Naapuri tuli köyhäilemään

kroooh.krooh

Olin juuri menossa töiden jälkeen ansaitulle torkuille, kunnes ovikello alkoi klingottamaan.Siellä seisoi vapisten naapurini kahvikuppi kädessä kysyen - "annakko vähä makaronia toho?" noh, sanoin sille "onko tullut savuteltua sisällä kun haisee koko rappukäytävä taas yötäpäivää? ja sähän lemuat viinalle ja kaljallekki!!"

En antanut makaronia kun ei o! Savulohta, perunamuusia, tuoreita leivoksia ja mansikkajäätelöä en ala syöttelemään kaiken maailman hampaattomille kalsariheikeille!

13

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapuriB43

      Prrrrrrrrrrrrrrrrr... haloo, oisko lainata pari kupillista siirappia???

    • sinäsejaksat

      Että tas tällänen makaronivajakilta aloituksena...

    • normrytmiii

      Jahas makaronivajakki taas miettinyt mitä ihmiset tekee kun käyvät töissä ja itse kaljan venkula...kovat mielihalut olis näköjään syödä hyvää. Heh heh kannabis pehmentänyt päänupin ni ei pysty enään tekeen mitään ku ei huvita.
      Keskeisin on aneeminen epäsiisti olemus ja paskaa oikeen kunnolla kynsien alla.

    • Anonyymi

      Hauska provo aloitus. Vaikka no on itselläkin alkoholisteja ollut naapurina. Mutta ei ne oo tullu mitään pyytää. Päinvastoin antavat tyhjät tölkit,kun eivät jaksa tai ilkiä viiä niitä. Rahaa niistäkin saa ja mulle kelpaa. Olen vähän nuuka,säästän rahaa.

      • Anonyymi

        "ilkiä viiä "

        Taas kerran joku sen pohjoisen syrjäseudun juntti kirjoittelee.
        Siellä ( ent. Oulun ja Lapin läänit) teistä typeryksistä ei ole pulaa, vaikka kaikesta muusta pulaa onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ilkiä viiä "

        Taas kerran joku sen pohjoisen syrjäseudun juntti kirjoittelee.
        Siellä ( ent. Oulun ja Lapin läänit) teistä typeryksistä ei ole pulaa, vaikka kaikesta muusta pulaa onkin.

        hehehh heheheh ..vai murteet riepoo aivoja? Taidat olla itse juntti joka kaupunkilaistuttuaan pelkää junttiutensa tulevan esiin. No tässähän se tulikin. Sun vastauksesi.


    • Anonyymi

      OI KUIN IHANAA!!!!! Päivän paras ovikellon soitto.

    • Anonyymi

      Kyllä olisi pitänyt auttaa naapurin kuppiukkoa.

    • Anonyymi

      Raitajjurta syönmitään.

    • Anonyymi

      Eipä tule naapuri köyhäilemään.En avaa ovea jos soittaa ovikelloa.

    • Anonyymi

      Naapurissa asuu vanha mustalais-nainen.Lainasin sille 20€.
      Lupasi maksaa takaisin kun saa eläke rahansa tilille.

    • Anonyymi

      Se olin mie. Mut et antanut makarroonia. Tuli vaan riisiä. Petkutit mua. Nää riisit oli onttoja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe