Helsingin poliisi

voisi ruveta seuraamaan Viitasaaren poliisin toimintaa.

45

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On korruptoitunut minun olemassa olon takia.

• Apina ei osaa pillua antaa aivoinvalidin lapselle, vaan estää seksielämän vouhottamisellaan.

• Yrittää tappaa minut, koska äitini ei olisi saanut kasvattaa minua.

• Eilen oli presidentin synttärit ja tänään on poliisin päivä, mitä isot edellä, sitä pienet perässä :-)

• Työnteko juhlimista.

• Ettei nyt vaan äitini saisi tietää.

• Olen kertonut tasavallan presidentille, Amneysty internationalille ja tehnyt Interpolille rikosilmoituksen, mutta ei mitään vastareaktiota.

Sittenkö olen FBI:hin yhteydessä?

!

• Tämä on pahempaa mitä vankeus, koska rahan ja seksin saaminen estetään ja alkoholinkäyttö on vapaata.

• Valtion salainen taistelu päihteidenkäyttöä vastaan on yhteiskunnan syöpä.

• Kuin huumeiden levittämistä, kun on tarpeeksi monta rikollista, valtio nostaa kädet pystyyn kyvyttömyyttään rangaista.

• Intian joukkoraiskauksilla mahtaa olla sama logiikka.

• Tässähän olet kuin jatkuvasti raiskattavana, kun valtio estää seksielämän.

• Ja tätä on jatkunut aina syksystä 2007.

• Viitasaaren poliisi tai krp osti Facebookin estämään minun tilin pitämisen ja vainoamalla yritettiin saada luopumaan Twitter tilistä.

• Interpol kun ei vastaa, olenko minä sitten FBI:hin yhteydessä?

• Samiviinik

Pihtiputaan kunnanjohtajan tai tasavallan presidentin pitäisi tehdä Interpolille rikosilmoitus itsestään ja alaisistaan, tai molempien.

• Se on väistämättä viinapullon vaihto vittuun, tai minun tappaminen edessä.

• Ei ruveta vaihtokauppaa käymään, vaan rangaistaan tehdyistä rikoksista.

• Poliisi valehtee niin että korvat heiluu.

• Juopottelu altistaa rikollisuudelle, kuten korkea asema yhteiskunnassa.

• Minä pistän korkin kiinni ja sinä luovut poliisin virastasi.

• Rupeat rakastamaan sitä virkamerkkiäsi rakastavaa puolisoa.

• Ja minä ostan pillua.

• Vittua.

• Kunnioitettiinko minua 20.8, kun oli minun vuosipäivä?

• Loppuu se Fidel Castron leikkiminen, kun täytyy ruveta puhumaan :-D

• Eikö se olisi helpompi ostaa Virotar omaksi, niin minun ei tarvitsisi tallaiseen aikaa kuluttaa?

• Ei vaan kun mieskyvyttömät pennut estää minun seksielämän.

• Katsotaanko valtion virkamies kyvyttömäksi hoitamaan virkaansa siitä päivästä lähtien, kun hän on syyllistynyt korruptioon? Kun näin on, luulisi olevan kiire tunnustaa.

• Valtio varmaan haluaa kyvyttömältä ajalta maksetun palkan takaisin.

• Yhteisön etu menee yksilön edun edellä ja toiminta on kansallissosialismia.

• Herra tasavallan presidentti ei ole reagoinut viikolla 33 laittamaani viestikokonaisuuteen.

• Koska hän on jäävi hoitamaan minun asiaa.

• Täytyy ryhtyä reppua pakkaamaan Viron reissulle.

• Säälittävä virkamies kerjää tappelua.

• Koska toiminta on kuin huumeiden levittämistä, kun on tarpeeksi paljon rikollisia, täytyy nostaa kädet ja tunnustaa olevansa kyvytön rankaisemaan.

• Seksin harrastaminenhan on yhtä hyödyllistä, mitä päihteidenkäyttö.

• KakolanKake

Siirry vaan rohkeasti miesten pariin. Mielesi tekee kuitenkin ja niitä siellä vankilassa riittää.

• Jää pikkupojalle enemmän persettä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe