Niin, ilmeisesti Mark5 väittää, että me ateistit jollaon logiikalla pakoilemme jumalaa/jumalia, koska emme moiseen/moisiin usko ja jollain oudolla tavalla pelkäämme niitä olemattomia jumalia. Tällä samalla logiikalla mark itse pakoilee ateismia ja hänellä on atheophobia (ja toisin kuin markin "jumalfobia" tämä on ihan oikeasti olemassa).
Mark väittää myös ettei jumalaa voi tuntea olematta uskovainen. No mark ei voi sitten tietää mitään ateismista olematta ateisti. Vinkein markin väittämä on, ettei ateisteilla voi olla moraalia, ilman jumalan tuntemusta. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että ellei mark uskoisi jumalaan, hän olisi psykopaatti, kuten kaikki muutkin uskovat ja vain jumalusko pidättelee uskovia murhaamasta koska he tarvitsevat jatkuvaa ulkoista muistutusta siitä, etteivät jotkin asiat ole sosiaalisesti hyväksyttyjä? Jotenkin outo ajatusmalli...
Mark5 pakoilee ateismia
3
151
Vastaukset
>>Tarkoittaako tämä nyt sitä, että ellei mark uskoisi jumalaan, hän olisi psykopaatti, kuten kaikki muutkin uskovat ja vain jumalusko pidättelee uskovia murhaamasta koska he tarvitsevat jatkuvaa ulkoista muistutusta siitä, etteivät jotkin asiat ole sosiaalisesti hyväksyttyjä?<<
Tällaisen projisoinnin vallassa ilmeisesti useampikin uskovainen elää. Eli he saattaisivat vaikka murhata, mutta Jeesuksen ja helvetin pelko jonkin verran hillitsee heitä siitä, ja sitten he kuvittelevat että kaikilla muillakin on samoin, eli projisoivat.Jokainen kreationisti pelkää ateismia kuollakseen koska tietää syvällä sisimmässään että ateistit ovat oikeassa. Hän tietää että hänen luomisuskonsa ei ole muuta kuin opittu tapa josta pitää kiinni niin tottumuksesta kuin kanssauskovien painostuksesta. Tyhminkin luomisuskoinen tietää ettei hänellä ole mitään konkreettista syytä uskoa mihinkään yliluonnolliseen mutta pitää silti tottumuksen voimasta uskostaan kiinni.
Kreationisti joutuisi luopumaan viimeisestäkin toivostaan taivaspaikkaan jos hän myöntää ääneen sen minkä hän jo sisimmässään tietää, siksi hän jaksaa inttää epätoivon voimalla uskostaan uudestaan ja uudestaan. Vahvistaakseen omaa hiipuvaa uskoaan.Ateismi, evoluutio ja evoluutioteoria ovat Mark5ille hyvin tärkeitä. Miksi muutenkaan hän puhua paapattaisi niistä päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437