Sipilälle, koska tämä käytti sanaa "vihervasemmisto" eli taas meni herne nenään vaikka itse kyllä leimataan vastustajia vaikka miksi.
Wille Rydman vastasikin hyvin Liille, että ”tällä kertaa loukkaannuttiin” punavihreiden puolueiden kutsumisesta vihervasemmistoksi.
– Samat loukkaantujat eivät tokikaan millään muotoa epäröi leimata poliittisia vastustajiaan äärioikeistoksi, rasisteiksi, populisteiksi tai vaikkapa hyvinvointivaltion alasajajiksi, kirjoittaa Rydman.
Li Andersson on nyt loukkaantunut
11
214
Vastaukset
- Parenpi.nimi
Vihervasuriterroristit olisi tälle väkivaltapuolueelle osuvampi nimi.
- sivusta
Oikea nimi on vihervasemisto stalinistit kommareineen ,valtaan päästyään he tekevät stalinistilaista politiikkaa ,kuten on lippuki ollut vasaralla päähän ja sirpillä kaula poikki toisin ajatellijoilta .
- viher-vasemmisto
Li ei muista omia puheitaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/201808222201152824_pi.shtml- oikea.termi
Oikea termi olisi tietenkin violettivasemmisto
Punavihervasemmisto
- hggffgggffgggg
Tuntuu naiselle maistuvan.
- Surkea.punkun.litkittäjä
Ainakin litkii punkkua ja sekoilee noissa mielenosoituksiissa kuten turussa nähtiin pisti joukkonsa pahoinpitelemään viettomia ihmisiä .
- Wille.Minäkin
Jos katselee viimepäivien lehtiotsikoita, niin .
Tietoinen pesäero punaväristä on havaittavissa. Käyttöön tullut uusi linja tukee tuota viherrystä ja olihan entiseen "tuskanpunaiseen" V-hen ilmestynyt uusi reikä. Tosin vain lyhempään oikeistohaaraan ja nurat ovat puheiden tapaan pyöristyneet. Toinen V oli varustettu värillä jota käyttivät ennen "mummelit ja pikkuneidit" alusvaatteissaan mikähän tuonkin sanoma sitten on ?
Toik arvoituksellisuus on eräs mielenkiinnon ylläpitokeino. Kenellä sitten sitä mielenkiintoa on samaa kai tarkoittanee tuo julisteen raitojen reunoilta kurkistelu ?
Tuonne vehreyteen on monilla ryhmillä kova tunku. Siellä on kohta kaikki puolueet. Julistautuihan aikoinaan eduskunnassakin eräs edustaja uudeksi keskustaksi. Ongelmanan oli silloinkin tuo tungos. Joku ehdotti silloin kesustan keskimmäisen istumapaikan rakentamista kasikerroksisieksi, liekö ollut ihan tosissaan ? Mutta milloinkas eduskuntapuheita on totena otettu ???
Kielenkäyttö tosin ei ole vuosikymmeniin muuttunut riippuen paikasta sanasto on "sitä itseään" kuten edustaja Rydman osuvasti toteaa. Hänen käytösnormiaan kiitän pahimmat "N-kortit", ja muu roina ei vastineessa esinny !!- hyvä-ehdotus
Hyvä idea tuo kaksikerroksisuus. Kun yäpuolella istuvat vihreät sieltä ulostaisivat kepujen niskaan (kuten oikeastaan tekevät nytkin samassa tasossa istuessaan), niin siellä olisi kepuilla kotoisa navettatunnelma, vielä kun kuuntelevat soinilaisten mylvintää niitä ruokkiessaan.
- Tabuu
Vihervasemmisto on vieläkin tabu eronneelle?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/201809042201180453_pi.shtml
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165273
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212741- 342080
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella382010Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon331966Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81324- 1641282
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651247- 371223