Noutajani on syönyt viimeksi viime perjantaina

Kultainen

Viikonloppuna oli nesteytyksessä ja maanantaina tehtiin laparotomia. Sen jälkeen olen ruiskulla ruokkinut Royal Canin High Energy Liquid nestemäisellä ruualla ja se inhoaa sitä. Olen tarjonnut vaikka mitä herkkuja, niin kääntää vaan pään pois. Aamulla otti varovaisesti pienen juuston palan suuhun ja mä jo riemuitsin että joko olisi ruokahalu palaamassa, mutta ei, vaan tiputti sen heti suustaan. Mahtaako enää ruokahalu palata vai pitäisikö olla armollinen ja päästää koira (9v) jo sateenkaari sillalle? Laparotomiassa ei löytynyt mitään hälyyttävää ja kaikki verikokeetkin oli ok. Onko muilla kokemusta vastaavanlaisesta

5

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surullistaikävää

Kysy asiaa eläinlääkäriltä.
      Meidän 12 vuotias lopetti ainoinaan syömisen,kävely oli jo hankalaa,eikä herkutkaan kelvanneet.Koiran silmistä katosi elämänilo,ei enää jaksanut innostua tai välittää kun sille puhuttiin.Me teimme lopetuspäätöksen.Se on jokaisen lmistajan tehtävä,päättää koska on hetki luovuttaa.En halunnut vanhaa koiraa enää kiusata tutkimuksilla,kun oli jo muitakin vanhuuden vaivoja.Sinuna kysyisin eläinlääkärin näkemystä,jos itse et ole varma et tuleeko koira enää paremmaksi.Vai hiipuuko se kuitenkin vaan.

• surullistaikävää

Meillä syömättömyyttä kateltiin kakspäivää siis,kaikkea kokeiltiin.Mut päätettiin luovuttaa;(

• Niin se on raskas päätös. Päätös asiasta melkein raskaampi kuin itse toimenpide.

Itse koirasi tunnet ja toimi sen mukaan. Itse katselin ja hoidin klinkkavaa sakua vain hetken (1,5 kk) ja kun hoitomenetelmä oli kuvineen sun muineen tilattu, koiran toinen tassu halvaantu koko alalta joten siinä kohtaa meidän päätöksemme oli selvä. Toteutettiin samana päivänä ja itkettiin kaksi viikkoa. Minkäs voit, minkäs teet. Koira oli 3 vuotta ja 7 kk vanha.

• khyuklkhkjhj

Voi kurjuus.Nuoren koiran kohdalla se on varmasti viellä kurjempaa.Kun ikää tulee, tietää että luopu vääjäämättä lähestyy.Ja siihen osaa ajan kanssa asennoitua.

• khyuklkhkjhj kirjoitti:

Voi kurjuus.Nuoren koiran kohdalla se on varmasti viellä kurjempaa.Kun ikää tulee, tietää että luopu vääjäämättä lähestyy.Ja siihen osaa ajan kanssa asennoitua.

Niin totta. Kauheata se on ollut vanhempienkin kanssa vaikka usein toinen jäi. Nyt ei enää oman ikäni takia ollut kuin yksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9319
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2879
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      35
      2671
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2551
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1955
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1872
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1826
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1361
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1227
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1211
    Aihe