Tekninen lautakunta esittää koirapuiston uudeksi paikaksi ampimahiihtostadionin läheisyyttä. Ei saaneet koiraihmiset aikaiseksi puistoa edelliseen paikkaan.
Tekninen lautakunta
5
280
Vastaukset
- valivalihauhau
Kunta jo heille ilmaisen tontin osoitti satamasta, mutta sen vertaa ei piskinhinaajilta talkoohenkeä löytynyt että olisivat rakentaneet sen puistonsa. Mieluummin itkevät ja valittavat kun ei lennä riemuksemme leipä miesten/naisten maatessa...
Toisaalta ihan sopiva paikka on tuo stadionin tienoo moiselle touhulle, sillä tyhmästä päästä kärsii koko koiranomistajan ruumis.
Pitäisikö kunnan puolesta käydä pilkki-ukolillekin kairaamassa valmiit avannot että pääsisivät pilkille?
Jos ei koiranomistajat valittamista kummempaa innostusta osoita harrastukseensa niin ei pidä enää äänellä koko koirapuistosta!- Persuzpaistaa
Kirjoititko kommentin suoraan peruspop baarista :D lisää viinaa ja se ei lopu, sillä näyttää olevan 50 osallistujaa.
- valivalihauhau
Persuzpaistaa kirjoitti:
Kirjoititko kommentin suoraan peruspop baarista :D lisää viinaa ja se ei lopu, sillä näyttää olevan 50 osallistujaa.
Joku sentään saa järjestettyä jotakin, piskinhinaajat ei sitäkään... :D
- Ikinuoriseitsemänkymppi
Kunnassa olisi jo valmis koirapuisto aitoineen Mäntytien entisen päiväkodin ulkoilupihalla, kun ei taida sinne tulla vanhusten säilömisyrityksenkään kerrostaloa. Itse rakennus voisi olla nuorisotalona jossa murrosikäiset voisivat pelata ja tavata toisia ikäisiään.
- ruikutirui
Jamiksella on tilaa, kaikille marginaaliryhmille.
Vai pitäisikö nyt kunnan järjestää kuljetus piskeilijöille...?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1536777
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264038- 453276
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323084- 512876
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262256- 422142
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2721993Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511938- 291806