Kellä lie nyt ketunhäntä kainalossa kun Veikkoinkorven nimeä ja muutamia katukylttejä ollaan vääntämässä pois kartalta ? Miksiköhän sitten Veikkolan navetan ympäristöä ei olla muuttamassa samantien, koska sotkeehan tuo suunnistajia kun vielä sinne kulkee Veikkolantie ? Onhan oikea Veikkolan taajama sentään aika lähellä ? Entäs nämä teiden nimet ? Joukolankuja sentään kulkee Joukolan tilan pihaan ja nimi on siten täysin kohdallaan. Vastaavasti Joukolantie ei ole oikea nimi päättyvälle tien pätkälle jossain Osuuspankin vieressä, jossa joskus ammoisina aikoina oli joku raittiusseuran ruma rötiskö nimeltään Joukola, jota nyt ei kannata muistella enää. Sille sietäisi joku osuvampi nimi, joka kuvaisi paikan nykyistä ulkonäköä.
Äly hoi. Järki tähänkin touhuun.
Nimenmuutos
näinköon
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059