voisi ruveta seuraamaan Viitasaaren poliisin toimintaa.
Helsingin poliisi
45
515
Vastaukset
On korruptoitunut minun olemassa olon takia.
Apina ei osaa pillua antaa aivoinvalidin lapselle, vaan estää seksielämän vouhottamisellaan.
Eilen oli presidentin synttärit ja tänään on poliisin päivä, mitä isot edellä, sitä pienet perässä :-)
Olen kertonut tasavallan presidentille, Amneysty internationalille ja tehnyt Interpolille rikosilmoituksen, mutta ei mitään vastareaktiota.
Sittenkö olen FBI:hin yhteydessä?
!Tämä on pahempaa mitä vankeus, koska rahan ja seksin saaminen estetään ja alkoholinkäyttö on vapaata.
Kuin huumeiden levittämistä, kun on tarpeeksi monta rikollista, valtio nostaa kädet pystyyn kyvyttömyyttään rangaista.
Viitasaaren poliisi tai krp osti Facebookin estämään minun tilin pitämisen ja vainoamalla yritettiin saada luopumaan Twitter tilistä.
Pihtiputaan kunnanjohtajan tai tasavallan presidentin pitäisi tehdä Interpolille rikosilmoitus itsestään ja alaisistaan, tai molempien.
Eikö se olisi helpompi ostaa Virotar omaksi, niin minun ei tarvitsisi tallaiseen aikaa kuluttaa?
Katsotaanko valtion virkamies kyvyttömäksi hoitamaan virkaansa siitä päivästä lähtien, kun hän on syyllistynyt korruptioon? Kun näin on, luulisi olevan kiire tunnustaa.
Herra tasavallan presidentti ei ole reagoinut viikolla 33 laittamaani viestikokonaisuuteen.
Koska toiminta on kuin huumeiden levittämistä, kun on tarpeeksi paljon rikollisia, täytyy nostaa kädet ja tunnustaa olevansa kyvytön rankaisemaan.
- KakolanKake
Siirry vaan rohkeasti miesten pariin. Mielesi tekee kuitenkin ja niitä siellä vankilassa riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143