Löytäisinköhän sinut täältä? Kävelit eilen noin klo: 14.15 Hämeenkadun oikeata puolta keskustorille päin, katsottiin toisiamme silmiin Koskipuiston pysäkin kohdilla. Seisoin siinä pysäkin vieressä.
Ota yhteyttä jos muistat!
Nähtiin Hämeenkadulla
9
369
Vastaukset
- Joutvaansulle
Muistan sen todella selkeästi ja näin sinusta painajaisia koko yön! Karmea tuijottaja ja söit rintojani silmilläsi.
- Joutvaansulle
Jou86 kirjoitti:
Samallalailla hän söi minua silmillään
Minä en syönyt sinua silmillä, vaan yritin painaa kasvojasi mieleeni koska pelkäsin sinun raiskaavan minut.
- RepeRento
Se olin minä! Olenkin jo ihmetellyt kuinka hankalaa Tampereelta on löytää miesten välistä lämpöä. Tule samaan paikkaan huomenna 25.8 klo 14.15 niin koetaan yhdessä ihmeellisiä asioita.
- RepeRento
Löysin jo aloittajaksi esittäytyneen herrasmiehen. Kivaa oli ja nyt on paikat kipeinä.
- siispyllyreikäää
Siis pyllyreikä kipeenä ruskeanreijänritarit.... jatkoille Mixei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043