Uberin kuljettajalta vaaditaan näitä

Uberiksiko

Näin pääset alkuun

1. Luo kuljettajaprofiili

Onko sinulla sähköpostiosoite ja älypuhelin? Hienoa, kerro meille hiukan itsestäsi niin autamme sinut alkuun.

LIITY NYT
2. Varaa aika infotilaisuuteen

Seuraava askel on varata aika infotilaisuuteen Helsingin Partneripisteelle. Infotilaisuudessa saat tietää kaiken mitä tarvitset.

VARAA AIKA
3. Hankin taksinkuljettajan ajolupa & taksiliikennelupa

Jos sinulla jo on molemmat luvat, olet valmis aloittamaan. Jos ei, niin varaa aika infotilaisuuteen niin autamme sinut lupaprossin läpi.

HANKI LUVAT
4. Lisää dokumentit tilillesi

Aika tehdä vähän paperihommia. Tarvitsemme muutaman dokumentin nähtäväksi:

Ajokortti
Taksinkuljettajan ajolupa
Taksiliikennelupa
Kaupparekisteriote
Ajoneuvon rekisteriote
Kuljettajan profiilikuva
Kuvassa kuljettajan kasvot tulee olla kohtisuorassa kameraan, keskellä kuvaa ja pitäen sisällään kasvot kokonaisena sekä olkapäiden yläosan. Kuva tulee ottaa ilman aurinkolaseja.
Kuvassa tulee olla vain kuljettaja ilman muita sivullisia ja sen on oltava hyvin valaistu ja tarkennettu. Kuva ei voi olla kuljettajan ajokortin kuva tai muu tulostettu valokuva.
5. Hanki ajoneuvo

Mikä ajoneuvo sopii sinulle parhaiten? Varmista, että se täyttää vaatimuksemme Suomessa. Muista, että ansaitset enemmän pitämällä kustannukset matalalla.

AJONEUVOVAATIMUKSET
6. Aktivoi tilisi

Kun olet suorittanut kaikki yllämainitut askeleet, onneksi olkoon! Tilisi on valmis aktivoitavaksi ja voit aloittaa rahan ansaitsemisen.

Mitä muuta tarvitset?

Uber on tukenasi

Olemme tukenasi

Tehdään yhdessä Uber-kokemuksestasi mahdollisimman vaivaton. Tukisivustomme auttaa sinua tilisi, sovelluksen ja monen muun asian kanssa.

LUE LISÄÄ
Vieraile Partneripisteellä

Sinulla on kysymyksiä, meillä on vastauksia. Kuljettajien asiakaspalvelu on auki vuorokauden ympäri ja Partneripiste joka arkipäivä.

OTA YHTEYTTÄ


Lähde: uber.com

Muista myös, että uber veloittaa suoraan bruttokassan päältä 25% välityspalkkiota, tästä summasta maksat myös ALV:n

Muista, että yhteiskunta asettaa sinulle myös runsaasti velvollisuuksia ja myös autosi pitää olla ammattimaisen henkilökuljetuksen vakuutuksissa, maksaa ihan jotain muuta, kuin yksityisvakuutukset.

Varmaankin olisi hieman muitakin ja parempia vaihtoehtoja alkaa taksiyrittäjäksi, kuin joku uber...

7

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JepulisJes

      Minkä auton rekisteriote esitellään kohdassa neljä?

      Viitoskohdassa pitää hankkia auto.

      Eihän sen rekisteriote ole kädessä vielä kohdassa neljä.

      Ei ihme, että kaikenmaailman Uunot puikoissa jos koulutus näille Panttereille suoritetaan Pantteripisteen ständillä.

    • Karppahiltunen

      Toi on vaan silmänlumetta. Oikeasti eivät vaadi mitään kuhan vaan osaat hommas ja sulla on kohtuullinen kärry. Rahatkin saat pimeästi jos haluat.

      • Enmenny

        Älä valehtele! Itse jossain vaiheessa ajattelin mennä sinne ajamaan, kyllä ne esitti noi samat vaatimukset ja sen että perii 25 prossaa brutosta itelleen. Enhän mä tollasii summii ala maksaan, ku tarttee maksaa kaikki muutki kulut.


      • totuusuber

        Ajan uberilla ja kyllä noi kaikki vaadittiin :) ja uber toimittaa tiedot maksuista automaattisesi verottajalle.


    • JepulisJes

      Uskoo ken uskoo. Minä en. Ennenkin huijanneet Suomessa niin tuskin sitä ovat lopettaneet.

      • Maksutonmaksettava

        Se on juuri niin, kuin aloittajan tekstissä lukee. Herra Joel Järvinen ei enää halua sitä, että hänen omaisuutensa laitettiin takavarikkoon uberin epäselvyyksien vuoksi ja mahdollisten korvausten vuoksi. Sitä riskiä hän ei enää ota. Sitä paitsi Suomessa on liikenneluvallisen yrittäjän maksettava asiaankuuluvat velvoitteet, ne ei kuulu uberille, uberhan on vain tilauksien välittäjä. Uberin yrittäjäkuljettaja saa myös palkata itselleen kuljettajia, mikäli suolaisen 25 prosentin välityspälkkion vuoksi hänelle jää siihen varaa.

        Epäilijät, jotka luulevat entisen systeemin jatkuvan, hakekoon uberille kuljettajaksi, sitten tietää parhaiten, mitä he kuljettajiltaan vaativat.


    • Tyoton

      Hei kaikki työ veljet minä täällä uberia on meri on minulle hyvin tärkeä minä sitten sieltä pääsee paremmin töihin minulla ollut paljon töitä heidän kauttaan Minä oon ajanut eilen monta vuotta jo niin ne tuntee Joelin hyvin henkilökohtaisesti hän mukava mies minä menen taas katsomaan tuolle päälle Onko muita minun työkavereita siellä mutta ne eivät Morjesta minulle Minä syön papusoppaa Käyn suihkussa ja sitten lähden palvelemaan asiakkaita uusin iloisin mielin minä kyllä aina eilen Terveisin Huberin Jouni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe