Älä lue Seiskaa

Tämä on ajankohtainen juttu täälläkin. Luonnollisestikaan tämä ei saa olla täällä pitkään.

"Vuokraturvan hallituksen pj.: Seiska, lopeta aikuisten koulukiusaaminen
Koulukiusaamistapaus käänsi Vuokraturvan Seiskaa vastaan.

Koko jutun voi lukea Etlarista.

Toinen vastaava roskalehti on Hymy. Siellä saa pitää jopa julkista kiusaamisforumia.

15

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RailiSuolinen

Kiusaathan sinäkin Raili. Haukut, mollaat ja arvostelet jatkuvasti Johanna Tukiaisen pikkusiskoa. Vieläpä ilman syytä. Johannaa kehut, ja pidät hänen rikollisista teoistaan.

Olet kieroutunut ihminen. Nimimerkkinäsi käytät toista olemassa olevaa henkilöä. Sekin on sairasta.

• räkyttäjänä

Tuollako sä puolustelet omaa käytöstäsi?

• Johanna on sairas. Jasmina ei kait ole.

Juttuhan on niin, että olen kirjoituksillani yrittänyt näädille näyttää, että Jasmina tekee aivan samoja asioita (mokia), kuin Johanna, mutta Johannaa haukutaan ja Jasminan päätä silitellään. Missä on tasa-arvoinen kohtelu. Ja toisekseen yritystoiminnan arvotelu ei ole koskaan ollut kielletyä.

• RailiSuolinen
        räkyttäjänä kirjoitti:

Tuollako sä puolustelet omaa käytöstäsi?

No mitä minun käytöksessäni on ollut vikana?

• räkyttäjänä
        RailiSuolinen kirjoitti:

No mitä minun käytöksessäni on ollut vikana?

Tiedät sen kertomattakin.

• RailiSuolinen
        RailiSuominen kirjoitti:

Johanna on sairas. Jasmina ei kait ole.

Juttuhan on niin, että olen kirjoituksillani yrittänyt näädille näyttää, että Jasmina tekee aivan samoja asioita (mokia), kuin Johanna, mutta Johannaa haukutaan ja Jasminan päätä silitellään. Missä on tasa-arvoinen kohtelu. Ja toisekseen yritystoiminnan arvotelu ei ole koskaan ollut kielletyä.

Eiköhän Johanna kuitenkin ole vähän erilaisia "mokia" tehnyt kuin Jasmina. Johannalla on pitkä lista asioita rikosrekisterissä rottapostien lähettämisistä aviomiehensä (ja muitten) pahoinpitelyihin, paha alkoholi-ja huumaavien lääkkeitten käytön ongelma jne jne. Jasminan virheistä ei tule mieleen kuin silikonitissien ottaminen. Eikä sekään ole laitonta.

Tarkoitatko "liiketoiminnalla" herrojen viihdyttämistä maksusta, josta esimerkiksi ns. pinkissä kirjassa kerrotaan Johannan saamia tuloja? Sitä sietääkin moralisoida. Jasminalla muistaakseni ei tälläista toiminta ole kerrottu olevan. Johanna sen sijaan saman kirjan mukaan paritti myös edesmennyttä siskoaan, ja piti rahat. Jasmina ei tietääkseni ole tätäkään tehnyt.

Mistä muuten tiedät niin hyvin, mitä Hymyn palstalla puhutaan, jos et siellä käy ja suosittelet etteivät muutkaan käivisi? Vai onko niin, että käyt siellä hyvinkin usein ja pihiset kiukusta kun kilttiä uskovaista raitista pikku Johannaa vain haukutaan, mutta Jasminaa ei?

• RaivoRailille

Woi. Jasminaa pitää nyt alkaa kiusata kun Suomisen Raili niin käskee.

Itsekin haukut täällä palstalaisia, ihan samanlainen olet kuin muutkin!Nyt voit siis astua alas itsemuovailemaltasi jalustalta.

• elämäopettaa

Onko sulla ymmärryksessä noin paljon vikaa, ettet käsitä edes lukemaasi?

• PidentääIkää
        elämäopettaa kirjoitti:

Onko sulla ymmärryksessä noin paljon vikaa, ettet käsitä edes lukemaasi?

Nauroin ääneen. Tälle palstan sisälukutaidon mestarille.

• HyväOppi

”Johanna on sairas. Jasmina ei kait ole.

Juttuhan on niin, että olen kirjoituksillani yrittänyt näädille näyttää, että Jasmina tekee aivan samoja asioita (mokia), kuin Johanna, mutta Johannaa haukutaan ja Jasminan päätä silitellään. Missä on tasa-arvoinen kohtelu.”

Okei, okei. Alan haukkua Jasmineeta. Kiitos neuvosta Raili Suominen.

• jotainhuviaelämään

Tee se, jos olet siten onnellisempi.

• Palautetta

Mä alan haukkua kaikkia eisairaita tyrkkyjä. Johanna ei kiinnosta.

• TaistoJumula

Railin jutut on ihan jees :)

• joopa_joo
    • Twitter

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      83
      6402
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      444
      4471
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      62
      3644
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      116
      2305
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2285
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      1026
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      980
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      44
      885
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      90
      810
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59