Tuoretta, mutta huonoa huumoria!

Taas-naurattaa

"älyäläjätä
23.8.2018 2:54

kuinka paljon EU politbyro maksaa politrukeilleen?
Kenen virsiä laulat sen leipää syöt?
Valitettavasti me toisin ajattelevat syömme vain
liikelämän kilpailuttamaa leipää ilman EU sosiaali
avustuksia."


EU:ssa ei ole politbyroota. Se oli vain älyn-jättämän ihannemaassa.

EU e i maksa sosiaaliavustuksia kenellekään. Ne ovat jäsenmaiden asioita.

6

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokainen viisas tietää, että yksilönvapaudesta ja olemisen ja asumisen
      vapaudesta ja tasa-arvoisista lähtökohdasta on paras lähteä elämän tielle.
      Eurooppa on hieno, siinä on paljon monipuolisia alueita elää ja asua ja tehdä
      työtä ja rahaa ja siinä on monipuoliset mahdollisuudet yksilölle menestyä.

      Ei näitä asioita edes tarvitse teroittaa ja Kommunisti-persuja ja Väyrysiä
      on enään alle 5 % väestöstä ja voimme sanoa, että olemme tuoneet
      tiedon ja poistaneet persuilut ja väyrystelyt ja se on siinä.
      Ensi keväänä tästä ei enään edes puhuta, sillä niiden kannatus on 0 - 1
      paikkaa.

      • öööhörrrrps

        Se, mitä alkoholistiräyhiksenä et tajua, on se, että Eurooppa ja Euroopan Unioni on kaksi täysin eri asiaa. Eurooppa on maanosa, kun taas EU on globalismin aatetta noudattava talouspoliittinen järjestelmä, jolla hallittaan Eurooppaa, Euroopan kansalaisia, Euroopan liiketoimintaa, sekä jäsenmaiden materiallista omaisuutta. Euroopassa on paljon mahdollisuuksia, mutta EU aiheuttaa ongelmia Euroopan kansalaisille, kuten esim. mittavaa työttömyyttä, kuten Suomessakin on tapahtunut. Lisäksi EU aiheuttaa ongelmia mm. rahtaamalla kehitysmaapopulaatioita Euroopan maihin, joista on lähes yksinomaan ongelmia eri maille. Esim. Ruotsi, Ranska ja Britit on hyviä esimerkkejä surkeasta "maahanmuutto"politiikasta. Kehitysmaalaisten maahantuonnista aiheutuu miljardien eurojen kuluja, sekä mittavia aineellisia vahinkoa, ja henkeen ja terveyteen kohdistuvia ongelmia. Sun alkoholin huuruisessa Euroutopiassas kaikki on ihanaa ja kaunista, mutta tuolla ulkona, elävässä elämässä, tapahtuu paljon ikäviä asioita. Milloin olet viimeksi käynyt ulkona?


      • Esko_Nurmijärveltä
        öööhörrrrps kirjoitti:

        Se, mitä alkoholistiräyhiksenä et tajua, on se, että Eurooppa ja Euroopan Unioni on kaksi täysin eri asiaa. Eurooppa on maanosa, kun taas EU on globalismin aatetta noudattava talouspoliittinen järjestelmä, jolla hallittaan Eurooppaa, Euroopan kansalaisia, Euroopan liiketoimintaa, sekä jäsenmaiden materiallista omaisuutta. Euroopassa on paljon mahdollisuuksia, mutta EU aiheuttaa ongelmia Euroopan kansalaisille, kuten esim. mittavaa työttömyyttä, kuten Suomessakin on tapahtunut. Lisäksi EU aiheuttaa ongelmia mm. rahtaamalla kehitysmaapopulaatioita Euroopan maihin, joista on lähes yksinomaan ongelmia eri maille. Esim. Ruotsi, Ranska ja Britit on hyviä esimerkkejä surkeasta "maahanmuutto"politiikasta. Kehitysmaalaisten maahantuonnista aiheutuu miljardien eurojen kuluja, sekä mittavia aineellisia vahinkoa, ja henkeen ja terveyteen kohdistuvia ongelmia. Sun alkoholin huuruisessa Euroutopiassas kaikki on ihanaa ja kaunista, mutta tuolla ulkona, elävässä elämässä, tapahtuu paljon ikäviä asioita. Milloin olet viimeksi käynyt ulkona?

        Tähänpä mielisin lisätä: tilu-lilu-lii, tilu-lilu-lii.


    • Taas-naurattaa

      "älyäläjätä
      23.8.2018 13:37

      Lykkäät-pötyä kirjoitti:
      Kansan suuri enemmistö kannattaa EU-jäsenyyttä.
      Vain älyn-jättämät vastustavat."

      Täh än asti ihan oikein.Ei kirjoitusvirheitä.

      "Et uskalla raukka mennä ulos ja julistaa mitä kannatat."

      Miksen?

      "En ole nähnyt EU myötäistä kulkuetta."

      Entä vastaista?

      "Miksi piiliskelet?"

      Miksi itse?

      "Rikollisten on tapana piileskellä.
      Etenkin isänmaa petturien."

      Se selittää piileskelysi.

      "Raamattu sanoo että petturin palkka on..........................?"

      No, muista rasvata köysi ensin.

    • älyäläjätä

      Paras ohje politrukille on että ota kuopankaivaja
      kurssi kun EU romahtaa niin voit hyödyttää yhteiskuntaa
      ensimmäisen kerran elämässäsi.
      Kaikki henkilötietosi on Suomi24 tiedoissa joten
      tulet vastaamaan teoistasi.

      • Taas-naurattaa

        Voi raukkaa älyn-jättämää.

        Tarvitset todella luku- ja kirjoitustaidon kurssia. Etkö uskalla ilmoittautua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe