Kuinka monella täällä olevalla on profiili alastonsuomi.com sivustolla ?
Alaston Suomi
33
5899
Vastaukset
- Pottas6
Mulla on, se on hauskaa kun saa esitellä kaluaan kaikille jotka haluaa katsella.Viestejä tosin tulee etupäässä miehiltä,mutta tuntuu sekin hyvälle kun tietää että miehet katselee mun alastonta kuvaa ja runkkaa.
Mullakin on ja enemmän tulee viestejä miehiltä mutta kakki naiset ja parit on plussaa as make21
- Salaisiapaheita
Mä olen just miettinyt teenkö profiilin , olen nainen. Kun kirjoitin tuonne suhteet, miehen logiikka keskusteluun aloituksen ja kommentteina tuli että vain LUULEN olevani kaunis ja nuoremman näköinen kuin olen, niin mietin näyttäisinkö heille hiukan, ettei ole mun kuvitelmaa. Kun eivät uskoneet, että kerroin niitä kohteliaisuuksia tulevan niin miehiltä kuin naisilta, ja siis takuuvarmasti ne naiset eivät ole lesboja. Kun on kysytty onko minulla jo perhettä ( eläkeikäiset kysyjät) ja vaikka ajattelin, että tarvitsevat paremmat silmälasit arvioidessaan :D Mutta kyllä se mun hoikkuus, hyvä ryhti ja liikkuminen (harrastan liikuntaa) varmasti antaa nuoremman vaikutelman. Ja olen itsekin tosissaan ihmetellyt miten ei ole tullut yhtään edes selluliittia ja tiedän että kun eräs julkkis oli suhteessa kanssani niin ei ollut mitään tarvetta kehua hänen laillaan kun oltiin jo oltu vällyjen välissä niin monet kerrat. Että varmasti aidot kehut bebastani :D Pitäisikö näyttää, etten puhu lämpimikseni. Hmm. Se vaan olisi äärimmäisen kiusallista jos joku tuttu saisi tietää.
- herrapalmu3
Tottakai laitat kuvia vartalostasi sivulle ja katselet sitten kommentteja.Ei sinua kukaan tunnista jos et laita kuvia kasvoistasi. Jos joku tunnistaisi niin ei kai se haittaa koska tuolla sivustolla hänkin on alasti ja tuskin ketoilee kenellekkään yhteistä salaisuuttanne..
- Anonyymi
Kyllä ois todella kiva päästä kattoo sua. Ootko pks seudulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ois todella kiva päästä kattoo sua. Ootko pks seudulta?
En mut pk seudulta olen
- 897uij
135:llä.
- Pihallepotkittu
Minulla oli, mutta ykskaks yllpito ilmoitti, että profiilini on poistettu, koska olen ilmoittanut väärän syntymäajan. Ihan outoa, mutta jäävät ilman säännöllisesti maksamiani katseluoikeuksia.
- Anonyymi
Itselläni on ollut monta kertaa mutta oon poistanut niitä hätäpäissäni koska aloin epäröidä. Ihan pervo sivusto mutta jos haluat mennä pervoileen sinne niin siitä vaan.
- Anonyymi
Mulla on profiili omakuvassa, mutta se on vähän lässähtänyt nykyisin ja pääasiassa kalujen kuvia, vaikka niistä kyllä itse tykkään. Toisinaan tuli kuvia laitettua ihan spontaanisti. Mulla tosin on se ongelma, että kun kommentoijat yllyttää ja villitsee, niin kuvia tuli laitettua lisää ja meni aika rohkeiksi.
- Anonyymi
Millä käyttäjätunnuksella? Onko kuviasi vielä esillä? Ellei ole, niin laita kiireesti lisää.
- Anonyymi
Joo joskus omakuvassa saitilla oli hyviä naistenkuvia, nykyisin paljolti mulkkuja. Toki muutama hyvä poikkeus on ollut, kuten suomipari, jatta, liisi69 ja sandraannika. Osa vaan ei ole ladannut kuvia pitkään aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joskus omakuvassa saitilla oli hyviä naistenkuvia, nykyisin paljolti mulkkuja. Toki muutama hyvä poikkeus on ollut, kuten suomipari, jatta, liisi69 ja sandraannika. Osa vaan ei ole ladannut kuvia pitkään aikaan.
Taitaa nykyisin olla enemmän naisia alastonsuomen puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa nykyisin olla enemmän naisia alastonsuomen puolella.
Siis idiootteja kaikki tyynni
- Anonyymi
on tolla Liisi69:llä ainakin mehevän rohkeita kuvia esillä, just kattelin.
- Anonyymi
Oma kuvassa suomiparilla oli ihan huikean upeita asukuvia. Rouvasta oli toistasataa seksikästä otosta, myös herkut paljaina. Valitettavasti poistivat kuvat. Liisi69llä oli upean rohkeita kuvia ihan kunnolla pillukin esiteltynä edestä ja takaa ja kalua sisällä. Valitettavasti on ollut hiljaiseloa ja kuvat poistettu. Uhkeasta Jatasta ei ole myöskään kuulunut aikoihin
Jäljellä on oikeastaan rouva A, joka silloin tällöin lisäilee oikein kunnon esittelykuvia ja välillä kiusottelee kivasti. Rouva on aikuinen uhkea nainen ja osaa esitellä pillunsa oikein houkuttelevasti. Mrpena on pistänyt uhkean muijansa myös kunnolla esittelemään herkkunsa edestä ja takaa. Nainen ei kyllä kainostele edes kasvojen suhteen.- Anonyymi
Valitettavan vähän vaan on näitä kiimasia rohkeita naisia. Kalun kuvia kyllä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavan vähän vaan on näitä kiimasia rohkeita naisia. Kalun kuvia kyllä riittää.
Pellet nolaa itsensä hahaaa 😂 🤣
- Anonyymi
Ja vittuako sulle kuuluu mitenkään.
- Anonyymi
Minä en luovuta ennen kuin olet saanut orgasmisi ja minä vähän nautintoa.
- Anonyymi
Mä laitoin sinne kymmenkunta nudee itestä ku olin kuustoista.
Mila16- Anonyymi
Millä nikillä haluu katsoo
On kyllä. Mutta tulee todella harvoin käytyä sivustolla.
- Anonyymi
Kyllä on, mut menny homojen , sponnssia hakevat eli (huorien) saalistuspaikaksi ja onlyfans sivuille pyytäviä naikkosia, hyvin vähän pääset edes keskusteleen kenenkään kanssa, sit on todella vanhoilla kuvilla olevia profileja, näkyy koska kuvat ladattu, on 10v ja eteenkinpäin, silti ollaan kuin oltas teinejä, ois kiva nähä minkänäkösiä ja kokosia nuo "ikinuoret" on todellisuudessa. Mulla on vie vip aikaa joku viikko käytän sen ja poistun , olen siis mies. Mut kukin tekee mitä haluu ja liittyy mihin sivustolle huvittaa.
- Anonyymi
Varmaan noi puolella en tie luppis muistaakseni opetti mulle koko alaston suomi sivuston olemassa olon
- Anonyymi
Kyllä on. Mut aika hiljasta, oon muutamaa naista pyytänyt kaveriksi, pari on hyväksynyt, mutten ole keskustellut sielä lainkaan. Profiili ollut 10v, olen nyt 60M.
- Anonyymi
Juu on laitettu kuvia aikoinaan, mutt onnellisesti unohtanut salasanan...
- Anonyymi
Meillä on vaimon kanssa kuvia siellä. Mahtavaa esitellä vaimoa kiimaisille miehille 😊
- Anonyymi
Antaisko vaimos vieraan panna jos nätisti kysyis ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisko vaimos vieraan panna jos nätisti kysyis ?
Jos se minusta on kiinni niin kaikki vieraat saa sitä panna ja voin katsella vierestä.
Mietin pitkään, menenkö sivustolle ja lopulta menin. Minulla on siellä yksi kuva kullistani. Olen nauttinut naisten upeista kuvista ja käynyt mukavia keskusteluja.
- Anonyymi
On kiihottavaa katsella varattujen rouvien kuvia ja runkata.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781