Piti oikein rekisteröityä tälle humpuuki sivustolle, että pääsee kysymään teiltä Lohjan hyviltä autokorjaamoilta. Ostin 2,5 vuotta sitten punaisen Peugeot 309 vm 92, sellaiselta hyväkuntoiselta 90 vuotiaalta paapalta Lohjan keskustasta. joka ei saanut enää ajokortille jatkoaikaa ja joka oli pitänyt autoansa kuin kukkaa kämmenellä. Hyvin pelasi vuoden, sitten vain sammui ja kun en löytänyt vikaa laitoin kaasuttajan ruiskun tilalle, että saisi ainakin toisen vuoden ajo aikaa. Sitten katsastukseen piti korjata, ja etsiä vikaa. Meinasi vanhalta Datsunin kärkien viilaajalta mennä sormi suuhun ,missä vika ? Löytyihän se lopulta. Siitä ruiskuun menevässä pensaputkesta (sisältä) ennen ruiskua löytyi noin 3 sentin kirkas muoviputken pala joka pensan virtauksesta meni tulpaksi metalliseen ruiskun sisä tulo putkeen. Eli pensan virtaus loppui siihen. Siitä olen varma, ette paappa sitä ole itse putken sisälle laittanut pensaa säästääkseen. Oli ikänsä ollut autonkuljettaja. Itse sellainen putken pala ei putken sisälle mene. Eli ei jää muuta vaihtoehtoa ,kuin joku Vileenin (tv.sarjan) huoltokorjaamo Lohjalla on tämän paapan autoon laittanut, kun on ollut vakio asiakas korjaamolle. Eli kun paapan auto alkaa nykimään, niin hän tuo sen meille korjattavaksi, ja me kätevät pojat korjaamme sen.(eli teemme helppoa rahaa.)Mitään muuta selitystä en löydä kun tässä autossa on metaliset pensansuodattimet, ettei niistä voi muoviputken paloja lähteä liikkeelle.
Täälä pohojanmaalla ei oikeen hyvällä tällääsiä koijaria kattella. Voi tulla puukoosta. Kuka tunnustaa omaksi kiarooluksi
LOHJAN AUTOKORJAAMOT,KUKA TUNNUSTAA.
8
537
Vastaukset
- pellemikäpelle
Kysy siltä papparaiselta missä korjaamolla käytti. Ei tänne tarvitse kirjautua s......n juntti, voi kommentoida suoraankin. V...u että pohjanmaalla on tyhmää porukkaa, jälkeen jääneitä sukurutsareita.
Ei viitsi paapan mieltä pahoittaa, asialla. Mutta .Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
- reijotaiba
se on kaasutin, kaasuttaja on se joka polkee kaasutinta, pensa on bensa, ajo aikaa kirjoitetaan yhteen ja paljon muuta, eikö vittu siellä pohjanmaalla käydä koulussa?
Kyllä auto nyt pelaa hienosti, ja on pieniruokainen. Eikä mikään vekseli vetoinen.
- Rallallei
Ei kai noin pienessä autossa voi kovin iso vika olla. . .
Tarpeeksi iso että sammui. Etsin muuten vikaa sen verran kauan, että vieläkin v.....aa. Siksi en unohda asiaa viimeisenä tuomiopäivänäkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900