Helsingin poliisi

voisi ruveta seuraamaan Viitasaaren poliisin toimintaa.

45

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On korruptoitunut minun olemassa olon takia.

      • Apina ei osaa pillua antaa aivoinvalidin lapselle, vaan estää seksielämän vouhottamisellaan.


      • Yrittää tappaa minut, koska äitini ei olisi saanut kasvattaa minua.


      • Eilen oli presidentin synttärit ja tänään on poliisin päivä, mitä isot edellä, sitä pienet perässä :-)


      • Työnteko juhlimista.


      • Ettei nyt vaan äitini saisi tietää.


      • Olen kertonut tasavallan presidentille, Amneysty internationalille ja tehnyt Interpolille rikosilmoituksen, mutta ei mitään vastareaktiota.

        Sittenkö olen FBI:hin yhteydessä?

        !


      • Tämä on pahempaa mitä vankeus, koska rahan ja seksin saaminen estetään ja alkoholinkäyttö on vapaata.


      • Valtion salainen taistelu päihteidenkäyttöä vastaan on yhteiskunnan syöpä.


      • Kuin huumeiden levittämistä, kun on tarpeeksi monta rikollista, valtio nostaa kädet pystyyn kyvyttömyyttään rangaista.


      • Intian joukkoraiskauksilla mahtaa olla sama logiikka.


      • Tässähän olet kuin jatkuvasti raiskattavana, kun valtio estää seksielämän.


      • Ja tätä on jatkunut aina syksystä 2007.


      • Viitasaaren poliisi tai krp osti Facebookin estämään minun tilin pitämisen ja vainoamalla yritettiin saada luopumaan Twitter tilistä.


      • Interpol kun ei vastaa, olenko minä sitten FBI:hin yhteydessä?


      • Pihtiputaan kunnanjohtajan tai tasavallan presidentin pitäisi tehdä Interpolille rikosilmoitus itsestään ja alaisistaan, tai molempien.


      • Se on väistämättä viinapullon vaihto vittuun, tai minun tappaminen edessä.


      • Ei ruveta vaihtokauppaa käymään, vaan rangaistaan tehdyistä rikoksista.


      • Poliisi valehtee niin että korvat heiluu.


      • Juopottelu altistaa rikollisuudelle, kuten korkea asema yhteiskunnassa.


      • Minä pistän korkin kiinni ja sinä luovut poliisin virastasi.


      • Rupeat rakastamaan sitä virkamerkkiäsi rakastavaa puolisoa.


      • Ja minä ostan pillua.


      • Vittua.


      • Kunnioitettiinko minua 20.8, kun oli minun vuosipäivä?


      • Loppuu se Fidel Castron leikkiminen, kun täytyy ruveta puhumaan :-D


      • Eikö se olisi helpompi ostaa Virotar omaksi, niin minun ei tarvitsisi tallaiseen aikaa kuluttaa?


      • Ei vaan kun mieskyvyttömät pennut estää minun seksielämän.


    • Katsotaanko valtion virkamies kyvyttömäksi hoitamaan virkaansa siitä päivästä lähtien, kun hän on syyllistynyt korruptioon? Kun näin on, luulisi olevan kiire tunnustaa.

      • Valtio varmaan haluaa kyvyttömältä ajalta maksetun palkan takaisin.


      • Yhteisön etu menee yksilön edun edellä ja toiminta on kansallissosialismia.


      • Herra tasavallan presidentti ei ole reagoinut viikolla 33 laittamaani viestikokonaisuuteen.


      • Koska hän on jäävi hoitamaan minun asiaa.


      • Täytyy ryhtyä reppua pakkaamaan Viron reissulle.


      • Säälittävä virkamies kerjää tappelua.


      • Koska toiminta on kuin huumeiden levittämistä, kun on tarpeeksi paljon rikollisia, täytyy nostaa kädet ja tunnustaa olevansa kyvytön rankaisemaan.


      • Seksin harrastaminenhan on yhtä hyödyllistä, mitä päihteidenkäyttö.


    • KakolanKake

      Siirry vaan rohkeasti miesten pariin. Mielesi tekee kuitenkin ja niitä siellä vankilassa riittää.

      • Jää pikkupojalle enemmän persettä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1820
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      235
      1590
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      90
      1504
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      916
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      95
      817
    Aihe