perustimme tällaisen liikkeen, miellä kaikki synti on sallittua, jopa suotavaa..Asumme kaikki avoliitoissa,poltamme tupakkaa,kuuntelemme heavya, pidämme railakkaita pippaloita ryypäten Hki keskustan yökerhoissa, pukeudumme paljastaviin muotoja korostaviin Leggareihin ja toppeihin.. Meikkaamme, otamme joka viikko uuden tatskan.. Vakavamielisyyden aika on ohitse, se on perintöä sodanjälkeisten sukupolvien pula-ajoilta.. Liity siis Joukkoon Iloiseen!
Vastaukset 2
- Tiedustellen
Eli heräsitte vasta nyt,tähän pahan vallassa olevaan saatanaa tuomiokseen palvelevan maailman / ihmiskunnanan kansakuntien mukaisuuteen / todellisuuteen. Poikkeaako millään tavalla tästä "pirun" hyväksi ja puolesta maailmallisuudesta? Jossa "piru" vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja jossa PAHA perii!
- 457jfg
Synti sitoo ja vie ilon. Lisää tässä linkissä. https://www.youtube.com/watch?v=XPLAOZ3gyWs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1492175Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210964Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37868- 60850
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49814Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat53753- 73731
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö288719Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "181677