Löytäisinköhän sinut täältä? Kävelit eilen noin klo: 14.15 Hämeenkadun oikeata puolta keskustorille päin, katsottiin toisiamme silmiin Koskipuiston pysäkin kohdilla. Seisoin siinä pysäkin vieressä.
Ota yhteyttä jos muistat!
Nähtiin Hämeenkadulla
9
378
Vastaukset
- Joutvaansulle
Muistan sen todella selkeästi ja näin sinusta painajaisia koko yön! Karmea tuijottaja ja söit rintojani silmilläsi.
- Joutvaansulle
Jou86 kirjoitti:
Samallalailla hän söi minua silmillään
Minä en syönyt sinua silmillä, vaan yritin painaa kasvojasi mieleeni koska pelkäsin sinun raiskaavan minut.
- RepeRento
Se olin minä! Olenkin jo ihmetellyt kuinka hankalaa Tampereelta on löytää miesten välistä lämpöä. Tule samaan paikkaan huomenna 25.8 klo 14.15 niin koetaan yhdessä ihmeellisiä asioita.
- RepeRento
Löysin jo aloittajaksi esittäytyneen herrasmiehen. Kivaa oli ja nyt on paikat kipeinä.
- siispyllyreikäää
Siis pyllyreikä kipeenä ruskeanreijänritarit.... jatkoille Mixei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2585736
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!612917- 942596
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.4101698Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1041460SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä301269Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101209Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST92681023Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei25996Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u42975