Öljyllä ei ole enää BMW long life 04 luokitusta, miksi näin?
Mobil ESP 5W-30
4
286
Vastaukset
- faktatieto235
Kone hajosi liian monessa Bemarissa joten päättivät poistaa luokituksen. Oikeasti syy oli vain BMWn heikko laatu mutta Mobil ei jaksanut kuunella bemarikuskien itkua enää.
- kylläsesiittä
Sama Castrol Edge 5w30 titanium öljy.Merkintä poistui jo loppuvuodesta 2015.
- HellMies
Varmasti nämä uusimmat versiot ACEA C-luokista taas rajoittaneet kulumisenestoaineita jottei uusimmat katalysaattorit ja hiukkassuodattimet kärsisi. Siksi ESP ei täytä enää BMWn vaatimuksia kulumisenestolle.
- HellMies
Nykyäänhän ympäristö menee aina edelle kiitos vihervasureiden. Ei välitetä vaikka kuluttaja saisi vain 150tkm kestävän auton, kunhan pakokaasunpuhdistus on mahdollisimman tehokasta. Ei haittaa vaikka öljyissä joutuisi rajusti vähentämään kulumisenestoaineita jottei katalysaattori kärsisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499