Kuulin, että ateisteilla on geenivirhe, jonka johdosta heillä on paljon keskimääräistä pienempi riski sairastua haimasyöpään.
Olette saaneet suuren armon lahjan Korkeimmalta. Miksi sitten, arvon ateistit, käytätte niin paljon alkoholia, että tietoisesti lisäätte riskiänne sairastua mm. suun ja ruokatorven syöpiin? Täysin itsetuhoista, täysin järjetöntä. Jos minä olisin ateisti, riemuitsisin vähäisestä haimasyöpäriskistäni ja tulisin uskoon oitis, saman tien, nyt heti.
Ateismin geenivirhe
10
159
Vastaukset
Olet idiootti.
- Hondurenjo
Äänieni mukaan olet itse. Äänieni mielestä minä olen Yak9K, hävittäjä
koska olen punainencccpkommari ja liitelen miten sattuu. Alastulo on aina varmaa
ajankö pöyrällä tai kävelen. sattuu Hondurenjo kirjoitti:
Äänieni mukaan olet itse. Äänieni mielestä minä olen Yak9K, hävittäjä
koska olen punainencccpkommari ja liitelen miten sattuu. Alastulo on aina varmaa
ajankö pöyrällä tai kävelen. sattuuM.O.T.
- asdgsadghda
Kuulit väärin.
Kuulethan sinä jopa jumalasi sinulle puhuvan, joten en yhtään ihmettele.
- geeniä.riittää
Meillä ateisteilla ei ole sellaista geeniä, joka teillä uskovaisilla on. Tarkoitan sitä voimallista ominaisuutta, jonka ansiosta osaatte keskustella hengen kanssa. Kateeksi käy mm. tämän uskovaisen miekkosen taidot keskustella henkeviä Jumalansa kanssa: https://www.youtube.com/watch?v=DVLjEripHpw&t=48s
Ei, ei kyse ole geenivirheestä vaan lähes kaikki ateistit ovat olleet operaatiossa, jossa on tehty omantunnon ohitusleikkaus - yksinkertaista eikö niin.
- Hondurenjo
Olen myös kuullut uskovaisten veljieni tuntevan kiimaa eläviin sorsiin. Kun laskee Cumit Sorsaan siitä, tulee täytetty sorsa. Kumminkin muistettava että ateistipoliisit voi vit-
uuntua kun sorsa näytää siivellään sorsantäyttäjähihhulin pärstän poliisille
KVAK VAK U, ja sitte on itse täytettävänä putkassa.
Äänet päissäni käskevät minun mennä paskalle
mutten löydä Kokia, Korkeinta korkkiruuvia
avaaman tukostani.
Lainaan naapurin ateistilta, tuskin pahastuu. Riemastuu varmasti kun palautan
Ko-Kin hänelle käytön jälkeen, - niinsevaanon
Hihhulit itse ovat paras todiste siitä että evoluutio on totta. Aivan kuten evoluutioteoria ennustaa on hihhuleissa näkyvissä vuosisatoja jatkuneen sisäsiittoisuuden oireet, aina vähä-älyisyydestä alkaen.
- karhunvatukka
Jos ateisti tulee uskoon, tai uskova kadottaa uskonsa ja muuttuu ateistiksi, niin millä tavalla ja missä vaiheessa muuttuvat kyseisen ihmisen geenit? Pomppaavatko geenit välittömästi johonkin outoon mutaatioon, vai tapahtuuko muuttuminen pikku hiljaa vähitellen? Tuleeko baarikärpäsestä banaanikärpänen? Tapahtuuko evoluutio vai evluutio?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321