Ullakko vaihtoi omistajaa ja katsoin heidän nettisivujaan https://www.vanhankylanullakko.fi/kirpputori-seinäjoki-hinnasto.html
Onko aina ollut näin, vai onko tämä uutta, että kirppari ottaa 50% provision myydyistä tuotteista vielä lisäksi sen myyntipaikkahinnan. Itse en ole näillä kirppareilla myynyt, mutta kuinka tuo enää kannattaa yksityiselle ihmiselle, joka haluuaa myös saada jotain korvausta tuotteistaan.
Yleisilme muutenkin muuttunut :(
Kaipaan sitä punaista ihanaa kulunuttaa löhösohvaa, jossa sain hetkisen levähtää.
Ullakko kirppis
10
2755
Vastaukset
- Erruuu
Eipä tuo linkki toimi.
- Kookookoot
https://www.vanhankylanullakko.fi/kirpputori-seinäjoki-hinnasto.html
Luehan tarkemmin. - löhösohva
Eikö erru osaa kopioida linkkiä ja avata sitä kautta.... voi voi
- juupasjuu1
Kirpparit menettänyt kirpputori ajatuksensa täysin. Ihmiset myy ylihintaista roskaa, liekkö syynä nämä ns. kirppareiden hinnoittelut myyjille?
Ainut missä voi käydä, on basaari. Sielläkin vain jos haluaa sisustustarvikkeita tai keittiöön uusia härpäkkeitä...nämä siis heidän omia, uusia myytäviä.
Basaarillakin täyttä kuraa tai ylihintaista autotallikakhaa ihmisillä myynnissä. - raakahärskivedätys
Aika HÄRSKIÄ ja AHNETTA hinnoittelua:
"Hinnoittelu
Perimme saadusta myyntituotosta 50% provision, kuitenkin minimissään kulloisenkin voimassaolevan myyntiviikon hinnan mukaisesti." - Ottopoikaotto
Minä kaipaan sitä sievää ja aina niin tyylikästä naismyyjää ...... nyyh
- Entaidaviedäsinne
Lasketaanpa. Jos myynti on 100euroa. Ullakko perii 30euroa 50euron provikan. Jäähän siitä 100euron myynnistä 20euroa myyjälle.
- Teijaeveliina
Ei pidä paikkaansa. Tuo hinnoittelu liittyy siihen, jos tavarat haetaan kotoa ja kirpputori tekee myyntitoimeksiantosopimuksen asiakkaan puolesta. Viikkohinta tavalliselle myyntipaikalle on 26 euroa.
- ArmiSarmi
Teijaeveliina kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Tuo hinnoittelu liittyy siihen, jos tavarat haetaan kotoa ja kirpputori tekee myyntitoimeksiantosopimuksen asiakkaan puolesta. Viikkohinta tavalliselle myyntipaikalle on 26 euroa.
Joo just näin. Eivätkö ihmiset osaa lukea?
- ArminSarvi
Osaa. Älä sinä ala arvostelemaan muita ihmisiä.
Tuo sivu on todella epäselvästi tehty, siksi tulee sekaannuksia!
T: IT Nörtit Ay
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078