Arvoisa kansalainen, sinua on kusetettu ja kusetetaan edelleen äänestämiesi päättäjien ja puolueiden toimesta.
He kertovat, että on kansan vika, että kusessa ollaan ja rahat ei riitä.
Kansalaisethan ovat päättäjät hyvässä, joskin typerässä skossa valinneet, kuvitellen (mistä lie kuvitelma syntynyt) että, edustajahdokkaat ovat päteviä tekemään kansalaisia ja suomen hyvinvointia edistäviä toimia.
Kansalaiset eivät useita päättäjien tekemistä virheistä, ole heitä rankaissut äänettä jättämisellä, joten jossain määrin on kansalaisten myös peiliin katsottava.
Ottakaa siis opiksi, jos haluatte jatkossa itsenäisessä Suomi nimisessä valtiossa elää ja toimia. Ajatelkaa mitä ja ketä äänestätte, ja ehdottomasti valvokaa heitä.
Tämä on tärkeä huomio äänestäjille !!
5
83
Vastaukset
- ajan.hermo
Peiliin katsominen lienee sekin joutunut eipäs-juupas-myrskyn kouriin.
Hyvät päätökset syntyvät harkiten. - jupy235
Oikeassa olet mutta kun niitä valvonnan keinoja ei ole. Poliisit eivät tutki , syyttäjä ei syytä, tuomari ei tuomitse vaalivaleista ja korkeimmat kusettajat ovat oikein syytesuojassa näiden hyvävelikerhoissa säätämiensä lakien voimalla, Tieto-Enator kusettaa äänestystuloksen eikä vuoden 1918 henkeä ole. Itse olen täällä vastaillut saman mielisille, että pitäisi saada mahdollisuus antaa myös ei-ääni vaaleissa vähentämään näiden kusisontiaisten ääniä ja puolueen ääniä? Eli lähtisikö arvon aloittaja toiseksi vastuuhlöksi kansalaisaloitteelle, niin meilaa [email protected]?
- hyvä.toveri
Esim. poliisia on kielletty tutkimasta Antti Rinteen Kittilän rikoksia.
- Valehteleva.keputrolli
Miksi valehtelet kaikesta, jatkuvasti ja toistuvasti?
- Toiset.kärsi
Valehteleva.keputrolli kirjoitti:
Miksi valehtelet kaikesta, jatkuvasti ja toistuvasti?
Antti on pääepäilty, silti ei tutkittu ainakaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872