Mistäs pankista saa halvimmalla käyttötilin ilman säännöllistä tilillepanopakkoa? Hakusessa olisi siis kakkostili henkilökontaisista syistä... Eli suoraan sanottuna vaimolta piilossa pitäisi olla tili.
Halvin käyttötili
4
417
Vastaukset
- lhku
S-pankin tili on edelleenkin kärkipäässä kakkostiliksi, ainakin jos tiliin pitää saada yhdistettyä myös pankkitunnukset, kortti yms.
Mutta vaimolta piilotetun tilin pitäisi olla sellaisessa paikassa, joka ei lähetä paperipostia... - NetissäTaiKääshinä
Saksan N26 toimii hyvin ja Norjan Instabankin "säästötililtäkin" voi tehdä tilisiirtoja mille tahansa tilille viitenumerolla tai viestillä, eräpäivän kera, eli sekin lähentelee käyttötiliä ominaisuuksiltaan. Bonuksena Instabankissa 1,00% vuosikorko.
Toki rahaa N26:n tai Instabankin kaltaisiin nettipankkeihin voi siirtää vain sähköisesti, käteistä sinne on vaikea suoraan tallettaa.
Suomalaisista pankeista joihin voi tallettaa käteistä konttorissa/kassalla/automaatilla, ovat hyviä vaihtoehtoja esim. S-Pankki sekä POP Pankki -ryhmän edullisimmat pankit (esim. Pohjanmaan Osuuspankki).- Putkiliike
N24:llä oli jo yksi paha tallettajapako, siis BANK RUN (Goioglaa, jos et ymmärrä) Syyksi kerrottiin asiakkaiden tavallista suuremmat pankkiautomaattinostot.
Kaikkein vaarallisimpia on maksulaitokset, jotka eivät ole pankkeja eikä niillä ole talletussuojaa.
Ensimmäinen asia on tarkistaa, että kyseessä on pankki ja että sillä on talletussuoja. Muu tulee sen jälkeen.
Kaikkiin pankkeihin saa tilin, vaikke olisikaan toistuvia tuloja. Tilin hinta taas vaihtelee sen mukaan, mitä tallettaa. - PankkiJuoksu
Googlasin N26 Bank Run, eikä kolmelta ensimmäiseltä sivulta löytynyt mitään. Jos kyseessä olisi vakava pankkia koskeva ongelma, luulisi Googlen nostavan uutisia vähän korkeammalle tuloksissa. Bank Run toki sinänsä on tuttu termi.
Toki on tärkeää varmistaa että kyseessä on oikea pankki, jolla on pankkitoimilupa ja jolla on asiallinen talletussuoja, varsinkin jos aikoo suurempia summia siellä säilytellä.
Kaikki tässä ketjussa tähän mennessä mainitut pankit (N26, Instabank, S-Pankki, POP Pankki) ovat oikeita pankkeja ja kuuluvat talletussuojajärjestelmiin kotimaissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006