Helsingin poliisi

voisi ruveta seuraamaan Viitasaaren poliisin toimintaa.

45

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On korruptoitunut minun olemassa olon takia.

      • Apina ei osaa pillua antaa aivoinvalidin lapselle, vaan estää seksielämän vouhottamisellaan.


      • Yrittää tappaa minut, koska äitini ei olisi saanut kasvattaa minua.


      • Eilen oli presidentin synttärit ja tänään on poliisin päivä, mitä isot edellä, sitä pienet perässä :-)


      • Työnteko juhlimista.


      • Ettei nyt vaan äitini saisi tietää.


      • Olen kertonut tasavallan presidentille, Amneysty internationalille ja tehnyt Interpolille rikosilmoituksen, mutta ei mitään vastareaktiota.

        Sittenkö olen FBI:hin yhteydessä?

        !


      • Tämä on pahempaa mitä vankeus, koska rahan ja seksin saaminen estetään ja alkoholinkäyttö on vapaata.


      • Valtion salainen taistelu päihteidenkäyttöä vastaan on yhteiskunnan syöpä.


      • Kuin huumeiden levittämistä, kun on tarpeeksi monta rikollista, valtio nostaa kädet pystyyn kyvyttömyyttään rangaista.


      • Intian joukkoraiskauksilla mahtaa olla sama logiikka.


      • Tässähän olet kuin jatkuvasti raiskattavana, kun valtio estää seksielämän.


      • Ja tätä on jatkunut aina syksystä 2007.


      • Viitasaaren poliisi tai krp osti Facebookin estämään minun tilin pitämisen ja vainoamalla yritettiin saada luopumaan Twitter tilistä.


      • Interpol kun ei vastaa, olenko minä sitten FBI:hin yhteydessä?


      • Pihtiputaan kunnanjohtajan tai tasavallan presidentin pitäisi tehdä Interpolille rikosilmoitus itsestään ja alaisistaan, tai molempien.


      • Se on väistämättä viinapullon vaihto vittuun, tai minun tappaminen edessä.


      • Ei ruveta vaihtokauppaa käymään, vaan rangaistaan tehdyistä rikoksista.


      • Poliisi valehtee niin että korvat heiluu.


      • Juopottelu altistaa rikollisuudelle, kuten korkea asema yhteiskunnassa.


      • Minä pistän korkin kiinni ja sinä luovut poliisin virastasi.


      • Rupeat rakastamaan sitä virkamerkkiäsi rakastavaa puolisoa.


      • Ja minä ostan pillua.


      • Vittua.


      • Kunnioitettiinko minua 20.8, kun oli minun vuosipäivä?


      • Loppuu se Fidel Castron leikkiminen, kun täytyy ruveta puhumaan :-D


      • Eikö se olisi helpompi ostaa Virotar omaksi, niin minun ei tarvitsisi tallaiseen aikaa kuluttaa?


      • Ei vaan kun mieskyvyttömät pennut estää minun seksielämän.


    • Katsotaanko valtion virkamies kyvyttömäksi hoitamaan virkaansa siitä päivästä lähtien, kun hän on syyllistynyt korruptioon? Kun näin on, luulisi olevan kiire tunnustaa.

      • Valtio varmaan haluaa kyvyttömältä ajalta maksetun palkan takaisin.


      • Samiviinik

        Yhteisön etu menee yksilön edun edellä ja toiminta on kansallissosialismia.


      • Herra tasavallan presidentti ei ole reagoinut viikolla 33 laittamaani viestikokonaisuuteen.


      • Koska hän on jäävi hoitamaan minun asiaa.


      • Täytyy ryhtyä reppua pakkaamaan Viron reissulle.


      • Säälittävä virkamies kerjää tappelua.


      • Koska toiminta on kuin huumeiden levittämistä, kun on tarpeeksi paljon rikollisia, täytyy nostaa kädet ja tunnustaa olevansa kyvytön rankaisemaan.


      • Seksin harrastaminenhan on yhtä hyödyllistä, mitä päihteidenkäyttö.


    • KakolanKake

      Siirry vaan rohkeasti miesten pariin. Mielesi tekee kuitenkin ja niitä siellä vankilassa riittää.

      • Jää pikkupojalle enemmän persettä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe