Kuuluisan ajattelijan sananlasku:"Sotavoimat tappavat ruumiin, sodan aikana, ja henkisen sodan aikana kirjailijat ja papisto vievät hengenkin- Jumaliensa niin heitä silloin käskien". Mutta Rauhan aikana molempien pitäisi tuoda rauha ja elämä. Kuinka monen mielestä maailma olisi muka valmis liian nopeasti alkavaan sotaan? Pitääkö Suomen liityä Natoon, joka saisi Venäjän surulliseksi, mutta ei niin hyvällä tavalla surulliseksi, kuin moni toivoisi.
Vastaukset 1
- Herättelevä
Sodat ei ole ihmisten vallassa, ne on Jumalan kansakunnille tuomioita. Joissa niin ruoska, kuin rusittavakkin saa ns. tuomioksi kärsimystä ja menetystä, Ns. KURINPALUTUKSEKSI väärin, vääryyden mukaisesta ja pahuuden pulesta, = saatanaa palvelevasti, luomakunnalle tuhoksi ja ihmiskunnalle turmeluksi puolesta elämisestä, toimimisesta ja vaikuttamisesta.
Ihmisten elänmä kun on sitä; "sitä saa mitä tilaa" Oikeuden mukaisuuden Lainalaisuutta. hyvästä ja oikeasta hyväksi seuraamuksia. Pahasta ja vääryyden mukaisesta PAHAKSI / kärsimyksiksi ja turhiksi menetyksiksi ja sodiksi ym. hirvittäviksi vitsauksiksi seuraamuksia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "191703- 64623
- 64556
- 44518
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77483
- 36479