et kun on ihminen, joka ei saa näissä asioissa mitään aikaiseksi, niin ei tee kuin itselle hallaa, kun menee ihastumaan.
Onhan se myönnettävä
11
400
Vastaukset
Pitäis tehdä sitten asialle jotain :)
- Karmiata
Näin ainanorsun yks päivä keskustassa... äääk.
- Miess
Karmiata kirjoitti:
Jos mä olisin nähnyt niin kyllä olisin pyytänyt treffeille. Kaunis nainen hyvillä jutuilla varustettuna.
Karmiata kirjoitti:
😂😂 no et kyllä nähny!!
Ellet sitten asu pienessä kunnassa 😂Miess kirjoitti:
Jos mä olisin nähnyt niin kyllä olisin pyytänyt treffeille. Kaunis nainen hyvillä jutuilla varustettuna.
:-D olisivat vain kattonu päälle ja ollu "ei sittenkään"
- Miess
AinaNorsu kirjoitti:
:-D olisivat vain kattonu päälle ja ollu "ei sittenkään"
Miksi niin olisin tehnyt? :)
- Njc
Ja kenellekkäs vihjailet. ;)
- pitäisitajuta
Totesinpahan vain omasta itsestäni.
- NJC
Mä ikävöin erästä nuorta naista hyvin paljon, kerroin hänelle paperille kirjoitettuun viestiin että mulla oli tunteita häntä kohtaan mutten koskaan saanut vastausta mitä hän ajatteli asiasta, se on jäänyt painamaan mieltä. Onneksi sain halata häntä viimeisenä päivänä kun törmättiin hallissa, niin oletetaan ettei hän ainakaan vihaa minua, mutta se hänen hymynsä sai minut jälleen.
- niinpitäisikin
Paras ratkaisu on alkaa välttelemään kaikkia... koska jotkut huomatessaan tuon alkavat pelleilemään sillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904