Nähtiin Hämeenkadulla

Löytäisinköhän sinut täältä? Kävelit eilen noin klo: 14.15 Hämeenkadun oikeata puolta keskustorille päin, katsottiin toisiamme silmiin Koskipuiston pysäkin kohdilla. Seisoin siinä pysäkin vieressä.

Ota yhteyttä jos muistat!

9

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joutvaansulle

Muistan sen todella selkeästi ja näin sinusta painajaisia koko yön! Karmea tuijottaja ja söit rintojani silmilläsi.

• Samallalailla hän söi minua silmillään

• Joutvaansulle
        Jou86 kirjoitti:

Samallalailla hän söi minua silmillään

Minä en syönyt sinua silmillä, vaan yritin painaa kasvojasi mieleeni koska pelkäsin sinun raiskaavan minut.

• Jaaha

• RepeRento

Se olin minä! Olenkin jo ihmetellyt kuinka hankalaa Tampereelta on löytää miesten välistä lämpöä. Tule samaan paikkaan huomenna 25.8 klo 14.15 niin koetaan yhdessä ihmeellisiä asioita.

• RepeRento

Löysin jo aloittajaksi esittäytyneen herrasmiehen. Kivaa oli ja nyt on paikat kipeinä.

• siispyllyreikäää

Siis pyllyreikä kipeenä ruskeanreijänritarit.... jatkoille Mixei.

• Missähän sen mun tuleva nainen menee?

• Mää on vähän surullinen kun en tiedä missä se menee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      93
      4051
    2. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3873
    3. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      105
      3518
    4. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      58
      3221
    5. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      102
      3124
    6. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      70
      2788
    7. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      106
      2606
    8. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      38
      2562
    9. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2272
    10. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1817
    Aihe