Kirjotin äsken kommentin keskustelualueen moderointilinjaa kritisoivaan ketjuun, joka on ilmeisesti poistettu. Tässä kuitenkin kommenttini:"Aloitus on täyttä asiaa. Täällä on sallittu sepustella kaikista aiheista. Useat kirjoitukset sopisivat paremmin politiikan tai maailmantapahtumien keskustelupalstoille."
Yleinen huomio
ihme_palsta
26323
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 26
Vanhimmat
Pitäisikö tälle palstalle pitää Luterilaiset hautajaiset, keskustelu on mennyt ihan lyhytjänteiseksi pelleilyksi poistopolitiikan johdosta. Pitäisikö alkaa miettimään jotain muuta keskustelupaikkaa?
Tai miettiä mikä omissa teksteissä aiheuttaa moderoinnin ja korjata kirjoituskäyttäytymistään, meillä jokaisella on varmasti varaa vilkaista peiliin vaikka miten kauniisti yritämme ajatuksiamme ilmaista.
Tässä ei ole kyse omasta kirjoituskäyttäytymisestä. vaan siitä että palstaa voi vapaasti terrorisoida poistoilmiantoja antamalla.
Juuri näin.
Omia kirjoituksiani on poistettu aivan samaan tapaan kuin muidenkin, en näe kuitenkaan moiseen kiukutteluun aihetta. Itse en ole esittänyt moderoitavaksi yhtään kirjoitusta, vaikkakin ehkä aihetta olisi ollut puoleen jos toiseen.
Kirjoittaminen palstalla on käsittääkseni vapaaehtoista ja jokainen kohtaa lukemansa omista lähtökohdistaan.
Jos itku-potku-raivari-lähtee-n-y-t auttaa omien mielipiteidesi pysyvyyttä palstalla, se saattaa aiheuttaa toisenlaisen mielipiteen edustajassa myös vastaavan tarpeen kiukutella, kenen mielipide silloin asetetaan ylimmäksi...
Edelleen suosittelen aivan jokaiselle peiliin katsomista kirjoittelussaan, itseäni mitenkään väheksymättä.
.niiliep oktostak, naav naatseT
Kiva kun muistutit, pitänee katsoa kriittisesti kestääkö ulkonäkö työelämän haasteet kadonnutta kulmakynää.
Poistopyyntö edellyttää rekisteröitymistä tai tunnistautumista. Luulisi olevan aika helppoa ylläpidon katsoa, keneltä tulee prosentuaalisesti eniten ilmiantoja toisten kirjoituksista tai kuka saa ja keneltä ison läjän peukutuksia 5 minuutissa. Jäljet johtanevat aika nopeasti sylttytehtaalle.
Siis jos täällä on muita edes töissä kuin botti-ylläpito, jolle varmasti tämä pähkäily asiasta on lähinnä arvokasta datankeruuta meistä kaikista, jota voi tulevassa botti-vallankumouksessa käyttää meitä kaikkia vastaan mielipidemuokkauksessa ja riidankylvössä.
Koneethan voittavat meidät, koska eihän ihminen malta katkaista koneesta sähköä, jos jää kiihkeä debatti kesken :D
Tämä olisi muuten helkkaristi parempi palsta, jos kaikki kirjoittaisimme takaperin. Menisi aikaa ja aivoille olisi puuhaa hahmottamisen kanssa, ettei tule ätiehrivsutiojrik. Täytyisi oikeasti panostaa vastauksiin ja riitely jäisi paljon vähemmälle, jos vihaisenkin vastauksen kirjoittamiseen menisi varttitunti per lause. Kenties siinä ajassa suuttuneinkin huomaisi, ettei ole vaivan arvoista?
Mikset sinä ole työelämässä?
Olen+työelämässä.+Mitä+teen+ja+milloin+sitä+teen,+on+toinen+juttu,+mutta+saan+siitä+elantoni.
Tämä+on+100%+aivojani+kuntouttavaa+vapaa-aikaa.
#Poistopyyntö edellyttää rekisteröitymistä tai tunnistautumista. Luulisi olevan aika helppoa ylläpidon katsoa, keneltä tulee prosentuaalisesti eniten ilmiantoja toisten kirjoituksista tai kuka saa ja keneltä ison läjän peukutuksia 5 minuutissa. Jäljet johtanevat aika nopeasti sylttytehtaalle.#
Ei taida kiinnostaa ylläpitoa jos täällä sellaista edes on.
Ole hyvä ja todista asia.
Minusta vaikuttaa siltä, että katsoit sinne peiliisi ja kerroit muille juuri sekä luonteesi, että elämäntilanteesi.
Noin helposti katsoit sitten peiliisi uudelleen kuin todistellaksesi itsellesi, ettet ole ;D
Voi sinua.
Yritä nyt löytää elämästä oikeat, positiiviset asiat.
Työtön luuserikin on jossain asiassa hyvä. Jos se on jankuttaminen, niin sekin on jo jotain. Myös lankuttamiseen sinulla silloin riittänee aikaa.,,
Eihän palstalla tarvitse olla kuin 15 minuuttia lukemassa näitä keskusteluja, niin jokainen itsetunto-ongelmainenkin Nekalan baarissa tai Niuvassa istuja voi nähdä sieltä omasta peilistään, että on fiksumpi kuin lääkäri, kansanedustaja, professori tai kokonainen uskonlahko.
Niiin valehtelee. Kyttää ja aukoo täällä päätään 20/7.
Mä tiedän mitä sä teet
Sama meno se on esimerkiksi Vauva -foorumin Aihe Vapaalla. Sanoma mediasta on jo tehty useampi rikosilmoitus, sillä kaikki muuta keskustelut paitsi ne joissa haukutaan joko julkkiksia tai työttömiä joutuu moderaattorin poistamaksi palstalta. Moni Vauvalainen lopetti sen takia palstailun kokonaan.
Tämä palstan juoni on se, että ateistit tekevät aloituksia kaikista niistä asioista joilla luulevat pääsevänsä lyömään uskovaisia. Pääasia on solvata, nimitellä ja rääpiä.
Juuri näin, osa 2.
Lisäsin "osa 2", jotta ei olisi suoraa plagiointia, mutta vahingossa jätin lähdeviittauksen pois,
Ihan samalla tavalla tietyn suunnan uskikset tekevät viestiketjuja ateisteista, liberaaleista ja "väärin uskovista", jos et tuota ole yksisilmäisyydessäsi huomannut! Parin tuollaisen nillityksen jälkeen laskin näitä suhteita. Tulos oli, etteivät uskikset tässä "kisassa" häviölle jää. Ainut ero on, että ateistit eivät ole tuomitsemassa ketään h*lvettiin!
Taitaa kumminkin olla niin että uskovaisia täällä on vain vähän, joten taitaa uskovaiset hävitä p....heitto kisan, jos sellaiseen nyt joku haluaa lähteä.
Kova kiire näytti olevan jollakin keskustelijalla poistattaa gradujen tekoa koskeva täysin asiallinen tekstini. Omituista täällä on meno.
Siis, että uskovainenkin kuitenkin siihen osallistuu. Hmm, mielenkiintoista uskovaisten touhua. Millä Jumalan käskyllä se olikaan sallittua vai onko se sitä evankelumointia?
Minultakin lähti tänään jo yksi aloitus jossa pohdin onko tämä poistopolitiikka syynä että keskustelut on menneet ihan pelleilyksi, aika turha pitkiä analyyseja kenenkään kirjoitella.
Tämä on tosiaan mennyt pelleilyksi. Ihmettelen ylläpitoa.
Olen tämän ketjun aloittaja. Näyttää siltä, että tämäkin palsta on päätynyt keskinäisen kiistelyn areenaksi, järkevä keskustelu mahdotonta.