Mitä tykkäät tehdä yksin ollessasi? Mikä saa hyvälle mielelle?
Mistä miehet pitävät
6
218
Vastaukset
- Yksinäinen-ätmi
Treenaan, kuuntelen musaa, etsin matkakohteita, juon olutta, pelaan pleikkaria.
- Ananias.Palstamäki
Tykkään laittaa hyvää ruokaa, se saa hyvälle mielelle.
Vedän leukoja, hakkaan säkkiä, hyppään hyppynarua, teen erilaisia kehonpainoliikkeitä ja käyn kävelyllä. Ja palstailen tietenkin. - viisvee
luovaa rakentelua metallista , erä kävelyä ja kalastusta järvellä,
- Tinder-match
Tykkään selaa tinderiä ja painelen nappii jokaisen naisen kohdalla.
- 43-Sinkkumies
Entisöin huonekaluja vapaa-ajalla. Olen työtön joten käyn kirpputoreilla etsimässä halpoja huonekaluja joita korjaan ja sitten myyn voitolla. Olen tehnyt hyviä löytöjä usein, kerran löysin vanhaan talonpoikaissohvan jonka kunnostin ja sain 600 euroa voittoa. Eilen myin yhden sänkyn josta tienasin 180 euroa. Ostin sen 40 eurolla eikä siinä ollut muuta vikaa kun kuusiokoloruuvit puuttui ja pari niitä pohjalautoja oli poikki kunnostuskeen meni 10 euroa. Spr kirpputoreilta saa halpaa kamaa ja joita ostan ja myyn voitolla. Etenkin sänkyjä kun ihmiset on lahjoittaneet ja kaikkea muuta.
Treenaan kitaraa, käyn kuntosalilla, luen ja kuuntelen kirjoja.
Erityisesti tuo kitaransoitto auttaa tasapainottaa mielen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197