Hei nyt on 2018 kuka idiootti uskoo

SexIsOnlyThatMatters

Vielä rakkauteen. Niin old school juttu että.

43

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SininenNunnaUunissa

Minä! Uskon lähimmäisen rakkauteen ja kotiseuturakkauteen ja äidinrakkauteen.
      Seksi on pois muodista mutta rakkaus ei koskaan.

• MinäUskonLupauksiin

Varsinkin omiini. Se on vähän valitettavaa. Joko minun tai sinun kannalta.

• S.a.mi

Minä uskon rakkauteen. En ole sitä ikinä kokenut mutta uskon silti.

• Niihhh

Etkä tuu kokemaa,! Kuole pois!!,

• S.a.mi
        Niihhh kirjoitti:

Etkä tuu kokemaa,! Kuole pois!!,

Auts. Se ainoa kerta kun tänne sivustolle kirjoitan joku haluaa että kuolen pois. Hyvää päivänjatkoa sinullekin :)

• Niiihv
        S.a.mi kirjoitti:

Auts. Se ainoa kerta kun tänne sivustolle kirjoitan joku haluaa että kuolen pois. Hyvää päivänjatkoa sinullekin :)

Ei tääl kukaa samii kaipaa lähe vetää täältä!!!

• S.a.mi
        Niiihv kirjoitti:

Ei tääl kukaa samii kaipaa lähe vetää täältä!!!

Onko sinulla kenties jotain henk.koht. ongelmia Sami nimisiä vastaan vai miksi olet niin negatiivinen?

• Niihv
        S.a.mi kirjoitti:

Onko sinulla kenties jotain henk.koht. ongelmia Sami nimisiä vastaan vai miksi olet niin negatiivinen?

Sami antaa ymmärtää mut ei ymmärrä antaa!!,! taida edes seksi koko kaveria kiinnosta..!!

• Seksi ilman rakkautta on väkivaltaa.

Seksuaalista kanssakäymistä ei kannata harrastaa harkitsematta
      kenen kanssa tahansa, koska sen seurauksena saattaa syntyä lapsia.
      Luulin, ettei minun tarvitsisi näin kirjoittaa. Mutta ilmeisesti tarvitsee,
      koska nähtävästi yhä osa miehistä jättää ehkäisystä huolehtimisen naisen harteille.

Sitten itketään: "Nainen, mulla on toisen naisen kanssa lapsi..."

Itselläni ei ole kokemuksia vahinkoraskauksista, vaikka hedelmällisyydessäni ei ole
      vikaa ollutkaan.

Jokaisella lapsella tulisi olla oikeus niin isään kuin äitiinkin.
      Parhaiten tämä onnistuu, kun kaksi toisiaan syvästi rakastavaa
      ihmistä hankkii keskenään lapsia, ja kasvattaa heidät YHDESSÄ,
      TOISTENSA KUMPPANEINA eläen aikuisiksi.

• AccuseR

Minulle merkitsee murhat. En uhkaile.

• HyiOletVanhaNatsi

• Soinilainen? Murhat, siis abortit?

Niin minullekin. Enpä ole tuollaista, tai muunkaanlaista murhaa koskaan tehnyt.
        Juu, ei ole aborttia minulle tehty.

• J-mies

Ei kun minusta on vaan inhottavaa, kun jotain asioita pidetään vanhanaikaisina, joita arvostan. Esimerkiksi en käsitä mitä hänellä tekee itsellään, jos hän ei arvosta rakkautta. Kai hän on itsellinen nainen.

• j-mies

Joo, Old School, New School and the Dropouts too? Eikö Ap olekin se joka puhui niistä pudotuspeleistä? Taitaa olla...

• mitätekisit
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Soinilainen? Murhat, siis abortit?

Niin minullekin. Enpä ole tuollaista, tai muunkaanlaista murhaa koskaan tehnyt.
        Juu, ei ole aborttia minulle tehty.

Mitä tekisit jos sinut raiskattaisiin ja tulisit siitä raskaaksi?

• mitätekisit
        mitätekisit kirjoitti:

Mitä tekisit jos sinut raiskattaisiin ja tulisit siitä raskaaksi?

Tarkennan vielä jos jäi epäselväksi että en todellakaan toivo että joutuisit raiskatuksi, mutta että mitä tekisit jos näin kävisi?

• EtToivokaan

Ensisijaisesti sitä. Vaikka niin vihjailet. Olet Raskaana.

• mitätekisit kirjoitti:

Tarkennan vielä jos jäi epäselväksi että en todellakaan toivo että joutuisit raiskatuksi, mutta että mitä tekisit jos näin kävisi?

Kirjoitin näin, koska eräs Timo aikoinaan levitteli minusta valheellista tietoa, että minulle olisi muka tehty abortti. Vastoin parempaa tietoaan, ja vailla todisteita hän väitti minulle tehdyn abortin.

Kyllä abortti eräänlainen murha on, kun elävä sikiö murskataan ja imetään kohdusta pois. Olen hyväksynyt ja hyväksyn kuitenkin sikiön abortoinnin seuraavissa tapauksissa:

1) Nainen/äiti joutuu hengenvaaraan raskauden jatkuessa.

2) Sikiö on vaikeasti epämuodostunut ja/tai kykenemätön elämään kovin kauan kohdun ulkopuolella.

3) Raskaus on saanut alkunsa väkisinmakaamisesta.

4) Alkio/sikiö on kuollut kohtuun, mutta jäänyt sinne. Eli kyseessä on ns. KESKEYTYNYT KESKENMENO. Tällöin kohtu tyhjennetään kuolleesta alkiosta
        tai sikiöstä, joka ei enää kehity eteenpäin.

Muistin VAIN vuosien takaan erään Timon ja hänen hännystelijöidensä vuosia sitten liikkeelle laskeman huhun minulle muka tehdystä abortista, josta kumma kyllä ei ole mistään sairauskertomuksessa mitään tietoa enkä minäkään tiedä siitä mitään.

Oikaisin taas kerran, erään Timon minusta esittämistä valveista.

(Toisaalta en kyllä hyväksy huolimattomuutta muunlaisessa ehkäisyssä, ja abortin käyttöä ehkäisykeinona.)

• thistimeandagewearelivin
        J-mies kirjoitti:

Ei kun minusta on vaan inhottavaa, kun jotain asioita pidetään vanhanaikaisina, joita arvostan. Esimerkiksi en käsitä mitä hänellä tekee itsellään, jos hän ei arvosta rakkautta. Kai hän on itsellinen nainen.

Epäparillinen, toiseton, yksillinen,....

• Old schoolin huutelu se vasta onkin miekka ja kirves aikoihin jumiutunutta hapatusta.

Kyllä sitä rakkautta nyt vaan on. Monenlaista.

• idioottimies

Minä olen niin idiootti että uskon. Eipä siitä mitään positiivista palautetta ole tullut.

• Tääontaastäyttä

tätä että rakkaus on olemassa ja uskotko siihen? Miten sä määrittelet rakkauden? Onko se joku muodoton ja näkymätön niinkuin Jumala? Pelkkä konsepti?

Joku rakastaa sotaa.
      Joku rakasta lapsia.
      Joku rakastaa jännitystä.
      Joku rakastaa turvaa.

Kuka ikinä mitäkin.

Jne. Jne.

• Vihakinonitseasiassa

rakkautta sitten. Niinkuin Jumalan monet silmät, on vain erilaista rakkautta. Se mitä joku vihaa, vihaa sitä siksi koska ei ymmärrä mitä toinen rakastaa.

Hahahahaha!

Konsepteja.

• Helvtyhmää

Naa ap vaikuttaa tyhjäpäältä joka omaksuu asianlaitoja, uskoo tosissaan että noinhan ne menee (kun joku muu asia ei mene kuviteltuun putkeen)

• Niinniinsinäkin

olet vain konsepti. Niinkuin tämäkin palsta. Iso epäonnistumiskonsepti. Ei sitä, ei tätä, ei tuota.

Ei niinkuin mitään. Mutta silti kaikki menee eteenpäin. Miksi te valehtelette itsellenne?

Ettekö te osaa yhdistää silmiä ja aivotoimintaa vai mikä tässä on viiana?

Sitten kun olette lehden kannessa ja saatte tunnustusta ja kunniaa, omasta mielestänne oikeista asioista tietenkin, niin kaikki on oikein. Ei silleen ei on, vaan on on?

• Naahnaahhh
        Niinniinsinäkin kirjoitti:

olet vain konsepti. Niinkuin tämäkin palsta. Iso epäonnistumiskonsepti. Ei sitä, ei tätä, ei tuota.

Ei niinkuin mitään. Mutta silti kaikki menee eteenpäin. Miksi te valehtelette itsellenne?

Ettekö te osaa yhdistää silmiä ja aivotoimintaa vai mikä tässä on viiana?

Sitten kun olette lehden kannessa ja saatte tunnustusta ja kunniaa, omasta mielestänne oikeista asioista tietenkin, niin kaikki on oikein. Ei silleen ei on, vaan on on?

Juorut ja juorulehdet, naa ketä kiinnostaa. No ap kaltaisia, "kyllä varmaan se sitä tarkoittaa" (olettavat asianlaitoja tosissaan muiden elämän ympärillä, vielä ääneen kehtaavat ne toitottaa). Ovat niin tosissaan uskomassa omiin oletuksiin, toitottamassa kuin kylän ämmät kokoontumassa (nykyään virtuaalisestikin, luoden samanlaista konseptia, kyllähän teitä täytyy kiinnostaa, eikö täydykin, olettavat)

Tohkeissaan, kun ei muuta olisi (heillä sisältöä, kuin vain omaksua olettamia).

• Hömelötnaahnaah
        Naahnaahhh kirjoitti:

Juorut ja juorulehdet, naa ketä kiinnostaa. No ap kaltaisia, "kyllä varmaan se sitä tarkoittaa" (olettavat asianlaitoja tosissaan muiden elämän ympärillä, vielä ääneen kehtaavat ne toitottaa). Ovat niin tosissaan uskomassa omiin oletuksiin, toitottamassa kuin kylän ämmät kokoontumassa (nykyään virtuaalisestikin, luoden samanlaista konseptia, kyllähän teitä täytyy kiinnostaa, eikö täydykin, olettavat)

Tohkeissaan, kun ei muuta olisi (heillä sisältöä, kuin vain omaksua olettamia).

Jos sanoo näin, niin toitottavat se on noin, eilispäivän vanhanaikainen käsitteistöltään on tämän päivä new wave fwb-suhteilija.

Montapäivää on oletusten välissä yleensä? Kuinka monta päivää kestää yksi oletus kerrallaan? Sikssakkia.

• 8VuottaHukkaan
    • tuuensiviikolla

käymään aamupäivästä. Seksin ja hellyyden merkeissä. Pusi pusi. Shhhhh

• EliMenee

Kiitos Tiedosta.

• seksiJArakkaus

Minä uskon sekä rakkauden että seksin voimaan. Molemmat ovat tärkeitä ja kauneimpia asioita maailmassa. Kaikista eniten uskon niihin yhdessä.

• takuullaoutsiison

Tosi on, rakkaus, romantiikka ja kaikenlainen läheisyys on täysin last season.
      Uudet tuulet ja harrastukset on nyt in, kuten aina ajaton kaljanjuonti yksikseen etenki viikonloppuisin.

• miksiolla

Uskomatta jos tietää että sitä on? Eivät kaikki mene noin vaikka se onkin "nykyaikaa".

• Mmmiez

Rakkaus on ihan kaikki. 🤗

• Etmitään

Mitä säkään vanhanliiton meiningeistä tiedät

• Mmmiez

😂 en kai sitten mitään.

• Pstyperähymiö

Älä selitä

• Rakkaus on elämän sulola <3

avioliittoon uskominen onkin asia erikseen sitten...

• Rakkaudesta solmittu avioliitto
        on hyvä perusta yhteisen lapsen/
        yhteisten lasten kasvatukselle.

Näin minä sen näen.

(Vastasin myös yllä esitettyyn aborttikysymykseen. Minusta abortti ei ole hyväksyttävä ehkäisykeino, kun muiden ehkäisykeinojen käyttö on laiminlyöty.
        Hyväksyn abortin, mikäli raskauden jatkuminen vaarantaa odottavan äidin terveyden, sikiö on niin epämuodostunut, ettei eläisi kauan synnyttyään eli kohdun ulkopuolella tai jos raskaus on saanut alkunsa väkisinmakaamistapahtumasta.)

Ja ei, minulle ei ole koskaan tehty aborttia, vaikka eräs Timo tällaisenkin huhun minusta suutuspäissään aikanaan liikkeelle laski. Omaan nilkkaanhan se Timpelin liikkeelle laskema VALHEELLINEN huhu osui. Eräällä Timolla on kyllä lapsi, mutta lapsen äiti on toisen miehen kanssa naimisissa.

• kondomi
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Rakkaudesta solmittu avioliitto
        on hyvä perusta yhteisen lapsen/
        yhteisten lasten kasvatukselle.

Näin minä sen näen.

(Vastasin myös yllä esitettyyn aborttikysymykseen. Minusta abortti ei ole hyväksyttävä ehkäisykeino, kun muiden ehkäisykeinojen käyttö on laiminlyöty.
        Hyväksyn abortin, mikäli raskauden jatkuminen vaarantaa odottavan äidin terveyden, sikiö on niin epämuodostunut, ettei eläisi kauan synnyttyään eli kohdun ulkopuolella tai jos raskaus on saanut alkunsa väkisinmakaamistapahtumasta.)

Ja ei, minulle ei ole koskaan tehty aborttia, vaikka eräs Timo tällaisenkin huhun minusta suutuspäissään aikanaan liikkeelle laski. Omaan nilkkaanhan se Timpelin liikkeelle laskema VALHEELLINEN huhu osui. Eräällä Timolla on kyllä lapsi, mutta lapsen äiti on toisen miehen kanssa naimisissa.

Onko se huolimattomuutta jos oikein käytetty kondomi pettää?

• Timo_näyttää

olevan punainen vaate sulle

• painuvttuunsit

Painu sitten helvettiin ikävä-palstalta. Mitä siinä märiset. Mene seksistä juttelemaan seksi-palstalle ja jätä tunteisiin kykenevät ihmiset juttelemaan tunteista.

• Onihanaa

Kyllä se seksikin tuntuu erilaiselta, kun on rakkautta. Siinä on lämpöä, läheisyyttä ja yhteenkuuluvuudentunteen taikaa. Sääli, ettet aloittaja ole kokenut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4250
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2445
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2416
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      99
      2165
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1915
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1568
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76