Kuinka pääsen taivaaseen

Liikaako.pyydetty

Tai oletteko varma että taivaassa on isä taivaan, todista niin voin uskoa.

12

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapituliKanslisti

      Taivaaseen pääsee jokainen kirkollisveroa maksava. Taivaspaikkansa voi vielä varmistaa olemalla runsaskätinen kolehtihaavia kohtaan. Epäselvissä taivaspaikka-asioissa voi aina kääntyä tuomiokapitulin puoleen luottamuksellisesti.

    • Luoja, jos sellaista on, antoi ihmiselle järjen. Oletettavasti tarkoitus oli käyttää sitä.

      Järkeä käyttäen voi tulla vain siihen tulokseen ettei luojaa ole.

      Taivaaseen, jos sellaista on, pääsee vain jos toteuttaa luojan tahtoa. Siis käyttää järkeään. Siis ei usko luojaan.

      Taivas on täynnä ateisteja.

    • Joh 14
      ''6. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. ''

      Ap 16
      ''31. Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi". ''


      Usko(=luota) Herraan Jeesukseen Kristukseen ja luota Hänen vuodatettuun sovintovereen omien syntiesi sovitukseksi. Tämä on tie taivaaseen.

      Mitään kirkkoja, pappeja, ehtoollisia, kirkollisveroja, rituaaleja, kasteita, palvontamenoja, eikä yhtään mitään muutakaan uskonnollosuutta ei tarvita.

      • Noin siinä varmaan säästääkin vähän, hautajaiset voi tosin tulla kalliimmaksi, mutta eihän niitä itse joudu maksamaan!


    • q.v

      Minkä uskonnon taivaaseen?

      • qzwdr

        Ilmeisesti kristinuskon, koska vain kristinuskossa Jumalaa sanotaan taivaan isäksi.


    • oma.taivas

      Ole huoletta. Sinullekin on olemassa Taivas ja sinne pääsevät aivan kaikki. Siis kaikki ihmiset, eläimet ja muu elollinen, kasvit mukaan luettuna.

      Taivaassa kaikki, siis aivan kaikki, on juuri sellaista kuin juuri sinä tahdot olevan. Siellä ovat kaikki sinun ystäväsi ja muut henkilöt sellaisina ja sen ikäisinä kuin sinä haluat heidän olevan.
      Jos haluat muistaa lapsuutesi aikaiset ystäväsi lapsina, niin he ovat sinun Taivaassasi lapsina. Ja sinä olet lapsi heidän kanssaan.

      Aikuisemmat ystäväsi ovat tietysti aikuisia ja sinä olet heidän seurassaan aikuinen. Tämähän on aivan ymmärrettävää jokaiselle, joka ymmärtää millainen on Taivas.

      Taivas on sellainen, jollainen juuri sinä sen haluat olevan. Muutenhan se ei olisi Taivas. Sinun Oma Taivaasi.

      Usko siihen, niin se on totta.

      Niin minäkin teen. Siihen ei vaadita mitään muuta kuin uskoa ja mielikuvitusta.

    • 12____13

      Ikuinen elämä on vanhurskaille, joten pääsy edellyttää, että tulet vanhurskaaksi.

      "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään".
      Mat. 25:46

      Se, että tietäisit varmasti Jumalan olevan, kuten uskon sinun sisimmässäsi oikeasti tietävän, ei tee sinusta vielä vanhurskasta, joten olemassaolon tietäminen ei ole niin merkityksellinen.

      • 12____13

        Minun sisällä kiertää, söin jotain pahaa .D


    • wind-

      Uskomalla pääsee taivaaseen, nopeusero on huomattava epäuskoisiin verrattuna. Uskominen Jeesukseen ei tee ihmistä tyhmäksi tai onnettomaksi. usko takaa kuitenkin hyvät valtikat. Epäluuloinen ja vihaa täynnä oleva odottaa. Taivaassa ei olla vajakkeja, vaan jokainen sielu kohtaa maallisen elämänsä konkreettisesti. Usko on hiljentymistä ja asioiden läpikäymistä sisäisesti. Jumala ymmärtää ja kunnioittaa sisäistä rauhaa. Se takaa myös rakkauden jota on helppo antaa. Nämä pitäisi tehdä maallisessa elämässä. Sen vuoksi on remote manuaalit olemassa. On eri uskontoja ja messiaita, kuitenkin kaikki tähtäävät samaan lopputulokseen.

    • omistava

      Todista sinä ettei ole, miksi se aina olisi uskovien todistettava. Sen vakuuttavampaa todistusta ei ole kuin sana joka on Jumalasta lähtöisin. Jeesus itse sanoo joka uskoo häneen sillä on isä, ja poika joka EI usko häneen sillä ei ole isää eikä poikaa eikä myös elämääkään (taivasta)

    • sesiitätaivaasta

      Unelmat taivaspaikastasi loppuvat kun kuolet ja mielikuvituksesi sammuu.

      Luonnon suuri kiertotalousprosessi pitää kuitenkin huolen että raaka-aineesi palautuvat takaisin uuden elämän käyttöön. Ajattele hautausmaata paremminkin kierrätyskeskuksena kuin lopullisena lepopaikkana.

      Lahottajabakteerit käynnistävät prosessin jonka tuloksena kudoksesi mätänevät muotoon jota kasvit pystyvät hyödyntämään. Kasvit taas päätyvät eri eliöiden ravinnoksi ja näin jatkat elämääsi et vain yhtenä elämänä vaan monena.

      Toisaalta eräiden mielestä ihmisestä ei pitäisi edes puhua yhtenä elämänä sillä ihmisen elämän kannalta on ratkaisevan tärkeää elää mutualistisessa symbioosissa suolistobakteeriemme kanssa. Joten olet jo eläessäsi monen eri elämän muodostama symbioottinen biomi, monien yhdessä elävien eri elämien summa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1990
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1347
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1274
    4. 49
      1182
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe