on sitä meillä, että aina 4 -vuotiskausi vaaleilla valituille ehdokkaille.
        Kuin myös muuallakin, ja yleensä länsimainen järjestelmä takaa vaalivoittajille
        sanoisko " maan ensimmäinen puolue" SEN ASEMAN. Se kuin urheilukilpailu, joka voitat on juhlittu sankari. Hävinneet tietenkin sadattelee, että hekin olisi voineet voittaa -muttei sillä kertaa, se taas heitettävä yritys toiseen kertaan. Mekin olemme kuulelet mm Antti Rinteen vappupuheissa, miten olisi pitänyt vaalit voittaneet puolueet lopettaa hallituksessa, ja olisko Antti sitten tuonut oman 16,5 %:in plutoonan maan johtoon ?
        1918 SDP oli paljon suurempi, yritti Bosevikkien aseinkin saada maata haltuunsa, ohi demokraattisesti valitun eduskunnan ja hallituksen..Stalin kävi vielä marraskuussa 1917 yllyttämässä SDP puoluekokoksessa aseelliseen kapinaan, sanoen että saatte Venäjän tuen sille."

        mm. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201806052200993105_ul.shtml koipioitu, muutkin löytyvät osakopioina.


      • IhmeHyypiö
        Ei.kopioita kirjoitti:

        Otin kopion, se ei ole kopioitu, valehtelet räikeästi! Sano missä näet kopiota.

        "Keväällä Suomi saa komean kruunun päähänsä
        Nyt.ei.ole.Stalinia

        18.8.2018 21:26
        Nyt keskustaan ja hallitukseen luotetaan niin lujasti, että se kiihtyy kevättä 2019 kohti, ja vaalit antaa sellaisen palkinnon, joka kuuluukin hallitukselle, ja sen vetäjälle keskustalle.
        Kuka kakkonen, kuka kolmonen eduskuntavaalissa ? Sellaista hupia heitetty että vihreät olisi suuripuolue. Täysin mahdotttomuus, puolue -liike joka ei itseään osaa hoitaa, sekö sitten maanjohtoon. Vihreät ja vasurit on kuin holhottava lapsi. Perussuomalaiset saa kevään vaalissa hyvän potin, heidän politiikkansa on suomea suojeleva, keskustan tavoin.
        Myös kokoomus siinä tulee perässä. SDP on vähän jo langennut vihreitten perässä kulkijaksi, se syö kansan syvien rivien kannatusta. Vihreät ja vasurit saa jo unohtaa, ja mitä hallituksessa tekisivät, kun karkasivat kesken pois edellisestäkin. RKP ja Suomen Kristillisdemokraatit - Keskusta-oikeistolainen arvokonservatismi puolueita, he käy hallitukseen, toki heillä omia vaateitaan, kuuluukin olla, mutta linja on keskustalainen.

        Ruotsidemokraattien kannatus nyt mielipidemittaksissa nyt n 30 %, ajaa ohi muista puolueista kirkkaasti. Ruotsidemokraatit on maahanmuuttokriittinen puolue, ja maahanmuuttoon liittyvät kysymykset ovat hallinneet Ruotsissa käytävää vaalikeskustelua. Demareiden kanssa hallituksessa olevien vihreiden (Miljöpartiet) kannatus ei välttämättä ylitä kynnystä pääsemiseen eduskuntaan, tai hyvin niukasti 4 %:in rajan. Maltillinen kokoomus on alivireinen n 20 % kannatuksella, jonkin verran demareita parempi. Keskusta on hienoisessa nosteessa n reilu 10 %.
        Ruotsin valtiopäivävaalit järjestetään 9 syyskuuta.
        -se ei voi olla heijastamatta meillekkin.

        Demokratia on sitä meillä, että aina 4 -vuotiskausi vaaleilla valituille ehdokkaille.
        Kuin myös muuallakin, ja yleensä länsimainen järjestelmä takaa vaalivoittajille
        sanoisko " maan ensimmäinen puolue" SEN ASEMAN. Se kuin urheilukilpailu, joka voitat on juhlittu sankari. Hävinneet tietenkin sadattelee, että hekin olisi voineet voittaa -muttei sillä kertaa, se taas heitettävä yritys toiseen kertaan. Mekin olemme kuulelet mm Antti Rinteen vappupuheissa, miten olisi pitänyt vaalit voittaneet puolueet lopettaa hallituksessa, ja olisko Antti sitten tuonut oman 16,5 %:in plutoonan maan johtoon ?
        1918 SDP oli paljon suurempi, yritti Bosevikkien aseinkin saada maata haltuunsa, ohi demokraattisesti valitun eduskunnan ja hallituksen..Stalin kävi vielä marraskuussa 1917 yllyttämässä SDP puoluekokoksessa aseelliseen kapinaan, sanoen että saatte Venäjän tuen sille."

        "Otin kopion"
        Niin otit kopion ja pistit ne muillekin palstoille, massapostaaminen on kielletty.


    • kepupaniikki

      Uskotko sinä oikeasti tuon hoopon pankkomajurin höpinöitä? Luin pankkopölhön kirjoituksen ja kävin välillä löylyssä ennen kuin aloin kirjoittamaan kommenttia. Palatessani saunasta huomasin, että oli näemmä poistettu, mutta vastaanpa tänne.

      Porvarihallituksen jatkomahdollisuudet menevät pitkälti siihen, että Keskustan kannatus tullee olemaan sen verran alhainen, ettei se kykene Kokoomuksen kanssa luomaan sellaista koalitiota, jolla sáataisiin vankempi tausta kuin mitä nyt Sipilän hallituksen aikana on ollut. Muuten joutuu menemään niin lavealle pohjalle, että se heikentää hallituksen yhteneväisyyttä, aivan kuten Kataisen sateenkaarihallituksen kävi. Ja näemmehän jo nyt Sipilän hallituksen tilanteen olevan niin ongelmallisen, ettei sen harjoittamalla politiikalla tulla pärjäämään seuraavissa vaaleissa. Keskustalla ei ole oikeastaan kuin kaksi vaihtoehtoa, koalitio vahvan kannatuksen omaavan SDP:n kanssa tai sitten oppositio. SDP ja Kokoomus kykenevät luomaan kannatusprosentiltaan vahvan hallituksen, sillä riittää jos Vihreät lähtisivät siihen mukaan, Vasemmistoliitolla jos vielä vahvistetaan, niin sitten on jo tosi vahva mandaatti. Se mikä tässä koalitiossa kiikastaa on asiapohja ja siitä rakentuva hallitusohjelma. Jos Kokoomus pitää tiukasti valitsemastaan linjasta kiinni, niin jopa epätodennäköinen eli hallitukseen päästäkseen Kokoomuksen täytyy olla valmis pakittamaan vaatimuksissaan. Oppositiosta tulijoilla on jokerikortti siinä kohtaa käsissään. Näin se vain näyttäisi tässä valossa ilmenevän.

      Eli SDP:llä on kolmikon paras tilanne. Se voi yrittää muodostaa hallituksen jomman kumman kanssa, kun taas Keskustalla ja Kokoomuksella on edessään se, että jos mielii hallitukseen, se on tehtävä SDP:n kanssa.

      • Hallitukseen.jarruttaja

        Sullahan tämä vasta hoopoa on, että SDP tekisi hallituksen.
        Ei tee, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, kun ei kykene siihen.
        Asioita pitää edistää ei jarruttaa, se sellainen olisi huono hallitus.


      • VitunValehtelevaPankkis
        Hallitukseen.jarruttaja kirjoitti:

        Sullahan tämä vasta hoopoa on, että SDP tekisi hallituksen.
        Ei tee, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, kun ei kykene siihen.
        Asioita pitää edistää ei jarruttaa, se sellainen olisi huono hallitus.

        Olet palstan suurin valehtelija.


      • kepupaniikki
        Hallitukseen.jarruttaja kirjoitti:

        Sullahan tämä vasta hoopoa on, että SDP tekisi hallituksen.
        Ei tee, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, kun ei kykene siihen.
        Asioita pitää edistää ei jarruttaa, se sellainen olisi huono hallitus.

        Esitäpäs pankkouuno faktuaaliset perusteet sille, miksi SDP ei kykenisi olemaan hallituksenmuodostajana äläkä vaan heittele ilmasta tuollaisia mutu-juttuja. Ja juttusi ontuu jo siinä lähtiessään, että Keskustaahan on perinteisesti pidetty jarrupuolueena iltalypsy-, siltarumpu- ja suhmurointipolitiikallaan. Miten se nyt edistyspuolueeksi olisi kääntynyt? Onko pankolla herännyt jo huoli siitä, että Keskusta on putoamassa heikkoihin jäihin, itseaiheutetusti?


    • S24uomlaineN

      Sopii hyvin, että nämä kaksi idioottia, pankkis ja Oikeistososdem pariutuvat palstalla. Molemmilla omituisia tarinoita ja päiväunia. Valehtelevat myös molemmat omituisten tulkintonsa kanssa asioista.

      • Aika.silloin.muuttuu

        Kunhan saadaan Ay-liikeeseenkin muitakin ehdokkaita kuin demarit ja vasurit.
        Heillä vielä säännöt, ettei saa ehdokkaina, ja valittuina kuin sdp ja vasurit, esim
        nyt ajankohtainen AKT puheenjohtajien vaali, puheenjohtajan oltava demari, kuin varapuheenjohtajankin, 2-varapuheenjohtajan oltava vasuri. Sellaisen säännön siihen tehneet. Jos itten eduskuntavaalissa olis vastaavasti, ettei vasurit ja demarit saa niihin osallistua, olisi 1 - suhde 1:een.


      • Kepu.Kok.ehdokkaitakin
        Aika.silloin.muuttuu kirjoitti:

        Kunhan saadaan Ay-liikeeseenkin muitakin ehdokkaita kuin demarit ja vasurit.
        Heillä vielä säännöt, ettei saa ehdokkaina, ja valittuina kuin sdp ja vasurit, esim
        nyt ajankohtainen AKT puheenjohtajien vaali, puheenjohtajan oltava demari, kuin varapuheenjohtajankin, 2-varapuheenjohtajan oltava vasuri. Sellaisen säännön siihen tehneet. Jos itten eduskuntavaalissa olis vastaavasti, ettei vasurit ja demarit saa niihin osallistua, olisi 1 - suhde 1:een.

        Miksi valehtelet? Koko ajan ja jatkuvasti kaikessa kommentoinnissasi?


    • Uskottavuus.on.mennyt

      Kun riittävän pitkään sekoilee, valehtelee ja kopsailee valehtelu tarkoituksessa muiden materiaaleja, syöttää palstalle tänne kuulumatonta materiaalia. Ketään ei ole kiinnostunut, olisiko nyt onnistunut jotain palstalle kuuluvaa tai asiallista kopsamaan. Selviä pakkomielteisyyttään tukevaa materiaalia nuokin kopsut olivat. Kuuluikin poistaa, kuten kaikki hänen juttunsa.

      • Uskottavuus.nollissa

        Niin kuin on Oikestososdemiltäkin.


      • Muut.vaietkoon

        Olisko Ay-liike malli hyvä, että palstalle saa kirjoittaa vain demarit ja vasurit.


      • Tarjan-tasa-arvo
        Muut.vaietkoon kirjoitti:

        Olisko Ay-liike malli hyvä, että palstalle saa kirjoittaa vain demarit ja vasurit.

        AKT mallin mukaan näin olisi, muuta vaietkoon, paitsi demarit ja vasurit.


      • Outo.valehtelija
        Tarjan-tasa-arvo kirjoitti:

        AKT mallin mukaan näin olisi, muuta vaietkoon, paitsi demarit ja vasurit.

        Siinähän osa syistäkin poistoon toistuvat.


      • AKT.muilla.ei.asiaa
        Outo.valehtelija kirjoitti:

        Siinähän osa syistäkin poistoon toistuvat.

        Demari Marko Piirainen, puheenjohtaja liiton toimisto Helsinki
        Demari Pekka Lehtonen, 1. varapuheenjohtaja liiton toimisto Helsinki
        Vasuri Harri Pasanen, 2. varapuheenjohtaja liiton toimisto Helsinki


      • Surullista.luettavaa
        AKT.muilla.ei.asiaa kirjoitti:

        Demari Marko Piirainen, puheenjohtaja liiton toimisto Helsinki
        Demari Pekka Lehtonen, 1. varapuheenjohtaja liiton toimisto Helsinki
        Vasuri Harri Pasanen, 2. varapuheenjohtaja liiton toimisto Helsinki

        Ei oikein vakuuta, tämäkään "fakta" keskustan palstalla, aloituksessa joka ei kuulu keskustan palstalle, asiasta joka oli samaan tapaan tuhrittu keskustan palstalle kuulumattomin asioin.


      • Tätä.varmaan.tarkoitat
        Surullista.luettavaa kirjoitti:

        Ei oikein vakuuta, tämäkään "fakta" keskustan palstalla, aloituksessa joka ei kuulu keskustan palstalle, asiasta joka oli samaan tapaan tuhrittu keskustan palstalle kuulumattomin asioin.

        Keskusta suurinpuolue ja ei ole ainuttakaan kepulaista AKT:ssa
        Kuin ei muissakaan Ay-liitoissa muuta kuin maksajina.


      • TopiVain
        Tätä.varmaan.tarkoitat kirjoitti:

        Keskusta suurinpuolue ja ei ole ainuttakaan kepulaista AKT:ssa
        Kuin ei muissakaan Ay-liitoissa muuta kuin maksajina.

        Montako demaria on MTK:n puheenjohtajistossa?
        Montako demaria pakkoliitettiin MTK:hon, kun Mhy:n jäsenet pakkoliitettiin MTK:hon, itse erosin välittömästi Mhy:stä, kun kuulin olevani MTK:n jäsen.


      • Ei.MTK.ole.sellainen
        TopiVain kirjoitti:

        Montako demaria on MTK:n puheenjohtajistossa?
        Montako demaria pakkoliitettiin MTK:hon, kun Mhy:n jäsenet pakkoliitettiin MTK:hon, itse erosin välittömästi Mhy:stä, kun kuulin olevani MTK:n jäsen.

        Kyllä demareita on MTK:ssa. Myös viljelijöinä on demareita paljonkin. Ei siellä ole eroteltu puolueittain. MTK on avoin viljelijöiden etujärjestö. Kaikki voimme siihen liittyä, ja puheenjohtajistoonkin hallitukseen, kun kannatusta vain tulee. Ei ole kuin esim AKT, johon kelpaa vain demarit ja vasurit. Siellä on esim RKP kansanedustajaa, pari demaria jne johdossa -


        MTK:n valtuuskunta
        MTK:n johtokunta
        MTK:n johtoryhmä
        MTK:n metsäjohtokunta
        MTK:n metsävaltuuskunta
        Sitten on vielä
        Valiokunnat
        Liitot ja yhdistykset
        Se vielä moneen osaan mm
        Metsä
        Yrittäjyys

        Myös kaupunkilaisilla on metsiä, hekin edustettuina, ja ainakin ääntään kuunnellaan.

        Myös mm
        Energia
        Ympäristö
        Vastuullisuus
        jne..

        Ja järjestötoiminnan säännöissä ei ole, että kepulaisen pitää olla puheenjohtaja ym, kuten Ay-liitoissa vasemmisto vain sinne kelpaa.

        Vastuullinen perhemetsätalous on meidän kaikkien etu.
        Vastuullisuus perhemetsätaloudessa tarkoittaa sitä, että yksityismetsiämme hoidetaan ja hyödynnetään niin, että sekä nykyisten että tulevien sukupolvien mahdollisuuksia metsiemme talous- ja virkistyskäyttöön ei heikennetä.
        Metsänhoidon ympäristövastuu tarkoittaa, että metsälle luonteenomaisten elinympäristöjen, luontotyyppien ja lajien säilyminen turvataan.
        Sosiaalinen vastuu tarkoittaa sitä, että metsäalan työntekijöiden työkyvystä ja työolosuhteista sekä metsien kulttuuri- ja virkistysarvoista huolehditaan.
        Taloudellinen vastuu tarkoittaa, että metsätuotteita tuotetaan ja jalostetaan niin, että se on taloudellisesti kannattavaa kaikille tuotantoketjuun osallistuville.

        Yksin metsä on alana tavattoman laaja. Siihen on sidottu lakeja ja asetuksia paljon, että tulevatkin saa siitä hyötynsä. Ei voida vain hakata metsät ja häipyä ilman jälkiseuraamuksia. Hakkuitten jälestä alkaa valtava työ metsissä, että saadaan uusikasvu aikaiseksi. Myös kulkemaan pitää päästä, tarkoittaa metsätieverkostoa.
        Kun sodat oli sodittu, aloitettiin valtaisa metsien parannus ohjelmat. Se näkynyt jo pitkään lisääntyvinä puiden kasvuina. Edelleen se työ jatkuu. Nyt tullut haketus avuksi, ei enään käsipelillä rankoja karsita, kuin vähän vain omiksi tarpeiksi, kun siitä jostain halutaan harventaa, ja pikkupuun tarve on, kuten nyt aina melkein on..


      • TopiVain
        Ei.MTK.ole.sellainen kirjoitti:

        Kyllä demareita on MTK:ssa. Myös viljelijöinä on demareita paljonkin. Ei siellä ole eroteltu puolueittain. MTK on avoin viljelijöiden etujärjestö. Kaikki voimme siihen liittyä, ja puheenjohtajistoonkin hallitukseen, kun kannatusta vain tulee. Ei ole kuin esim AKT, johon kelpaa vain demarit ja vasurit. Siellä on esim RKP kansanedustajaa, pari demaria jne johdossa -


        MTK:n valtuuskunta
        MTK:n johtokunta
        MTK:n johtoryhmä
        MTK:n metsäjohtokunta
        MTK:n metsävaltuuskunta
        Sitten on vielä
        Valiokunnat
        Liitot ja yhdistykset
        Se vielä moneen osaan mm
        Metsä
        Yrittäjyys

        Myös kaupunkilaisilla on metsiä, hekin edustettuina, ja ainakin ääntään kuunnellaan.

        Myös mm
        Energia
        Ympäristö
        Vastuullisuus
        jne..

        Ja järjestötoiminnan säännöissä ei ole, että kepulaisen pitää olla puheenjohtaja ym, kuten Ay-liitoissa vasemmisto vain sinne kelpaa.

        Vastuullinen perhemetsätalous on meidän kaikkien etu.
        Vastuullisuus perhemetsätaloudessa tarkoittaa sitä, että yksityismetsiämme hoidetaan ja hyödynnetään niin, että sekä nykyisten että tulevien sukupolvien mahdollisuuksia metsiemme talous- ja virkistyskäyttöön ei heikennetä.
        Metsänhoidon ympäristövastuu tarkoittaa, että metsälle luonteenomaisten elinympäristöjen, luontotyyppien ja lajien säilyminen turvataan.
        Sosiaalinen vastuu tarkoittaa sitä, että metsäalan työntekijöiden työkyvystä ja työolosuhteista sekä metsien kulttuuri- ja virkistysarvoista huolehditaan.
        Taloudellinen vastuu tarkoittaa, että metsätuotteita tuotetaan ja jalostetaan niin, että se on taloudellisesti kannattavaa kaikille tuotantoketjuun osallistuville.

        Yksin metsä on alana tavattoman laaja. Siihen on sidottu lakeja ja asetuksia paljon, että tulevatkin saa siitä hyötynsä. Ei voida vain hakata metsät ja häipyä ilman jälkiseuraamuksia. Hakkuitten jälestä alkaa valtava työ metsissä, että saadaan uusikasvu aikaiseksi. Myös kulkemaan pitää päästä, tarkoittaa metsätieverkostoa.
        Kun sodat oli sodittu, aloitettiin valtaisa metsien parannus ohjelmat. Se näkynyt jo pitkään lisääntyvinä puiden kasvuina. Edelleen se työ jatkuu. Nyt tullut haketus avuksi, ei enään käsipelillä rankoja karsita, kuin vähän vain omiksi tarpeiksi, kun siitä jostain halutaan harventaa, ja pikkupuun tarve on, kuten nyt aina melkein on..

        Näitä kopioita kun tänne laitat niin kopioi nyt MTK:n johdossa olevien demarien nimet.


      • OletSuuriValehtelijakepu
        Tätä.varmaan.tarkoitat kirjoitti:

        Keskusta suurinpuolue ja ei ole ainuttakaan kepulaista AKT:ssa
        Kuin ei muissakaan Ay-liitoissa muuta kuin maksajina.

        Myös Kepulaisia ja Kokoomuslaisia löytyy kaikistä ay-liitoista.
        Miksi valehtelet jatkuvasti ja koko ajan asioista, joiden tarkistaminen pitäisi olla helppoa jopa sinulle?


      • Ei.poijaat.niin.helppoa
        OletSuuriValehtelijakepu kirjoitti:

        Myös Kepulaisia ja Kokoomuslaisia löytyy kaikistä ay-liitoista.
        Miksi valehtelet jatkuvasti ja koko ajan asioista, joiden tarkistaminen pitäisi olla helppoa jopa sinulle?

        Puoluelaisia löytyy MTK listoilta paljon. On maatilaa, ja metsää jäsenillä.
        Vihreitä vähemmän vasurein kanssa tilan pidossa, kun he luulee että se kasvaa itsestään -kasvit. Heillä parivuotta menee, sitten sairastuvat rikkaruoho myrkkyihin, kun kuvittelevat luomua tekevänsä, kasvit rikkaruohojen seassa. Palaavat sossuun ja tutun kaljakorin äärelle, se heidän elämäänsä, ei viljely.
        Sieltä helpompi huudella kuten täälläkin, punikki maatalous asiantuntijana.


    • FaktaaPankkikselle

      Tuolta voi jokainen lukea AKT:n säännöt:https://www.akt.fi/liitto/

      Jos sieltä löydät kohdan jossa määritellään minkäännäköistä ehtoa jäsenen, hallituksen , valtuuston tai johtokunnan jäsenen puoluekannalle niin syön hatullisen sitä ihtijjään.

      Mikä ihmeen tarve sulla "majuri" on selkeää valhetta täällä höpistä. Tuoltahan sen voi jokainen tarkistaa.

      • Tällä.kaavalla.mentiin

        Jos täs­tä voi­si äk­ki­sel­tään pää­tel­lä, et­tä de­ma­rei­den mär­kä päi­vä­u­ni oli­si sel­lai­nen lain­sää­dän­tö, jol­la voi­tai­siin ro­kot­taa lais­ko­ja, työ­tä vie­rok­su­via ja suu­ri­tu­loi­sia mie­hiä.
        Kan­sa ta­put­tai­si ja syn­kät pil­vet kaik­ko­ai­si­vat Suo­men pääl­tä. Val­ta­kun­nas­sa oli­si taas kaik­ki hy­vin. Ei­kö niin?

        Valtion rinnalla mafia tyylinen Ay-liike ja SAK
        Heille kelpaa vain demari tai vasuri. Kuten nyt AKT valitsi johtajansa. Puheenjohtajan pitää olla demari, samoin varapuheenjohtajan pitää demari, 2-varapuheenjohtajan oltava vasuri. Ja niin on nytkin valitut.

        Kuljetusalan Vasemmisto: Harri Pasanen AKT:n 2. varapuheenjohtajaksi
        Kuljetusalan Vasemmisto ry esitti yksimielisesti tiistaina 20. maaliskuuta 2018 pidetyssä kevätkokouksessa AKT:n nykyisen toisen varapuheenjohtajan Harri Pasasen valitsemista liiton toiseksi varapuheenjohtajaksi myös vuoden 2018 edustajakokouksessa. Ja näin valitiiin kesällä.

        SDP Puheenjohtaja
        Marko Piirainen valittiin

        SDP 1. varapuheenjohtaja
        Pekka Lehtonen valittiin

        AKT säännön mukaan vain näin voidaan valita, 2 demaria ja 1 vasemmistoliittolainen puheenjohtajistoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe