"älyäläjätä
23.8.2018 2:54
kuinka paljon EU politbyro maksaa politrukeilleen?
Kenen virsiä laulat sen leipää syöt?
Valitettavasti me toisin ajattelevat syömme vain
liikelämän kilpailuttamaa leipää ilman EU sosiaali
avustuksia."
EU:ssa ei ole politbyroota. Se oli vain älyn-jättämän ihannemaassa.
EU e i maksa sosiaaliavustuksia kenellekään. Ne ovat jäsenmaiden asioita.
Tuoretta, mutta huonoa huumoria!
6
177
Vastaukset
Jokainen viisas tietää, että yksilönvapaudesta ja olemisen ja asumisen
vapaudesta ja tasa-arvoisista lähtökohdasta on paras lähteä elämän tielle.
Eurooppa on hieno, siinä on paljon monipuolisia alueita elää ja asua ja tehdä
työtä ja rahaa ja siinä on monipuoliset mahdollisuudet yksilölle menestyä.
Ei näitä asioita edes tarvitse teroittaa ja Kommunisti-persuja ja Väyrysiä
on enään alle 5 % väestöstä ja voimme sanoa, että olemme tuoneet
tiedon ja poistaneet persuilut ja väyrystelyt ja se on siinä.
Ensi keväänä tästä ei enään edes puhuta, sillä niiden kannatus on 0 - 1
paikkaa.- öööhörrrrps
Se, mitä alkoholistiräyhiksenä et tajua, on se, että Eurooppa ja Euroopan Unioni on kaksi täysin eri asiaa. Eurooppa on maanosa, kun taas EU on globalismin aatetta noudattava talouspoliittinen järjestelmä, jolla hallittaan Eurooppaa, Euroopan kansalaisia, Euroopan liiketoimintaa, sekä jäsenmaiden materiallista omaisuutta. Euroopassa on paljon mahdollisuuksia, mutta EU aiheuttaa ongelmia Euroopan kansalaisille, kuten esim. mittavaa työttömyyttä, kuten Suomessakin on tapahtunut. Lisäksi EU aiheuttaa ongelmia mm. rahtaamalla kehitysmaapopulaatioita Euroopan maihin, joista on lähes yksinomaan ongelmia eri maille. Esim. Ruotsi, Ranska ja Britit on hyviä esimerkkejä surkeasta "maahanmuutto"politiikasta. Kehitysmaalaisten maahantuonnista aiheutuu miljardien eurojen kuluja, sekä mittavia aineellisia vahinkoa, ja henkeen ja terveyteen kohdistuvia ongelmia. Sun alkoholin huuruisessa Euroutopiassas kaikki on ihanaa ja kaunista, mutta tuolla ulkona, elävässä elämässä, tapahtuu paljon ikäviä asioita. Milloin olet viimeksi käynyt ulkona?
- Esko_Nurmijärveltä
öööhörrrrps kirjoitti:
Se, mitä alkoholistiräyhiksenä et tajua, on se, että Eurooppa ja Euroopan Unioni on kaksi täysin eri asiaa. Eurooppa on maanosa, kun taas EU on globalismin aatetta noudattava talouspoliittinen järjestelmä, jolla hallittaan Eurooppaa, Euroopan kansalaisia, Euroopan liiketoimintaa, sekä jäsenmaiden materiallista omaisuutta. Euroopassa on paljon mahdollisuuksia, mutta EU aiheuttaa ongelmia Euroopan kansalaisille, kuten esim. mittavaa työttömyyttä, kuten Suomessakin on tapahtunut. Lisäksi EU aiheuttaa ongelmia mm. rahtaamalla kehitysmaapopulaatioita Euroopan maihin, joista on lähes yksinomaan ongelmia eri maille. Esim. Ruotsi, Ranska ja Britit on hyviä esimerkkejä surkeasta "maahanmuutto"politiikasta. Kehitysmaalaisten maahantuonnista aiheutuu miljardien eurojen kuluja, sekä mittavia aineellisia vahinkoa, ja henkeen ja terveyteen kohdistuvia ongelmia. Sun alkoholin huuruisessa Euroutopiassas kaikki on ihanaa ja kaunista, mutta tuolla ulkona, elävässä elämässä, tapahtuu paljon ikäviä asioita. Milloin olet viimeksi käynyt ulkona?
Tähänpä mielisin lisätä: tilu-lilu-lii, tilu-lilu-lii.
- Taas-naurattaa
"älyäläjätä
23.8.2018 13:37
Lykkäät-pötyä kirjoitti:
Kansan suuri enemmistö kannattaa EU-jäsenyyttä.
Vain älyn-jättämät vastustavat."
Täh än asti ihan oikein.Ei kirjoitusvirheitä.
"Et uskalla raukka mennä ulos ja julistaa mitä kannatat."
Miksen?
"En ole nähnyt EU myötäistä kulkuetta."
Entä vastaista?
"Miksi piiliskelet?"
Miksi itse?
"Rikollisten on tapana piileskellä.
Etenkin isänmaa petturien."
Se selittää piileskelysi.
"Raamattu sanoo että petturin palkka on..........................?"
No, muista rasvata köysi ensin. - älyäläjätä
Paras ohje politrukille on että ota kuopankaivaja
kurssi kun EU romahtaa niin voit hyödyttää yhteiskuntaa
ensimmäisen kerran elämässäsi.
Kaikki henkilötietosi on Suomi24 tiedoissa joten
tulet vastaamaan teoistasi.- Taas-naurattaa
Voi raukkaa älyn-jättämää.
Tarvitset todella luku- ja kirjoitustaidon kurssia. Etkö uskalla ilmoittautua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654