Sain jättimäistä kullia

sainjät

Olin eronnut miehestäni noin puoli vuotta sitten 5 vuoden avioliiton jälkeen. Aluksi ero kirpaisi kovastikin, mutta pian sain muuta mietittävää ja lohduketta tyttöjen illoista kaupungin baareissa. Välillä toin kotiin miehiä ihan vain puhtaasti siksi, että minun teki mieli heitä heidän komeutensa ja himojeni vuoksi, ja toisaalta minun teki monesti mieli vain siksi, etten haluaisi lähteä kaupungilta ilman saalista. Tämä kerta oli täysin puhdasta himoa.

Räpläsin rappukäytävässä avainta lukkoon, samalla kun tämän iltainen hoitoni, komea tummatukkainen mies, kosketteli alaselkääni vihjailevasti. Olin hieman humalassa, mutta avaimen saaminen lukkoon ei johtunut siitä, vaan siitä, kuinka paljon halusin saada tuota miestä nyt. Hänen nimeään tietysti en tiennyt – mitä väliä sillä olisi ollutkaan? Sain oven avattua, ja vedin miehen kädestä pitäen sisälle asuntooni.

Eteiseen päästyämme ja valot sytytettyämme mies painoi minut vaatekaappia vastapäätä olevaa seinää vasten. Hän siirsi vaaleat hiukseni sivuun ja ryhtyi suutelemaan niskaani. Miehen ote minusta oli vahva, mikä ei tullut yllätyksenä, sillä miehen lihaksikkuus näkyi hyvin hänen hyvin istuvan valkoisen kauluspaitansa läpi. Suljin silmäni, ja annoin miehen käsien vaeltaa lantiolleni, ja sieltä hitaasti muodokkaalle takamukselleni, jonka kosketteluun hän erityisesti keskittyi. ”Kuules ’puuma'”, mies sanoi leikitellen, matalalla äänellä, ”tätä iltaa et tule vähällä unohtamaan.” Naurahdin, ja lupasin hänelle samaa. Itse ihmettelin hieman miehen puuma-kommenttia: 37-vuotiaaksi olin hyvin säilynyt, ja olihan hänelläkin ikää jopa 26 vuotta, joten ei hänkään mikään aivan poikanen ollut. Kerroin miehelle, että tämä seuraisi minua makuuhuoneeseen.

Makuuhuoneessa oli pimeä, mutta katutasolta valaisevat korkeat katuvalot loivat tarpeeksi valoa huoneeseen, jotta näimme toisemme huoneessa. Pyysin miestä jäämään seisomaan makuuhuoneen sängyn laidalle. Samalla kipusin sängyn päälle ja avasin punaisen mekkoni vetoketjun, joka kulki kylkeä pitkin. Riisuuduin mekosta ja keikistelin hetken sängyllä polvet hajallaan stringeissä, rintaliiveissä ja stay-upeissa. Tämän jälkeen riisuin rintaliivini ja asetuin sängylle selälleni. Ulkoa tuleva katuvalo loi valonsa D-kupin rinnoilleni ja koskettelin niitä miehen katsoessa sängyn laidalla. ”Eikö sinullakin ole jotain riisuttavaa?” kysyin mieheltä. Mies ynähti matalalta, ja alkoi nopeasti riisua farkkujaan ja valkoista kauluspaitaansa.

Miehen ottaessa kauluspaitansa pois, huomasin kuinka lihaksikas hän oli. Katuvalo korosti hänen upeita rinta- ja vatsalihaksiaan. Hänen hauiksensa huokuivat voimaa, ja kuvittelin vain kuinka helposti hän saattaisi nostaa minut seinää vasten rakasteltavaksi. Miehen olkapästä käsivarteen kulki tribaalitatuointi, joka itse asiassa sopi hänelle, vaikka tribaalitatuoinnit sopivat aniharvalle ihmiselle. Miehen otettua farkkunsa pois paljastuivat hänen voimakkaat reisilihaksensa. Mies oli kaikinpuolin voimakkaan tuntuinen – toisin kuin ex-mieheni, joka oli 45-vuotias vetelys, jonka maskuliinisuus rajoittui korkeintaan urheilunkatsomiseen. Itse halusin kuitenkin tuntea itseni naiselliseksi miehen käsitelyssä. Tunsin, kuinka tuo mies olisi määrätietoinen seksin aikana.

Kun mies otti tiukat bokserinsa pois – väriä oli mahdoton erottaa pimeähkössä huoneessa – meinasin päästä huudahduksen. En tiennyt, olisinko huutanut ilosta vai kauhusta. Miehen seisoma-asennossa oleva penis oli nimittäin suurempaa kuin mitä olin ikinä nähnyt. Seksifantasiat isosta kullista, olihan minulla niitä toki ollut, mutta nyt vaikutti siltä että pääsisin viimein toteuttamaankin niitä. Valkoista katuvaloa vasten se näkyi pitkänä ja ennen kaikkea paksuna. Pituutta en osannut sanoa, sillä aikaisemmat näkemäni vehkeet eivät ole erityisesti kiinnittäneet huomiotani, vaikka ovatkin suuremmaksi osaksi ajaneet asiansa. Pituuden ei olisi pitänyt yllättää, sillä mies oli hyvin pitkä ja maskuliininen, mutta näin kuitenkin pääsi käymään. Yhden asian tiesin jo nyt – tuo penis kiihotti minua ulkonäöltänsä.

Siirryin lähemmäs sängynreunaa kontiltani. Miehen silmät seurasivat hoikkaa ja treenattua kroppaani, ja leveän lantion liikehtimistä puolelta toiselle. Olin aina ollut tyytyväinen siihen, että vartalossani yhdistyivät naiselliset muodot sekä urheilullisuus. Mies ei ehtinyt sanoa sanaakaan, ennen kuin olin ottanut hänen miehisyydestään kiinni kädelläni ja suukottelin sitä. Suuseksi ei ollut aikaisemmin ollut näin hankalaa, mutta ei niin oudolla tavalla kiihottavaakaan. Sain avata suuni mahdollisimman isolle, jotta sain hänen peniksensä huulteni väliin...

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/vanhemmat-naiset/sain-jattimaista-kullia/

4

1359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin olen komea ja tykkään povekkaista naisista, joten saat viedä minutkin kotiin?

      • Nännänääää

        Ei sitten kannata kirjoittajaa viedä kotiin, jos naisista pidät. Kyseessä on taas jonkun miehen tyttöilyfantasia.

        Lisäksi siinä levitetään myyttiä, että miehen pituus ja maskuliinisuus olisivat joku tae isosta. Sillehän ei ole löydetty tutkimuksissa mitään merkittävää korrelaatiota. Lyhyellä miehellä on käytännössä iso yhtä todennäköisesti kuin pitkälläkin.


      • fantasiakirjoitus

        Juu ja fantasiaa tumma mies ja vaalea nainen.


    • huohvaa

      Huoh

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe