Hyvin moni nurmeksessa sortunut alkoholiin

miehetönnainen

On surullista, kun parhaassa iässä olevat miehet nurneksessa pervako paljaana päivästä toiseen mittailee hoipuen katuja, välillä, jos rahaa on, käydään baarissa.

Naisille ei ole töissäkäyviä ja asiallisia miehiä ole ollenkaan. Ja ne harvat, mitä sitä on, on varattuja.

Tilanne on ikävä :(

20

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patukkaaVailla

      Puhut totta, valitettavan totta, nusen miehillä ei seiso enää kuin järki.

    • Oonraitis

      Hei! Täällä ois rai ttis ej en olle juppppo. Joskus van ottaa!

    • jonoaovella

      Alko on Nurmeksen ainoa mielenterveystoimisto.

    • hh999

      vittu kun tuokin piti ottaa elätettäväksi sano aikonaan nurmekselainen työnantaja tämä tyylihän se on ollu tässä kylässä ihan normaalia työnantajilta aina .ei ihme että on juoppoja paljon kun työn teko vituttaa kohtelun takia.

      • solPOTKI

        Otetiiko sultakin paita pois, kun sait potkut?


      • Anonyymi

        Totta niin totta täällä ei voi ruokaakaan hakea kaupasta ilman halveksivia katseita. Sanotaan monessakin paikassa mitä sinä täällä teet .Valitettavasti minunkin pitää syödä vaik teistä ei tälläisille. Kuten työkaverini sanoi tapa ittes ei jäädä kaipaamaan.


    • Nurmeksen_nistit

      Perinteisten juoppojen lisäksi sekakäyttäjiä, jotka harhoissaan ääntelevät kuin villieläimet ja tappelevat olemattomien kanssa.

    • Eipämeeyöunettuostakaan

      Jospa kannattaisi aloittajankin vähän omaa asennettaan pyrkiä muuttamaan? Välillä tuolla yöelämässäkin tulee vierailtua ja merkille pannut, että paikallisia prinsessoja ei tahdo kärsiä edes tervehtiä, nenä pystyssä kiireellä poistutaan tilanteesta, hyvä ettei selälleen ylpeän asennon takia kaaduta. Tottahan yöelämässä kaikki miehet automaattisesti juoppoja sikoja ovat, mutta kohtaamistilanteessa olisi hyvä muistaa, että olette itsekin siellä, yöelämässä. Tuosta asiasta johtuen pyrinkin useimmiten vieraspaikkakuntalaisten seuraan, heidän kanssaan helpompaa vaihtaa ajatuksia, jne. Mielestäni täällä olisi ihan kelvollisia, kunnollisia työtätekeviä miehiä teillekin, jos teistä vaan olisi ottamaan sellaisia vastaan. Olisiko osittain peiliin katsomisen paikka teilläkin?

      • retakarpo

        Nykyajan rinsessoilla ei ole enää peilejä, eikä taida olla mitään katsottavaa!


    • niinon

      Naiset pahempia alkoholistia.

    • PeliMenentetty

      Olen sortunut alkoholiin, en ole käynyt töissä 15 vuoteen, samoihin aikoihin (15v sitten) vaimo lähti jonkun Sutkin mukaan. Siitä alkaen olen juonut käytännössä melkein joka päivä. Olen jo täysin syrjäytynyt enkä jaksa asiasta enää välittää. Olen jo 50v ja asenne on, et aivan sama, ei enää kiinnosta. Alkoholi tuo lohdun ja auttaa unohtamaan murheet. Paradoxi sinänsä, että alkoholi myös on aiheutanut tämän surkean tilani. Mutta jälkiviisaus ei auta.

      Juon noin 100-130 kaljaa viikossa, se on paljon. Tiedän kyllä joitakin, jotka täällä juo huomattavasti enemmän. Joisin itsekkin, vaan kun ei raha riitä. Kiljua en viitsi kokkailla. Ja korvikkeisiin, kuten sinoliin en koske, ihan vaan kun se on sietämättömän pahaa. Muuten varmaan joisin jo sitä.

      Olen ollut katkolla aikoinaan varmaan 20 kertaa, mut ei siitä apua ole. Tulee hetken katko juomiseen, tavallaan kuntoutuu vähän, että jaksaa/pystyy sitten taas juomaan.

      En kyllä kulje pervako vilkkuen ulkona. Aika harva edes huomaa, että saatan olla 2-3 promillen humalassa. Toleranssi on niin kova. Yleensä juon yksin kotona. Kesäisin joskus rantsussa. En aiheuta häiriötä missään. Kai tämä on yhdenlainen, joskin näemmä hidas keino tehdä itsemurha :/

      • entinen-puliveikko

        No voi, olipas surullista luettavaa. Onko Sinulla mitään halua enää lopettaa juomista? Jos on, on aina toivoa. Katkolla ei tosiaan kukaan raitistu, kuntoutuu sen verran, että jaksaa taas juoda.

        Joku kuukauden hoitosetti, mitä niitä nyt on, minnesota tms. kauhean kalliita, mutta kunnalta voi saada siihen maksun. Sellaisessa moni on raitistunut.

        Et ole vielä aivan rapajuoppo asteella, koska ulosanti on ymmärettävää ja nettikin vielä on. Ja ilmeisesti koti. Juomasi määrät on kyllä muhkeita, mutta moni työssäkäyvä tissuttelee melkeen saman määrän, ja selittävät, että mitään alkoholiongelmaa ei muka ole. Hohoijaa. Koska myönnät, että ongelma on, olet jo yhden esteen ylittänyt. Se, haluatko ratkaista ongelman on sitten oma päätöksesi. En suosittele alkoholiin kuolemista. Haimatulehdukset ja maksakirroosi varsinkin on kamala tapa tehdä se itsemurha :O


    • Ikuinenholisti

      Itse olin 3 vuotta sitten hyvässä työssä hyvällä palkalla, vaimo, lapset, talo, sijoitusasuntoja, kesämökki yms. puitteet oli kohdallaan. Mutta niin se vaan alkoi pikkuhiljaa lipsumaan läträäminen. Ensiksi ainoastaan viikonloppuna yhtenä päivänä, ei joka viikonloppu, sitten joka viikonloppu, sitten kumpanakin päivänä. No viikolla en ota! Ja paskan marjat kohta join joka päivä. No väkeviä en juo! Ekana kaljaa, mutta eihän se noussut enää päähän, sitten viiniä ja lopuksi puhdasta jellonaa, joka päivä.
      Ekana alkoi vaikuttamaan vaimoon, lapsiin, talouteen ja viimeisenä työn päälle. Menin hoitoon yhdessä vaimon kanssa, joka on täysin absolutisti. Viimeisen leijonan kaadoin kurkusta alas noin 3 vuotta sitten. Elämäni muka oli paskaa silloin, kun join. Ja täysin itse aiheutettu masennusta ja muuta paskaa. Nyt kun olen ollut juomatta elämän laatu ja kaikki on parantunut 100 prosenttisesti. Onneksi en menettänyt mitään. Säälittävää vaan katsoa kaupassa, kun työvaatteissa olevat miehet tulevat kauppaan, koppaavat 24 packin kainaloon ja eikun kutia laatuaikaa viettämään. Tiedän sen kun olin itsekin siinä tilanteessa. Tsemppiä kaikille, jotka lopettavat.

      ps. Olin tosi hyvä tekemään viinakätköjä, tosin en aina itsekkään niitä enää löytänyt ja sehän vitutti silloin, mutta ei enää.

    • vittonen

      olen kokenut samoja paskatkin on ollu housussa ja olen oksennullu koko asunnon vaimo on niin ihana et hän ei ottanut eroa ja on itse minut hoitanut kuntoon en enää juo

      • Anonyymi

        tätä ei usko kukaan


    • Anonyymi

      Olis niitä töitä, ettei aina tarvitsisi tissutella. Mutta kaikki työpaikat on etelä suomessa ja silloin täytys repäistä itsensä juuriltaan.

      • Anonyymi

        Niin, parempi vaan juoda täällä ja nauttia kauniista pielisestä 🌹


      • Anonyymi

        Muistakaa juoda alkoholia kunnolla


    • Anonyymi

      Pitää vain muistaa myös syödä välillä.

    • Anonyymi

      Jos dokaa niin ei tarvitse olla yksinään. Kun dokaa niin liekkimajat vetävät puoleensa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1474
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1248
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1095
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1038
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      999
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      960
    Aihe