treffit 24 suomi

Mielestäni on käsittämättömän törkeetä kuinka ko. suomi 24 treffipuoli kohtelee maksavia asiakkaita. Yhtäkkiä sammutetaan aika ja kaikki menee uusiksi. Lisäksi ns käyttäjätili suljetaan mielivaltaisesti ilman syytä. Kuka siellä on vastuussa ? Välitön erottaminen ja maksuhyvitys maksavalle asiakkaalle. Tämä kohdistuu vain miehiin ilmeisesti myös mm kuvien suhteen. Sanotaan, että kasvot pitää näkyä hyvin, no naisilla on koirien ja hevosten ja kesämökkien kuvia ? Naamasta ei tietoakaan ? Samoin kuvien ns tarkistus kestää miehillä päiväkausia jos hyväksytään. Millainen firman johto on kun hyväksyy tällaiset toimenpiteet ? Ensin otetaan rahat ja sitten viedään mahdollisuudet viestittämiseen ? Vaadin suurta hyvitystä ja itse johtajan vastausta ja anteeksipyyntöä törkeästä toiminnasta.

0

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
        Maailman menoa
        9
        4847
      2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
        Maailman menoa
        63
        4457
      3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
        Ikävä
        44
        3749
      4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
        Suomussalmi
        19
        3402
      5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
        Ikävä
        34
        3318
      6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
        Maailman menoa
        44
        3173
      7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
        Ikävä
        45
        3100
      8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
        Ikävä
        51
        2780
      9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
        Ikävä
        42
        2515
      10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
        Ikävä
        45
        2259
      Aihe