Esirukouspyyntö

Äiti55

Hei. Pyydän että rukoilisitte lapseni puolesta. Hänellä on ollut pitkään rajuja suolisto- oireita eikä lääkärit ole löytäneet syytä lukuisista tutkimuksista huolimatta. Nytkin lapseni on sairaalassa oksentelujen vuoksi. Olen saanut täältä apua monissa asioissa teiltä ihanilta kanssarukoilijoilta. Olemme perheen kanssa rukoilleet, mutta nyt tuntuu, että tarvitaan vielä teidän rukouksia. Kiitos etukäteen teille❤

20

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso vaan peiliin, olet sille syöttänyt hampurilaisia ja eineksiä.

      Rukoilu ei auta ketään muuta kuin rukoilijaa itseään tuottamalla valheellisen hyvänolontunteen.

    • Äiti55

      Netissä olen nähnyt, kuika pastori piereksii ihan estoitta, Tilton auta meitä!

      • Äiti55

        Tämä kirjoitus ei ole minun (aloittajan) kirjoitus


      • Äiti55 kirjoitti:

        Tämä kirjoitus ei ole minun (aloittajan) kirjoitus

        Älä hätäile, terveydenhuollon ammattilaiset ovat asialla. Lapsesi tauti saadaan luultavasti hallintaan ja vielä ilman rukoustakin.

        Rukoiltuasi mahdollinen huono lopputulos menee sitten epäjumalasi piikkiin.


    • Tuntuu tosi pahalta, kun on ahdistunut olo läheisen puolesta ja kun pyydän täällä apua, niin täällä vastaa ihmiset, jotka ovat pahansuopia toisia kohtaan. Ilkutaan toisen sairauksille. Milloin tämä sivusto on tällaiseksi muuttunut? Toivon silti edelleen, että täältä löytyisi uskovaisia kanssarukoilijoita❤

      • sinetti777

        Olet Rukouksissani. Vien tämän rukous pyyntösi tänne; http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/index.php rukous osioon ... siellä saa tämä rukous tarvitsemansa rauhan.


      • Kiitos sinulle❤


      • Ei kukaan ole pahansuopa, yritämme vain palauttaa sinut maan pinnalle sieltä taikamaailmasta.

        Miksi edes viet lasta lääkäriin, jos uskot muka manaamisen ja takamenojen yhtään auttavan?


      • sinetti777

        Vein vielä rukouspyyntösi watsupp ryhmääni, jossa uskovat ihanat siskoni ja veljeni kokoontuu.
        Olette Siunauksissamme.


      • 2Timoteus3

        "Sinun on tiedettävä, että viimeisinä päivinä koittavat vaikeat ajat. Silloin ihmiset rakastavat vain itseään ja rahaa, he ovat rehenteleviä ja pöyhkeitä, he herjaavat ja ovat vanhemmilleen tottelemattomia. He ovat kiittämättömiä, jumalattomia, rakkaudettomia, leppymättömiä, panettelevia, väkivaltaisia ja raakoja, kaiken hyvän vihollisia, petollisia, häikäilemättömiä ja järjettömiä. "

        Se on tämä lopun ajan ihminen.


      • Aiti5
        sinetti777 kirjoitti:

        Vein vielä rukouspyyntösi watsupp ryhmääni, jossa uskovat ihanat siskoni ja veljeni kokoontuu.
        Olette Siunauksissamme.

        Kiitos!


      • Aiti5
        Äiti55 kirjoitti:

        Kiitos sinulle❤

        Tämä kirjoitus ei ole minun (aloittajan) kirjoitus en postaile irtokeuhkoja viesteihini


    • pyhitä_krapulapäiväsi

      Rukoile saatana itte. Rukoukset on ajan haaskausta

      Vie saatanan höhlä se kakaras lääkäriin.

    • hullummaksimenee

      Psykosomaattista. Nyt tarvitaan psykiatria, ei tuo muun lääkärin toimesta paremmaksi muutu.
      Ja todellakin. Rukouksilla ei hulluus parane, päinvastoin.

    • vakava_paikka

      Oletko harkinnut ottavasi MANAAJAAN yhteyttä vaikeassa asiassasi?

      Lapsesi saattaa olla paholaisen vallassa.

      • ÄitiSS_diagnosoi

        Todellakin. Meillä on vanha levysoitin, jolla voi soittaa hevilevyjä takaperin. Katsotaanpas suhtautuuko tuo mahdollinen saatanan liittolainen siihen positiivisesti ja jos suhtautuu, niin ota sitten yhteyden manaajaan.


    • itsekin.laitoin

      Aloittaja voisi laittaa esirukouspyynnön seurakuntien nettisivuille, siellä on nimenomaan mahdollisuus jättää esirukouspyyntö.
      Samoin pelastusarmeijalla on vastaava mahdollisuus.

    • ensin_peelastettiin
    • Digit

      Rukoilin lapsesi puolesta. Katolilaisena jätin pyyntöni myös pyhälle äiti Marialle.

    • Jobinpostia

      Patmoskin mainostaa, että Jumala rukouksia kuuleva Jumala. Mutta miksi kuuro, Jumala ei vastaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe