Mulla on vaikea tilanne parisuhteessa. Ollaan oltu 3v kimpassa ja perus arki on ihan okei, tosin mies ei oikeesti tunnu jaksavan viettää mitään ns. Laatuaikaa mun kanssani. Hän on nyt 3 kertaa jäänyt kiinni että harrastaa deittichättäilyä. Olennarauttanut hänet 2 kertaa ja molemmat kerrat meinasi johtaa eroon. Hän vakuuttaa ettei enää jatka. Mutta jälleen näin hänen puhelimessa (tiedän en saisi katsoa) että oli lähettänyt chat tuttavilleen kuvia peniksestään. Ja myös mun ottaman lomakuvan hänestä. Siis sellanen kiva kuva oikeesti ei mikään naku tmv. Vaan kuva jonka olen ottanut poikaystävästäni koska se näytti niin hyvälle. Istui yhden autiotalon pihalla siinä. No, mut siis hän valehtelee ettei tuo jatku mutta jatkaa kuitenkin. Älkääkä nyt saarnatko puhelimen kattomisesta! Hän muutenkin käyttäytyy oudosti. Viime kerralla oli hankkinut prepaid liittymän tätä hommaa varten "koska tahtoi myös jutella". Ehdottelee että voitais tavata muitakin ja kimppaseksiä myös. Mua ahdistaa! En ole sellainen ihminen. Onko hän henkisesti sairas?
mitä sinä tekisit?
9
339
Vastaukset
- mitäs_teet
Mitäkö tekisin? Eroasin miehestä, koska meillä olisi selvästi aivan erilaiset tavoitteet ja näkemykset hyvästä parisuhteesta.
Minä haluan ihan tavallisen parisuhteen yhteen mieheen ja viettää hänen kanssaan arjessa aikaa, seksin lisäksi. Tuo mies haluaisi seksipainotteisen avoimen suhteen ja deittailee myös muita. Toteaisin, että paree mennä eri teille.
Sairaaksi en toista sanoisi, mutta valehtelijahan hän on selvästi - enkä sellaisenkaan kanssa suhteeseen halua.
Mitäs sinä aiot tehdä? - Mistersi
Ole avoimempi miestä kohtaan, älä lyö lyötyä. Tee hyvää ruokaa ja hiero vaikka hartioita, jalkoja. Keitä aamukahvit.
" että oli lähettänyt chat tuttavilleen kuvia peniksestään"
Eli miehesii on idiootti.- åälöd
Minun mielestäni miehesi on ylittänyt pettämisen rajan. Itse lopettaisin suhteen heti. Mies ei varmasti tule muuttumaan, koska tietää että olet antanut aiemminkin anteeksi. Selvästi osaa myös salailla hommiaan prepaid liittymillä yms.
Miksi ihmeessä et kunnioita itseäsi sen vertaa, että jättäisit tuollaisen ihmisen, joka kohtelee sinua noin huonosti? - Mietinytoikeastivähän
Siis mitä fiddua sä edes kyselet täällä mitään!? Pistä ukko kiertoon. Ei se muutu tuosta miksikään, jos on jo noin monta kertaa kärähtänyt. Oletko sä ihan tyhmä vai tykkäätkö vaan olla kynnysmattona?
- Nitty
Minulla oli tuollaises ex. Ja syystäkin ex. Ei koskaan lopettanut. Lopulta minä lopetin. Näköjään nettinaiset on kivoja, ei ole oikeaa vierwlleen löytänyt tämän 3v aikana enää.
- Oppeliini1
Mitä tekisin?
En koskaan VALITSISI tuon tason ihmistä kumppanikseni.
Sinun tapauksessa VALITSISIN poistua totaalisesti tuon tason olion näkö ja kuulopiiristä. Ottaisin opikseni ja käyttäisin harmaita aivosolujani, jotka Luoja suuressa viisaudessaan on minulle lahjoittanut. Etsisin pertnerini PALJON, PALJON korkeammalta tasolta.
Sitä ennen kehittäisin aivosolujani erottamaan saastan puhtaasta. - lkolkolk
Eiköhän tuo ole jo ehtinyt pettääkin ap,ta livenä . Turha tuollaista on katsella. Ero.
- Satunnainen_kommentoija
Hän ei rakasta eikä kunnioita sinua. Älä tuhlaa elämääsi häneen. Mitä nopeammin eroat, sitä parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197