Tämä on ajankohtainen juttu täälläkin. Luonnollisestikaan tämä ei saa olla täällä pitkään.
"Vuokraturvan hallituksen pj.: Seiska, lopeta aikuisten koulukiusaaminen
Koulukiusaamistapaus käänsi Vuokraturvan Seiskaa vastaan.
Koko jutun voi lukea Etlarista.
Toinen vastaava roskalehti on Hymy. Siellä saa pitää jopa julkista kiusaamisforumia.
Älä lue Seiskaa
15
503
Vastaukset
- RailiSuolinen
Kiusaathan sinäkin Raili. Haukut, mollaat ja arvostelet jatkuvasti Johanna Tukiaisen pikkusiskoa. Vieläpä ilman syytä. Johannaa kehut, ja pidät hänen rikollisista teoistaan.
Olet kieroutunut ihminen. Nimimerkkinäsi käytät toista olemassa olevaa henkilöä. Sekin on sairasta.- räkyttäjänä
Tuollako sä puolustelet omaa käytöstäsi?
Johanna on sairas. Jasmina ei kait ole.
Juttuhan on niin, että olen kirjoituksillani yrittänyt näädille näyttää, että Jasmina tekee aivan samoja asioita (mokia), kuin Johanna, mutta Johannaa haukutaan ja Jasminan päätä silitellään. Missä on tasa-arvoinen kohtelu. Ja toisekseen yritystoiminnan arvotelu ei ole koskaan ollut kielletyä.- RailiSuolinen
räkyttäjänä kirjoitti:
Tuollako sä puolustelet omaa käytöstäsi?
No mitä minun käytöksessäni on ollut vikana?
- räkyttäjänä
RailiSuolinen kirjoitti:
No mitä minun käytöksessäni on ollut vikana?
Tiedät sen kertomattakin.
- RailiSuolinen
RailiSuominen kirjoitti:
Johanna on sairas. Jasmina ei kait ole.
Juttuhan on niin, että olen kirjoituksillani yrittänyt näädille näyttää, että Jasmina tekee aivan samoja asioita (mokia), kuin Johanna, mutta Johannaa haukutaan ja Jasminan päätä silitellään. Missä on tasa-arvoinen kohtelu. Ja toisekseen yritystoiminnan arvotelu ei ole koskaan ollut kielletyä.Eiköhän Johanna kuitenkin ole vähän erilaisia "mokia" tehnyt kuin Jasmina. Johannalla on pitkä lista asioita rikosrekisterissä rottapostien lähettämisistä aviomiehensä (ja muitten) pahoinpitelyihin, paha alkoholi-ja huumaavien lääkkeitten käytön ongelma jne jne. Jasminan virheistä ei tule mieleen kuin silikonitissien ottaminen. Eikä sekään ole laitonta.
Tarkoitatko "liiketoiminnalla" herrojen viihdyttämistä maksusta, josta esimerkiksi ns. pinkissä kirjassa kerrotaan Johannan saamia tuloja? Sitä sietääkin moralisoida. Jasminalla muistaakseni ei tälläista toiminta ole kerrottu olevan. Johanna sen sijaan saman kirjan mukaan paritti myös edesmennyttä siskoaan, ja piti rahat. Jasmina ei tietääkseni ole tätäkään tehnyt.
Mistä muuten tiedät niin hyvin, mitä Hymyn palstalla puhutaan, jos et siellä käy ja suosittelet etteivät muutkaan käivisi? Vai onko niin, että käyt siellä hyvinkin usein ja pihiset kiukusta kun kilttiä uskovaista raitista pikku Johannaa vain haukutaan, mutta Jasminaa ei?
- RaivoRailille
Woi. Jasminaa pitää nyt alkaa kiusata kun Suomisen Raili niin käskee.
Itsekin haukut täällä palstalaisia, ihan samanlainen olet kuin muutkin!Nyt voit siis astua alas itsemuovailemaltasi jalustalta.- elämäopettaa
Onko sulla ymmärryksessä noin paljon vikaa, ettet käsitä edes lukemaasi?
- PidentääIkää
elämäopettaa kirjoitti:
Onko sulla ymmärryksessä noin paljon vikaa, ettet käsitä edes lukemaasi?
Nauroin ääneen. Tälle palstan sisälukutaidon mestarille.
- HyväOppi
”Johanna on sairas. Jasmina ei kait ole.
Juttuhan on niin, että olen kirjoituksillani yrittänyt näädille näyttää, että Jasmina tekee aivan samoja asioita (mokia), kuin Johanna, mutta Johannaa haukutaan ja Jasminan päätä silitellään. Missä on tasa-arvoinen kohtelu.”
Okei, okei. Alan haukkua Jasmineeta. Kiitos neuvosta Raili Suominen.- jotainhuviaelämään
Tee se, jos olet siten onnellisempi.
- Palautetta
Mä alan haukkua kaikkia eisairaita tyrkkyjä. Johanna ei kiinnosta.
- TaistoJumula
Railin jutut on ihan jees :)
- joopa_joo
Kannattiko Raili manata takaisin palstalle?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15379046/raili-ja-palstajankku - Twitter
https://twitter.com/search?q=#7lopeta&src=typd
Täällä lisää tästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171