Emilia tuskin elää selibaatissa

nykynaisetontuollaisia

38

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.on

Vanha totuus: jokaisen vähänkin kiinnostavan näköisen naisen päällä ähkii joku paska

• paska.sinäkin

Sinä haluaisit olla se ähkijä?

• 4gtrh56yjghgb
        paska.sinäkin kirjoitti:

Sinä haluaisit olla se ähkijä?

No totta helvetissä, mutta kun en ole paska, niin en pääse päälle ähkimään.

• haiset.ainakin
        4gtrh56yjghgb kirjoitti:

No totta helvetissä, mutta kun en ole paska, niin en pääse päälle ähkimään.

Oletko varma, että et ole paska?

• Pillujen--asiantuntija

Olis nyt vaan suoraan myöntänyt että on sinkku koska ei löydä top 10 miestä.

• Nainen39vee

Vaikka näin olisi, niin olennaista tuossa onkin se, että Emilia ei valita sitä, että miehet ovat vääränlaisia tai ei valita edes sitä, että ei löydä ketään. Vaan hänhän on keskittynyt sitten muihin asioihin elämässään ja näyttää olevat ihan sinut sinkkuutensa kanssa, vaikka jutusta käykin ilmi, että hän on avoin myös uudelle suhteelle.

• Nainen39vee kirjoitti:

Vaikka näin olisi, niin olennaista tuossa onkin se, että Emilia ei valita sitä, että miehet ovat vääränlaisia tai ei valita edes sitä, että ei löydä ketään. Vaan hänhän on keskittynyt sitten muihin asioihin elämässään ja näyttää olevat ihan sinut sinkkuutensa kanssa, vaikka jutusta käykin ilmi, että hän on avoin myös uudelle suhteelle.

Niin palstan ätmithän ne eivät ole koskaan olleetkaan mitenkään sinut sen sinkkuutensa kanssa, kun he ovatkin keskityneet vaan siihen katkeruuteensa ja naisten turhaan syylistämiseen. Eivätkä ole myös ottaneet mun vinkkejä vastaan, kun oon yrittänyt kehoittaa heitä keskittymään johonkin muihin asioihin elämässään.

• TyhjänPölöttäjäKokoMuija

Mitä tuokin mussuttaa sinkkuudesta kun on ihan selkeästi vapaaehtoisesti sinkku. Tuollainen Emilia saisi miehen jo huomenna jos haluaisi.
      "On mielenkiintoista, miksi ulkonäkö olisi se tärkein prioriteetti seurustelussa tai että seurusteleminen olisi ulkonäöstä kiinni."
      Niin Emilia raukka kun sokeutuu sille miksi ulkonäkö olisi muka este seurustelulle koska kauniina ja aina saavana ei tajua sitä että suurinosa miehistä hylätään nimenomaan sen ulkonäön takia. Joten ulkonäkö ON ESTE seurustelulle.
      "- En hirveästi välitä siitä, että minua lähestytään, kun olen töissä."
      Tuo jo lauseena kertoo sen että hän ei edes hae suhdetta. Miten se mies on eri mies jos hän lähestyy Emppua töissä kuin että samainen mies lähestyisi yöelämässä tai vaikka nettideiteillä??
      Ainiin eihän Emppu ees käy baareissa eikä nettideittaile eli ei häntä edes voi sitten missään lähestyä.
      Kehtaakin tulla naamoineen valittamaan sinkkuutta koska ei tuo nainen edes halua ketään.
      Ja mikä estää ostamasta omaa asuntoa yksin? Itse olen aina asunut omistusasunnossa sillä en halua hukata sitä suurta rahasummaa vuokraan minkä itse lainanlyhennyksenä maksan itselleni. Ja koska olen itse huomannut että suhteissa ollessani naiset lähtevät pienimmästäkin syystä ovet paukkuen niin jos tässä vakiintuisin ja muuttaisin naisen kanssa yhteen muuttaisin nimenomaan vuokralle naisen kanssa. Vähemmän rahasotkuilta välttää kun kumpikin vaan voi lähteä samantien kämpästä ja vuokran antaja hakee uuden tilalle. Ala nyt sitten omistusasuntoa jakamaan muiden riitojen ohessa.
      "Haluaisin löytää ihmisen, jolla olisi varaa matkustella"
      Siinähän se tulikin. Ei ole varaa edes asua mitenkäänpäin mutta mieheltä vaaditaan varakkuutta matkustella. Lue: Maksaa Empunkin matkat. Justiinsa juu että taas tuollainen muija tuo. Siivelle halutaan mutta vaivaa ei haluta nähdä asioiden eteen.

• Naisasialooser11

Ei saisi miestä koska ei ole kaunis ja iäkäskin on. Ei saa top10% miestä, jotka menevät nuoremmille ja kauniimmille naisille, tavismiehen saattaisi saada mutta tavallinen mies on naisen mielestä yhtä kiihottava kuin pahvilaatikko.

• Nainen39vee

"Mitä tuokin mussuttaa sinkkuudesta kun on ihan selkeästi vapaaehtoisesti sinkku. Tuollainen Emilia saisi miehen jo huomenna jos haluaisi. "

Eihän hän valitakaan sinkkuudesta. Toimittaja on halunnut tehdä jutun sinkusta, joka on ihan tyytyväinen elämäänsä, ja hän on anatanut siitä haastattelun. Kyllähän hän selvästi sanookin, ettei sinkkuus ole ongelma eikä halua suhdetta vain suhteen takia.

""- En hirveästi välitä siitä, että minua lähestytään, kun olen töissä."
        Tuo jo lauseena kertoo sen että hän ei edes hae suhdetta. Miten se mies on eri mies jos hän lähestyy Emppua töissä kuin että samainen mies lähestyisi yöelämässä tai vaikka nettideiteillä??"

No eihän hän haekaan suhdetta! Jutun pointtihan nimenomaan oli se, että hänelle on ok olla sinkku. Ja mitä töissä lähestymiseen tulee, niin eipä kaikissa ammateissa edes olisi mahdollista alkaa säätää mitään deittailijuttuja. No ehkä jos on kaupan kassalla, niin sitten. Mutta joissain ammateissa jopa ammattietiikka voi estää esim. asiakkaan kanssa deittailun. Ja joissain töissä työn tekemistä vaan yksinkertaisesti haittaa ja häiritsee se, jos joku tulee deitailumielessä juttelemaan.

"Kehtaakin tulla naamoineen valittamaan sinkkuutta koska ei tuo nainen edes halua ketään."

Ei hän valittanutkaan. Ja entäs sitten, jos ei halua ketään?

• TyhjänPölöttäjäKokoMuija
        Nainen39vee kirjoitti:

"Mitä tuokin mussuttaa sinkkuudesta kun on ihan selkeästi vapaaehtoisesti sinkku. Tuollainen Emilia saisi miehen jo huomenna jos haluaisi. "

Eihän hän valitakaan sinkkuudesta. Toimittaja on halunnut tehdä jutun sinkusta, joka on ihan tyytyväinen elämäänsä, ja hän on anatanut siitä haastattelun. Kyllähän hän selvästi sanookin, ettei sinkkuus ole ongelma eikä halua suhdetta vain suhteen takia.

Tuo jo lauseena kertoo sen että hän ei edes hae suhdetta. Miten se mies on eri mies jos hän lähestyy Emppua töissä kuin että samainen mies lähestyisi yöelämässä tai vaikka nettideiteillä??"

No eihän hän haekaan suhdetta! Jutun pointtihan nimenomaan oli se, että hänelle on ok olla sinkku. Ja mitä töissä lähestymiseen tulee, niin eipä kaikissa ammateissa edes olisi mahdollista alkaa säätää mitään deittailijuttuja. No ehkä jos on kaupan kassalla, niin sitten. Mutta joissain ammateissa jopa ammattietiikka voi estää esim. asiakkaan kanssa deittailun. Ja joissain töissä työn tekemistä vaan yksinkertaisesti haittaa ja häiritsee se, jos joku tulee deitailumielessä juttelemaan.

"Kehtaakin tulla naamoineen valittamaan sinkkuutta koska ei tuo nainen edes halua ketään."

Olet yksi niistä palstan narsufeministeistä joilta en odota ainoaakaan vastausta kirjoittamiini viesteihini.

• Nainen39vee kirjoitti:

Mun mielestä tämä oli ihan positiivinen juttu sinkusta, jossa kyseinen sinkku on selvästi tyytyväinen elämäänsä ja tilanteeseensa, eikä ole katkera ja epätoivoinen, kuten suurin osa palstan miehistä just selvästikin on.

Selvästi näkee sen aina näissä palstan keskusteluissa, että kuinka varsinkin miehet ovat pettyneitä siitä, jos joku sinkku on itse tyytyväinen tilanteeseensa, eikä ole edes etsimässä kumppania.

Harmillista vaan se, kun monet eivät osaa keskittyä elämässään muihin asioihin, kun pitävät sitä naisen löytämistä ainoana ja tärkeimpänä asiana elämässä, kun että keskittyisivät vaikka työelämään, matkusteluun ja harrastuksiin. Tai ehkä tuolla normielämässä näitä miehiä onkin paljon enemmän, kun mitä tällä luuserimiesten miehittämällä palstalla on ikinä ollutkaan.

• TyhjänPölöttäjäKokoMuija kirjoitti:

Olet yksi niistä palstan narsufeministeistä joilta en odota ainoaakaan vastausta kirjoittamiini viesteihini.

Niin varmasti niiltä naisettomuudesta kärsiviltä ätmeiltä odotat kyllä vastauksia sitälkin enemmän, kun ne heidän samat iänikuiset valitukset ovatkin enemmän sun mieleesi.

• 798698
        TyhjänPölöttäjäKokoMuija kirjoitti:

Menikö Nainen39vee vähän tunteisiin? Hän kirjoittaa ihan asiallisesti, turha siitä on hikeentyä.

• toisestasisäänjaulos
        798698 kirjoitti:

Menikö Nainen39vee vähän tunteisiin? Hän kirjoittaa ihan asiallisesti, turha siitä on hikeentyä.

Naisen 39 vee jolla ei koskaan ole edes synttäreitä on palstan miesvihainen feministi jonka joka ainoa kommentti on jonkinlaista miesvihaa täynnä. Samaa paskaa suoltaa joka viestissään. Jos asiallisia naisten kommentteja haetaan niin zorro ja valtakunta ovat täällä käytännössä ainoat joiden viestit eivät pursua miehiin katkeroitunutta patoumaa. Siksi heidän viesteissään on enemmän analysointia kuin kyseisen henkilön katkeruutta miehiä kohtaan. Itse en edes jaksa lukea tuon feministin tyhjänpäiväisiä jargonioita lausetta enempää joten siinä provosoikoot minkä ehtii.

• kiltti.ja.kunnollinen
        toisestasisäänjaulos kirjoitti:

Naisen 39 vee jolla ei koskaan ole edes synttäreitä on palstan miesvihainen feministi jonka joka ainoa kommentti on jonkinlaista miesvihaa täynnä. Samaa paskaa suoltaa joka viestissään. Jos asiallisia naisten kommentteja haetaan niin zorro ja valtakunta ovat täällä käytännössä ainoat joiden viestit eivät pursua miehiin katkeroitunutta patoumaa. Siksi heidän viesteissään on enemmän analysointia kuin kyseisen henkilön katkeruutta miehiä kohtaan. Itse en edes jaksa lukea tuon feministin tyhjänpäiväisiä jargonioita lausetta enempää joten siinä provosoikoot minkä ehtii.

Olen samaa mieltä. Nämä feministit ovat täynnä pyhää miesvihaa eivätkä ollenkaan ymmärrä, kuinka pahoja ja moraalittomia ihmisiä ovat sortaessaan kilttejä ja kunnollisia tavismiehiä.

• älkääviittikö
        kiltti.ja.kunnollinen kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Nämä feministit ovat täynnä pyhää miesvihaa eivätkä ollenkaan ymmärrä, kuinka pahoja ja moraalittomia ihmisiä ovat sortaessaan kilttejä ja kunnollisia tavismiehiä.

Mitähän vitun sortamista tuossakin nyt oli?? :D

• äitiii.ne.kiusaa
        älkääviittikö kirjoitti:

Mitähän vitun sortamista tuossakin nyt oli?? :D

Huvittavaa... Täällä haukutaan ja sorretaan naisia jatkuvasti, mutta kun miehet saa vähän takaisin niin heti itketään että naiset on pahoja. Vain miehiä mielistelevät kommentit "hyväksytään", on tullut huomattua. Miehistä ei saa sanoa mitään negatiivista.

Sitä paitsi, nainen39vee kommenteissa ei ole edes mitään sortoa, vaan ihan järkeviä huomioon otettavia mielipiteitä ja faktoja. Mutta kun ei vasta-argumentteja löydetä, niin sitten aletaan haukkua miehiä vihaavaksi feministiksi. Toisin sanoen: osui ja uppos.

• itsestäsiköpuhut
        äitiii.ne.kiusaa kirjoitti:

Huvittavaa... Täällä haukutaan ja sorretaan naisia jatkuvasti, mutta kun miehet saa vähän takaisin niin heti itketään että naiset on pahoja. Vain miehiä mielistelevät kommentit "hyväksytään", on tullut huomattua. Miehistä ei saa sanoa mitään negatiivista.

Sitä paitsi, nainen39vee kommenteissa ei ole edes mitään sortoa, vaan ihan järkeviä huomioon otettavia mielipiteitä ja faktoja. Mutta kun ei vasta-argumentteja löydetä, niin sitten aletaan haukkua miehiä vihaavaksi feministiksi. Toisin sanoen: osui ja uppos.

Kato sherlok. Nythän sie vasta ymmärrätkin n39.n perusteet. Hän, moni muu vastaava ja sinäkin sen äitis kanssa joka ikisessä viestissänne olette niin katkeraa miesvihaa täynnä ja kuten itse sanoit Naisista ei saa sanoa mitään negatiivista sillä hehän ovat kaikki kuin pulmusia ja miehet sikoja. Sinun marinaasi kun lukee täällä tasaisin välein niin joka avaus näkyy osuvan ja uppoavan ellei sitä ole joku em feministi aloittanut ja joka hakee vain mielistelyä.
        Vastauksissasi ei ainakaan ole koskaan mitään muuta kuin syyttelyä ja tyhjän nillittämistä.

• erehdyt
        itsestäsiköpuhut kirjoitti:

Kato sherlok. Nythän sie vasta ymmärrätkin n39.n perusteet. Hän, moni muu vastaava ja sinäkin sen äitis kanssa joka ikisessä viestissänne olette niin katkeraa miesvihaa täynnä ja kuten itse sanoit Naisista ei saa sanoa mitään negatiivista sillä hehän ovat kaikki kuin pulmusia ja miehet sikoja. Sinun marinaasi kun lukee täällä tasaisin välein niin joka avaus näkyy osuvan ja uppoavan ellei sitä ole joku em feministi aloittanut ja joka hakee vain mielistelyä.
        Vastauksissasi ei ainakaan ole koskaan mitään muuta kuin syyttelyä ja tyhjän nillittämistä.

Nyt erehdyt, koska en ole se "äitis"-tyyppi. Miehet soittaa jatkuvasti täällä suuta, sitten kun kuvainnollisesti itse "saavat turpaan" niin aletaan itkeä, "byäääh äiti, se kiusaa, se sortaa" :D :D Noissa n39:n jutuissa ei ole edes mitään sortamista, mutta niidenkin kohdalla alatte pillittää. Olette huvittavia.

• erehdyt
        erehdyt kirjoitti:

Nyt erehdyt, koska en ole se "äitis"-tyyppi. Miehet soittaa jatkuvasti täällä suuta, sitten kun kuvainnollisesti itse "saavat turpaan" niin aletaan itkeä, "byäääh äiti, se kiusaa, se sortaa" :D :D Noissa n39:n jutuissa ei ole edes mitään sortamista, mutta niidenkin kohdalla alatte pillittää. Olette huvittavia.

Mutta hyvin moni mies, varsinkin täällä, on sellainen ettei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä eikä näe että olisi jossain väärässä tai tekisi jotain väärin. Aina kaikki on naisten syy tavalla tai toisella. Muita kyllä arvostelevat jatkuvalla syötöllä.

• erehdyt

Joten turha odottaa mitään päänsilittelyä tuon jatkuvan naisten haukkumisten ja syyttelyn jälkeen.

• erehdyt

"kuten itse sanoit Naisista ei saa sanoa mitään negatiivista sillä hehän ovat kaikki kuin pulmusia ja miehet sikoja."

Ehkä kannattaisi lukea paremmin mitä sinulle kirjoitetaan. Vai näsäviisasko olet?

• tummeloikuulasi
        DarkFear kirjoitti:

Niin varmasti niiltä naisettomuudesta kärsiviltä ätmeiltä odotat kyllä vastauksia sitälkin enemmän, kun ne heidän samat iänikuiset valitukset ovatkin enemmän sun mieleesi.

Älä puhuu mistään "iänikuisista". Sun juttusi ovat aina sitä yhtä ja samaa

• Pillujen--asiantuntija

Nainen voi helposti keskittyä muihin juttuihin elämässä, voi perustaa vaikka sukkatehtaan koska nainen tietää että saa miehen koska tahansa jos tulee sellainen olo että nyt pitää seurustella. Naisille ei ole paineita saada miestä eikä sitä sitten ajattele. Toista se on meihillä kun mies ei saa 20 vuodessakaan tuollaista taviksen näköistä naista.

• Veikkaan, että Emilia etsii miestä, mutta ei löydä haluamaansa ja yrittää vakuutella , kuin pukkulapset, että en olis halunnutkaan.

• TotuuttaKehiinn

Sehän näistä hauskan tekeekin kun etsivät hampaat irvessä mutta kun eivät saa sitä top 10 niin sitten sanotaan että "en edes etsi mitään suhdetta vaan tulen omillani toimeen ja tämä sinkkuus on ihan kivaa" "Kukaan ei edes lähesty" Lue: Top10 ei lähesty.

• Pillujen--asiantuntija
        TotuuttaKehiinn kirjoitti:

Sehän näistä hauskan tekeekin kun etsivät hampaat irvessä mutta kun eivät saa sitä top 10 niin sitten sanotaan että "en edes etsi mitään suhdetta vaan tulen omillani toimeen ja tämä sinkkuus on ihan kivaa" "Kukaan ei edes lähesty" Lue: Top10 ei lähesty.

Kyllä. Nainen valehtelee Aina. Ja mies tietää miten nainen elää, vaikkei olisi naista koskaan nähnytkään. Koska kaikki naiset ovat samanlaisia ja elävät täysin samanlaista elämää. Juuri sellaista kuin mies tietää. Sen kun mies muistaa markkinoilla, niin hyvin menee.

• Sinkkumies--

Naisilla on tarve selitellä etteivä tarvii miestä elämäänsä mutta tinderi laulaa koko ajan ja kaikissa deittipalveluissa naisella on profiili. Huomasin sen yhden naisen puhelimesta kun sanoi ettei halua miestä mutta puhelimessa oli tinder päällä ja katsoi koko ajan puhelintaan.

• 87654321

Niin olisihan tossa voinut lukea että harrastaako kaveripanoja, mitkä pitkälti nollaavat sinkkuilun "arvon". Mutta jollei harrasta ja kirjoitetut asiat oikeasti pitäisivät paikkaansa niin sitten ihan symppis nainen varmastikin.

• larun.lasse

Joku vuosi sitten moni blondi lopetti vakisuhteensa stadissa, koska nyt voi halutessaan vaihtaa vaikkapa kerran päivässä uuteen arabiin, eikä siitä huolimatta ehdi elämänsä aikana käymään läpi kuin pienen osan.

• 1212121212121212

Tyypillinen citysinkku. Tavallisen näköinen, harrastukset ne samat kuin muillakin naisilla eli matkustelu jne. Silti nirso.

"Haluaisin löytää ihmisen, jolla olisi varaa matkustella ja nauttia kaikenlaisista aktiviteeteista."

Eli pitäisi löytää menestynyt YTM, onhan nainen itsekin ravintolapäällikkö (jolla ei ole varaa kuin yksiöön Larusta).

"En hirveästi välitä siitä, että minua lähestytään, kun olen töissä. On tässä itse pohdiskellut, kun ei enää hirveästi jaksa käydä baarissa eikä käytä Tinderiä, onhan siinä toisaalta se, että missä sinä toisen kohtaat. Ei varmaankaan kukaan tule kotiovelta hakemaan."

Sen lisäksi miehen tulisi lähestyä oikeassa paikassa, oikeaan aikaan ja oikealla tavalla.

• Normaalinainen-

Onko sinkut pakkoselibaatissa. En minä ainakaan ole vaikka olen ollut 5 v sinkku

• imekyrpäähomo

Etkös sä itse ole nussimaton atm-luuserimies. Eihän se sulta pitäisi olla mitään pois, jos sitä muilla ihmisillä on seksiä elämässään, kun sulla sitä ei ole koskaan ollutkaan.

Sulla vaan itselläsi on ne sosiaaliset taidot niin huonot ettet ole osannut ikinä naisia missään normaalisti lähestyä.

• Emilia1212

Emilia on seurustellut kolme kertaa.
      Hän tietää mitä parisuhde on... ja miten joustava siinä on oltava eli passattava, paapottava miestä.
      Siivottava sen jälkiä, pestävä pyykkiä, laitetettava ruokaa-
      Realiteetit on hallussa ...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe