Mitä me sitten yhdessä tehtäis?

Jipiii

Istuttais molemmat sohvalla telkkaria katsellen ja pidettäis näin "hauskaa"?

48

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EtteiOlis

      Muutkin hauskat sulla tiedossa 😉

      • jipii

        Voitaishan me pelata vaikka Afrikan tähteä. ;)


      • Youknow778

        Niin..voitaisiin vaikka katsella ja rentoutua


      • EtteiOlis
        jipii kirjoitti:

        Voitaishan me pelata vaikka Afrikan tähteä. ;)

        Ai leikkikaveria sitä tarvii 😯


      • mullekävisi
        jipii kirjoitti:

        Voitaishan me pelata vaikka Afrikan tähteä. ;)

        Sen kun tulet pelaamaan vaan.


    • voivaikkamitä

      tietäisin heti varmaan kymmenittäin kivaa tekemista, mutten nyt jaksa tänne näpytellä.

      • jipii

        Pestäis pyykkiä, siivottais ja astioiden pesua.


    • mitäsjos

      Päättää sitten kun on yhdessä?

      • jipii

        Kuiteskin olis ihan tosi tylsää.


      • mitäsjos
        jipii kirjoitti:

        Kuiteskin olis ihan tosi tylsää.

        Sitten tylsistytään.


      • jipii
        mitäsjos kirjoitti:

        Sitten tylsistytään.

        Aika tylsää.


      • mitäsjos
        jipii kirjoitti:

        Aika tylsää.

        Ei musta <3


    • mielipiteeni

      Itse ainakin keksisin paljon muutakin yhteistä tekemistä :)
      Mutta toki niitä sohvailtojakin tarvitaan, sillä ei aina jaksa olla menossa johonkin :D

    • nauraakäkättäisin

      Minä en katso kotonakaan telkkaria niin miksi sitä pitäisi mennä kylään katsomaan. Trivial pursuit peli on kiva ja varmaa on että häviäisin, mutta minua se haittaa yhtään. Oma lapseni aikaisemmin ihmetteli sitä etten ole yhtään kilpailuhenkinen.

    • nukkumattikinkylässä

      Katso sinä telkkaria niin minä voin nukkua senkin aikaa.

    • Missä_haluat

      Voihan sitä mennä vaikka heittämään frisbeegolffia..
      Rakastelukin voisi tuntua hyvältä😁

    • eimuloo

      Telkkarii... joten ei. Mut mitäs jos joku leffa läppäriltä?

      • hauskaleffa

        Ihan hyvä vaihtoehto.


      • eimuloo
        hauskaleffa kirjoitti:

        Ihan hyvä vaihtoehto.

        Hauska leffa joo.


    • Seolisihauskaa

      Siitos?

    • Hyvästi

      Yhdessä tekeminen meikäöäisen kanssa, ei toimi enää ees vitsinä. Toinen ois vitdi ja toinen ymmärsi vitsin. Ei sijaa ei arpaa. Elävää painajaista vaan. Elävää kuollutta, silkkaa kirousta.
      T.ansassa, painajaista, täyttä turhuutta, tilauksesta. Hyvästi ihmiskunta. Lopullisesti.

    • Palsta.neuvoo

      Mä olen jo oman lapsen kanssa käynyt läpi nämä "mitäs nyt teen" kysymykset kyllästyksiin asti. Nykynuoret on tottuneet passiivisesti vastaanottamaan viihdettä telkun, läppärin, pädin tms avaamalla! Sitä vois kahlata vaikka netissä läpi eri harrastuksia ja miettiä mikä niistä sopii. Vinkkinä vielä et toisen kanssa yhteen muuttaminen ei muuta niitä arkihommia mihinkään. Jos olet tuijottanut telkkaria illat pitkät niin eihän sitä mikäön muuta. Palstalle kyllä tuskin enää tulet viettämään aikaasi. Ai niin minusta olisi jos jatkaisit ulkona käymistä kaverin etsimismielessä, sen voisi lopettaa!

    • Pelkokerroin

      Pelattais Jumanjia

    • NuoretVsVanhat

      18 vuotiaita en suosi parisuhteisiin koska heille täytyy keksi viihdykettä kuten lapsille

      Jos olisin nuorempi tietty voitais tehdä sohvasta maja ja vaikka sytyttää se tuleen tai maalata se

      Sitten lähteä yöllisille vaelluksille. Omena ja autovarkaisiin.
      Käydään kylässä muutamalla kaverilla joilla juodaan kaljaa, soitetaan kovaa musiikkia ja poltetaan kukkaa

      Autossa pannaan aamuyöllä ja aamusta jäämme poliisin haaviin ja joudumme putkaan rattijuoppoina

      Panemme sellissä taas. Aamulla saamme tiedon että syytteet tulee myös tuhopoltosta

      Mutta ainakin oli jännittävä yhteinen päivä!

      Mutta koska olen vanha elän suhteissa normaali arkea. Aamulla töihin, iltapäivällä kaupan kautta kotiin, ruuanlaittoa, tiskausta, syöminen. Hetken lepoa ja sitten lenkille. Lenkin jälkeen suihku ja iltapala. Hetken rentoa oloa ja sitten nukkuun

      En viitsi enää sählätä kun tuo nuoruus ja tyhmyys meni jo ja sekin kirvelee vielä ihossa mitä silloin tunaroi

      Ne jotka kaipaa vielä tuota jännää elämää seurustelkoon nuorempien kanssa. Minua ei huvita kun kärsin edelleen menneistäkin

    • illatjayöt

      Mitäs jos kutiteltaisiin toisiamme?

      • tulivaanmieleeni

        Se on kauhean epäreilua, kun toinen kutiaa ja toinen ei.


      • eimielellää

        Kutian todella helposti.


      • eimielellää
        eimielellää kirjoitti:

        Kutian todella helposti.

        Oli vain sivusta toteamus.


    • näilläsäännöillä

      Jätän lapun pöydälle ennen töihin lähteä, mitkä ovat hänen päivän askareensa ja mitä haluan ruuaksi töiden jälkeen ja sen pitää olla valmis. Sen jälkeen otan päikkärit ja menen ystävieni luokse käymään, huom! Minä olen ja osa heistä naisia, se pitää hyväksyä! Voidaan vaikka olla ikäväpalsta kautta yhteydessä milloin tulen illalla kotiin, tai siis milloin iltapala on valmis. Siitä sitten eri huoneisiin nukkumaan ja uusi päivä alkaa, ellen sitten avaa vielä konsolia ja pelaile yömyöhään :))

      • AikuinenMuka

        Pelaa jotakin tietokonepelejä, täh? Löytyykö junarata, match-boxeja ja legoja?


      • näilläsäännöillä
        AikuinenMuka kirjoitti:

        Pelaa jotakin tietokonepelejä, täh? Löytyykö junarata, match-boxeja ja legoja?

        Kerroinko ikänikin tuossa viestissä? Etkö ole kuullut että vanhainkodissa eivät muuta teekkään kuin pelailevat :) lautapelejä ja konsoleita!


      • ArmandA

        Olen töissä vanhainkodissa....ei pleikan pleikkaa. Aita- ja murtomaajuoksua, suunnistusta, korkeus-ja laskuvarjohyppyjä jne. harrastavat. Käy joskus tutustumassa.


    • Liiansuuretodotukset

      Miksi odotetaan että suhde on yhtä juhlaa, aina extreme tekemistä? Pettymys on suuri kun tulee arki..ja sitähän se suurilta osin on.

    • poxerit

      Aivan sama, kun yhdessä tehdään.

    • Kyllähän me tekemistä keksittäisiin hänen kanssaan ❤

    • noppaa

      pelaillaan lautapelejä ja heitellään noppaa. Sit ku olen voittanut, niin sun aika poistua kotiisi.

    • jmiess

      Mitäs sinä Jipii haluaisit tehdä?

      • Jiiitahtoo

        Juoda sahtia ja saunoa


    • suorittakaarauhas

      Kyllä. Ja käytäis kävelyllä Ja syötäis lämpimiä voileipiä. En mä jaksa iltaisin mitään sen kummempia tekemään ryhtymisiä, toisen tylsyys on mun luksus.

    • Voisimmemennä

      kuutamouinnille

    • Katotaa salkkarit
      Siel juovat valkkarit
      Meil o pääl alkkarit
      Ja salkkarit

    • tosirandom

      Olen perinteisesti tehnyt stage 1. testitinä neiti-kokeilaille alla olevan tausta- musiikki-instalaation
      mukaisen akileen kantapäätä koskettavan koreografian suunnittelun:

      https://www.youtube.com/watch?v=kdwXsixUjy4

    • Ainalöytynytluonnostaan

      En mä haluis ihmistä, jok a ei osaa keksiä tekemistä. Silloin on vialla jokin jos suhteessa pitää miettimällä miettiä tekemistä.

      • Vähän_villkaampi_lapsi

        Mitä me sitten leikittäis?

        Pelataanko lautapelejä vai pleikkaria?

        Piilosta vai poliisia ja rosvoo?

        Mennäänkö ulos leikkiin pusulittaa?

        Voidaan me soittaa kaverille ja kysyy ehtisikö se oleen ja mentäisiin niille hyppiin trampoliinilla ?

        Vai hypitäänkö meillä sohvalla ja sängyllä ja mennään tyyny tai vesisotaa?


      • mahdotonyhtälö

        Voitais paistatella auringossa, mä voisin kyllä olla varjossa kun tykkään viileämmästä, ja illalla lämmittettäis sauna, letut kyllä paistan mansikkahillolla iltapalaksi.


    • Olenluopunutteeveestä

      Ei mulla ole enää telkkarii ei istuisimme sohvalla tuijottaen seiniä

    • aina_vaan_höpsähtänyt

      Istua sohvalla vierekkäin, kylki kyljessä rakkaansa kanssa. Tuntien toisesta huokuvan lämmön. Äänettömästi toisilleen puhuen.

      Kuka kaipaa telkkaria, kun taivas on siinä ulottuvilla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      100
      2768
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      235
      1903
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      110
      1859
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      132
      1524
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1400
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      954
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      934
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      84
      909
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      798
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      794
    Aihe