mitähän tässä tekis olen 71v mutta viriili?
seksi loppu vaimo vak.sairas
5
288
Vastaukset
- ghgjgjg
Juttelet vaimosi kanssa. Kun on tarpeeksi sairas, niin antaa varmaan sun naida kaikkia. Ainoa ehto voisi olla, ettet kuseta niitä naisia, vaan rehellisesti kerrot, ettet ole eroamassa, vaan ihan luvalla naimassa, niin ei tule lisäongelmia.
- 7851312
Oletko puhunut vaimon kanssa. Keskustele, löydätte siihen ratkaisun.
- 84295398
Kaikkiin ongelmiin ei ole ratkaisua.
- 7470
Sairauden laatukin vaikuttanee. On mahdotonta ryhtyä viisastelemaan olemattoman taustatiedon perusteella.
Oma vaimoni on sairastanut yli 17 vuotta parantamatonta syöpää jonka sytostaatti ja muuta lääkitystä tarkistetaan kuukausittain.
Sairaus on vaikuttanut seksin toteutustapoihin, ei itse tapahtumaan. vedä käteen, niin kuin sadat tuhannet muutkin miehet tässä maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197