Kun syytät Jumalaa, uskot Jumalan olemassaoloon.

Kun tapahtuu jotain hyvää, ateistit kiittävät ihmistä tai itseään eivätkä usko Jumalaan.

Kun tapahtuu jotain pahaa, ateistit syyttävät Jumalaa. Olisitte ateistit edes joskus rehellisiä. Jos syytät Jumalaa, niin silloinhan sinä uskot Jumalaan.

21

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.luotu.eikirj

      Miten ateisti voi syyttää jotain sellaista jonka olemassa oloon hän ei usko? Tervetuloa takaisin valehtelemaan.

    • BlueDevil

      Taasko tuo on päässyt suljetulta sekoilemaan?

    • En muista, että koskaan olisin sen paremmin syyttänyt kuin kiittänytkään Jumalaa (tai jumalia). Sovitaanko, että sinä päivänä kun sinä ymmärrät evoluutioteorian, niin kiitetään kimpassa yhtä tai useampaa jumalaa.

      Viimeinen tästä sukupolvesta ei ole vielä maistanut kuolemaa, kun sinä ymmärrät mitä evoluutiolla tarkoitetaan - sinulla on siis about 2000 vuotta aikaa ymmärtää. Ja sitten ylistetään Allahin poikaa!

      • Evoluutiota ei tapahdu, joten teoriaasi on mahdoton ymmärtää. Toisin sanoen TIEDÄN evoluutioteorian olevan ihmiskunnan suurin valhe. Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset johtuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettisestä säätelystä TAI vähittäisestä mutta väistämättömästä informaation rappeutumisesta. Evoluutiolle ei ole mekanismia.


      • BlueDevil
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Evoluutiota ei tapahdu, joten teoriaasi on mahdoton ymmärtää. Toisin sanoen TIEDÄN evoluutioteorian olevan ihmiskunnan suurin valhe. Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset johtuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettisestä säätelystä TAI vähittäisestä mutta väistämättömästä informaation rappeutumisesta. Evoluutiolle ei ole mekanismia.

        Epigeneesi on osa evoluutiotta ja informaation lisääntyinenin on todistattu:

        Evolution myths: Mutations can only destroy information

        https://www.newscientist.com/article/dn13673-evolution-myths-mutations-can-only-destroy-information/

        Onko kiva olla aina väärässä?


      • BlueDevil kirjoitti:

        Epigeneesi on osa evoluutiotta ja informaation lisääntyinenin on todistattu:

        Evolution myths: Mutations can only destroy information

        https://www.newscientist.com/article/dn13673-evolution-myths-mutations-can-only-destroy-information/

        Onko kiva olla aina väärässä?

        Höpöhöpö. Tuo proteiinin muutos johtuu mekanismista nimeltä vaihtoehtoinen silmukointi, joka modifioi mRNA:ta. Se ei todellakaan saa aikaan minkäänlaista evoluutiota koska kyse on vain olemassaolevan biologisen informaation säätelystä, uudelleenjärjestelystä ja vaihtoehtoisista epigeneettisistä ohjelmista.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Evoluutiota ei tapahdu, joten teoriaasi on mahdoton ymmärtää. Toisin sanoen TIEDÄN evoluutioteorian olevan ihmiskunnan suurin valhe. Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset johtuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettisestä säätelystä TAI vähittäisestä mutta väistämättömästä informaation rappeutumisesta. Evoluutiolle ei ole mekanismia.

        Vielä on vajaa 2000 vuotta jäljellä! Kumpi tulee aiemmin: sinulle oivallus vai Brahmanin pojanpoika?


      • BlueDevil
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Höpöhöpö. Tuo proteiinin muutos johtuu mekanismista nimeltä vaihtoehtoinen silmukointi, joka modifioi mRNA:ta. Se ei todellakaan saa aikaan minkäänlaista evoluutiota koska kyse on vain olemassaolevan biologisen informaation säätelystä, uudelleenjärjestelystä ja vaihtoehtoisista epigeneettisistä ohjelmista.

        Epegenetiikka n edelleen osa evoluutiota. Ja kyse on ihan määritelmälisesti evoluutiosta, tisin kuin väität. Mutaatuio kehittää uutta informaatiota ja vieläpä hyödyllistä sellaista.

        Ottaako päähän olla aina väärässä?


      • BlueDevil kirjoitti:

        Epegenetiikka n edelleen osa evoluutiota. Ja kyse on ihan määritelmälisesti evoluutiosta, tisin kuin väität. Mutaatuio kehittää uutta informaatiota ja vieläpä hyödyllistä sellaista.

        Ottaako päähän olla aina väärässä?

        On se vaan kumma, että tiedemiehet haluavat korjata ihmisen genomiin tulleet GC>AT mutaatiot. Sairautta aiheuttavia geneettisiä mutaatioita tunnetaan ihmisen genomissa jo 224642 mutta missä ovat kaikki kuviteltua evoluutiota aiheuttavat geneettiset mutaatiot? Eipä niitä taida olla.

        DNA ei sanele eliön ominaisuuksia, koska DNA on vain passiivista tietovarantoa solulle, joka rakentaa DNA-tietovarantoa lukien toiminnallisia RNA-molekyylejä. RNA välittää solulle informaation sen erilaistumisesta ym.


      • muistase
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Höpöhöpö. Tuo proteiinin muutos johtuu mekanismista nimeltä vaihtoehtoinen silmukointi, joka modifioi mRNA:ta. Se ei todellakaan saa aikaan minkäänlaista evoluutiota koska kyse on vain olemassaolevan biologisen informaation säätelystä, uudelleenjärjestelystä ja vaihtoehtoisista epigeneettisistä ohjelmista.

        Mark5:n mukaan et voi evoluution vastaisessa todistelussa vedota tieteeseen koska et usko siihen.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Evoluutiota ei tapahdu, joten teoriaasi on mahdoton ymmärtää. Toisin sanoen TIEDÄN evoluutioteorian olevan ihmiskunnan suurin valhe. Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset johtuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettisestä säätelystä TAI vähittäisestä mutta väistämättömästä informaation rappeutumisesta. Evoluutiolle ei ole mekanismia.

        Miten tällä kertaa määrittelet evoluution?


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Evoluutiota ei tapahdu, joten teoriaasi on mahdoton ymmärtää. Toisin sanoen TIEDÄN evoluutioteorian olevan ihmiskunnan suurin valhe. Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset johtuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettisestä säätelystä TAI vähittäisestä mutta väistämättömästä informaation rappeutumisesta. Evoluutiolle ei ole mekanismia.

        Hyvä esimerkki muuten uskonnollisesta typeryydestä: et edes ymmärrä evoluutioteoriaa oman kertomasi mukaan, mutta silti pöyhkeästi kirjoitat ettei se pidä paikkaansa.

        Oletko muuten hihhuli jo katsonut Areenasta Theroux’n skientologia-dokumentin? Siinä on sinun kaltaisiasi aivopestyjä denialisti-skientologeja, jotka lapsellisesti jankkaavat ja ovat kykenemättömiä keskusteluun - kaikki kysymykset he torjuvat hokemalla valmiiksi opettelemiaan mantroja - kuten sinä, kirjoitat kaikenlaista mm silmukoinnista, koska harrastamasi aivopesu on muovannut aivosi ajattelemaan vain yhtä asiaa. En kyllä usko, että olet katsonut tai tulet koskaan katsomaan - on iso kynnys teikäläisille katsoa dokumentteja kaltaisistanne aivopestyistä ihmisistä. Vahvistusvinouma on liian voimakas? Tuleeko paha olo katsoa kaltaisiasi marionetteja?


      • BlueDevil
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        On se vaan kumma, että tiedemiehet haluavat korjata ihmisen genomiin tulleet GC>AT mutaatiot. Sairautta aiheuttavia geneettisiä mutaatioita tunnetaan ihmisen genomissa jo 224642 mutta missä ovat kaikki kuviteltua evoluutiota aiheuttavat geneettiset mutaatiot? Eipä niitä taida olla.

        DNA ei sanele eliön ominaisuuksia, koska DNA on vain passiivista tietovarantoa solulle, joka rakentaa DNA-tietovarantoa lukien toiminnallisia RNA-molekyylejä. RNA välittää solulle informaation sen erilaistumisesta ym.

        Ja on se vaan kumma, että on todettu evoluution korjaavan haitalliset geenit. Jännä juttu. Ja kappas kun sinulle on annettu ihan esimerkkikin niistä mutaatioista, mutta tunget vaan sormet korviin ja vingut...


    • Evoluutiouskovaisiin ei koskaan uppoa mikään joka voisi vähänkin mennä heidän rakasta uskontoaan vastaan. Se on kuin koittaisi heittää superpalloa seinään: aina se tulee takaisin eikä millään tunnu uppoavan. He ovat ennalta päättäneet: ''evoluution täytyy olla totta'', ja siten mielessään blokkaavat kaiken joka osoittaa evoluution roskaksi.

      • Ei.luotu.eikirj

        "He ovat ennalta päättäneet: ''evoluution täytyy olla totta''"

        Ja siinä toinen valehtelija. Sinullekkin on jo sanottu useamman kerran että ne todisteet ovat niin murskaavat evoluutioteorian puolesta, ettei ole löytynyt muuta teoriaa kuvaamaan tätä luonnos havaittua tapahtumaa.

        Kai tiedät että evoluutiota on kiistatta havaittu luonnossa ja evoluutioteoria selittää tämän toimintaa? Jos haluat kaataa evoluutioteorian, niin ole hyvä ja esitä parempi teoria joka selittää evoluution.

        Tosin tämä kreationismi palsta, missä pitäisi keskustella luomisesta, mutta ymmärrän kyllä että olemattomasta tapahtumasta on vaikea saada keskustelua aikaiseksi ;)


      • Esitä sitten jotain mikä osoittaa evoluution roskaksi.
        Mutta mieluummin esim. suomi24 Evoluutio-palstalla, koska tämä ei ole oikea foorumi evoluution käsittelyyn, eikä evoluutiolla ole mitään tekemistä ateismin kanssa muutenkaan.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Esitä sitten jotain mikä osoittaa evoluution roskaksi.
        Mutta mieluummin esim. suomi24 Evoluutio-palstalla, koska tämä ei ole oikea foorumi evoluution käsittelyyn, eikä evoluutiolla ole mitään tekemistä ateismin kanssa muutenkaan.

        Ai jaa, tämä ei ollutkaan Ateismi-palsta.


      • Miksi halveksit uskontoja? Minkä kelpuuttaisit evoluutioksi?


    • Tapahtui jotain pahaa, tai vähintäänkin huonoa, kun kirjoitit tuon aloituksen. Syytän siitä sinua.

      Olet siis väärässä.

    • Jahas, taas jumaluskostaan epävarma laskeutui pilvilinnastaan messuamaan, vahvistamaan uskoaan itsesuggestiolla, jankkaamisella.

      Hyvän ja pahan määrittelee moraali, sosiaalinen paine ja monet muut inhimilliset tekiät. Uskonnolliset tulkinnat ja näistä johdetut omituiset ihanteet ja ohjeet taas kuuluvat pimeään keskiaikaan jolloin inhimillisyys, tieteet ja taiteet, humaani uteliaisuus oli pahe...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe