Ateismin geenivirhe

Hondurenjo

Kuulin, että ateisteilla on geenivirhe, jonka johdosta heillä on paljon keskimääräistä pienempi riski sairastua haimasyöpään.

Olette saaneet suuren armon lahjan Korkeimmalta. Miksi sitten, arvon ateistit, käytätte niin paljon alkoholia, että tietoisesti lisäätte riskiänne sairastua mm. suun ja ruokatorven syöpiin? Täysin itsetuhoista, täysin järjetöntä. Jos minä olisin ateisti, riemuitsisin vähäisestä haimasyöpäriskistäni ja tulisin uskoon oitis, saman tien, nyt heti.

10

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet idiootti.

• Hondurenjo

Äänieni mukaan olet itse. Äänieni mielestä minä olen Yak9K, hävittäjä
        koska olen punainencccpkommari ja liitelen miten sattuu. Alastulo on aina varmaa
        ajankö pöyrällä tai kävelen. sattuu

• Hondurenjo kirjoitti:

Äänieni mukaan olet itse. Äänieni mielestä minä olen Yak9K, hävittäjä
        koska olen punainencccpkommari ja liitelen miten sattuu. Alastulo on aina varmaa
        ajankö pöyrällä tai kävelen. sattuu

M.O.T.

• asdgsadghda

Kuulit väärin.

• Kuulethan sinä jopa jumalasi sinulle puhuvan, joten en yhtään ihmettele.

• geeniä.riittää

Meillä ateisteilla ei ole sellaista geeniä, joka teillä uskovaisilla on. Tarkoitan sitä voimallista ominaisuutta, jonka ansiosta osaatte keskustella hengen kanssa. Kateeksi käy mm. tämän uskovaisen miekkosen taidot keskustella henkeviä Jumalansa kanssa: https://www.youtube.com/watch?v=DVLjEripHpw&t=48s

• Ei, ei kyse ole geenivirheestä vaan lähes kaikki ateistit ovat olleet operaatiossa, jossa on tehty omantunnon ohitusleikkaus - yksinkertaista eikö niin.

• Hondurenjo

Olen myös kuullut uskovaisten veljieni tuntevan kiimaa eläviin sorsiin. Kun laskee Cumit Sorsaan siitä, tulee täytetty sorsa. Kumminkin muistettava että ateistipoliisit voi vit-
      uuntua kun sorsa näytää siivellään sorsantäyttäjähihhulin pärstän poliisille

KVAK VAK U, ja sitte on itse täytettävänä putkassa.

Äänet päissäni käskevät minun mennä paskalle
      mutten löydä Kokia, Korkeinta korkkiruuvia
      avaaman tukostani.

Lainaan naapurin ateistilta, tuskin pahastuu. Riemastuu varmasti kun palautan
      Ko-Kin hänelle käytön jälkeen,

• niinsevaanon

Hihhulit itse ovat paras todiste siitä että evoluutio on totta. Aivan kuten evoluutioteoria ennustaa on hihhuleissa näkyvissä vuosisatoja jatkuneen sisäsiittoisuuden oireet, aina vähä-älyisyydestä alkaen.

• karhunvatukka

Jos ateisti tulee uskoon, tai uskova kadottaa uskonsa ja muuttuu ateistiksi, niin millä tavalla ja missä vaiheessa muuttuvat kyseisen ihmisen geenit? Pomppaavatko geenit välittömästi johonkin outoon mutaatioon, vai tapahtuuko muuttuminen pikku hiljaa vähitellen? Tuleeko baarikärpäsestä banaanikärpänen? Tapahtuuko evoluutio vai evluutio?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4801
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3745
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      182
      3395
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      76
      3175
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1921
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      179
      1724
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe