Kuortanelaisilla yrityksillä on valvontakameroita käytössä paljon, mutta kyltti "ALUEELLA ON KAMERAVALVONTA", puuttuu suurimmalta osalta. Harrastavat siis salakuvausta.
Valvontakamerat
12
818
Vastaukset
- huoooooooooh
Korjasit sitten ongelman. Nyt kauempaakin tiedetään .
Voihan asian ajatella kuten Venäläisten kuoppamerkki, rajalla kyltti, kattaa koko maan.
Eiköhän niitä kylttejä ole riittävästi, esim joka pankkiautomaatissa on kamerat, eikä niitä erikseen mainita.- Anonyymi
Okei kiva kiva ei näy kuvisa. Mä en oo enään töissä. Ja olen järkyttynyt koska siis hyven on mennyt. Joka koetaan ehkä nekatiivisenä. Kissa tuli syliin nukkuun. On hieno juttu että tauluja on paljon
- Jotkut.huomaa.kaiken
Pidetään hiljainen hetki puuttuville kylteille.
- Kylttimestari
KAMERAVALVONTA
LIIKU HITAASTI - Puikkomies
Löytyykö kuvamateriaalia salarakkaista?
- Anonyymi
Voi ky sais oikee yhtä salarakas hoitsua päästellä oikee takapäi
- Anonyymi
Omassa pihassa tai yksityisalueella ei tarvita kylttiä.
- Anonyymi
Salakuvaushan se parasta on.
- Anonyymi
Eikö se ole parempaa ettei ilmoiteta kameravalvonnasta saadaan pahantekijät paremmin kiinni.
- Anonyymi
Mitäs niistä tiedottamaan.
- Anonyymi
Yritysten valvontakamerat kannattaa ilmoottaa mukaan poliisin kameravalvontakartastoon.
https://poliisi.fi/kameravalvontakartasto - Anonyymi
Omakotitalon pihakamerat kannattaa myös ilmoittaa poliisin kartastoon.
- Anonyymi
Harmi kun ei ollut,olisi ollut tarpeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun ei ollut,olisi ollut tarpeen.
Niinkuin 66 varrella oli,oikea varas paljastui spekulaatiot ja arvelut jäi pois.
- Anonyymi
Eihän poliisikaan ilmoita kun ratsaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup686287Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354360Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092114- 631495
- 561247
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1311057Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39775