Uskovaiset uskovat että uskova saa ylösnousemusruumiin kun Jeesus tulee. No siellä luitten seassa on sitten vanhimmat uskossa olevat nukkuneet jopa pari tuhatta vuotta vai näinkö se menee?
Ylösnousemusruumis
5
195
Vastaukset
- Notskista_tietsikkaan_ja
Jos totta niin varmaan joku kvanttihiukkasrakenteinen yksilön kopio eläneestä habituksesta, mikä suurkehittyneille jumalolennoille olisi täysin toteutettavissa.
Silti täydellistä iankaikkisuutta ei ole.
Koska avaruus ?? - merkityksenetsintä
Suhtaudun uskovien ylösnousemusjuttuun Jeesuksen tulemisineen myyttinä. Myytit eivät kuitenkaan mielestäni aina ole vain pelkkiä myyttejä. Myytin ja tarun takana voi olla jotakin todellista. Sitä voi miettiä, että mihin myytti mahdollisesti viittaa. Ylösnousemusruumis voi olla viittaus johonkin uuteen syntyvään ja Jeesus-symbolilla voidaan viitata valaistuvaan tietoisuuteen itseensä? Uskovien muutkin jutut voidaan tulkita symbolisina viitteinä ja myyttien takaa etsiä varsinaista merkitystä.
Noinhan se menee sinun mielessäsi.
Ensin tiedät miten se menee ja sitten vastaat itse. Kun mitään ei ole muuta kuin se miten itse ajattelet- Kuolematonsielu
Olihansiinä lopussa ^vain näinkö se menee^ No onko se luukasa haudassa nukkumapaikka.?
- MEläjä
Miksi me kannamme huolta kuoleman jälkeisestä ajasta? Jos mitään ei ole, eihän se enää haittaa, me emme tiedä mitään.
Mutta olen lukenut sellaisen viisauden, että kannattaa ottaa huomioon myös elämän jatkuminen jo täällä ajassa. Nimittäin ellei ole koskaan uskonut kuoleman jälkeiseen elämään, voi juttu tulla eteen aikamoisena shokkina.
En tiedä, mutta tuntuu uskottavalta.
Ihan sama mihin uskomme, elämä jatkuu tai on jatkumatta kaikesta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711458
- 585459
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462737- 402385
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131861Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291624Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411460Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61436Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v381387