Herättääkö joku automerkki negatiivisia tunteita liikenteessä.
Mikä automerkki on ärsyttävin
46
646
Vastaukset
- TuplaTurbo
Ei oikeastaan herätä, sillä ajan tasapuolisesti niistä kaikista erittäin ripeästi OHI.
- KummallaAjat
Pleikkarilla vai XBoxilla?
- Rela_x
KummallaAjat kirjoitti:
Pleikkarilla vai XBoxilla?
Oikeasti liikenteessä ei pitäisi antaa itsensä ärsyyntyä mistään. Tilateisiin liikenteessä ei kauheasti voi itse vaikuttaa. Suhtautumiseensa niihin voi.
Mieti myös ajaessasi, kuinka moni siellä lähelläsi ärsyyntyy juuri nyt juuri sinun ajamisestasi... - Tinapää
Auton ratissa pitää olla hymyä, joo
- UniIever
Eipä kannata mainita. Tämäntyyppiset poistetaan nyt tehokkaasti. Mitenkähän pitkään!
- In_your_dreams
Ja Joulupukki tekee lahjat itse omassa pajassaan.
Pidä tuo. Ehkä ihme tapahtuu.
- BimmeritLoistaaAina
Kyllä Bemari ärsyttää johtuen siitä että jostain syystä Bemarien katumaasturikuskien öykkäröinnit on pistänyt silmään, eilen viimeksi. Taajamaliikenteessä ajetaan ihan toisen perseessä, vaihdetaan kaistaa jatkuvasti ja tungetaan pieneen väliin autojonossa, ilman vilkkua tietysti. Hirveää kiihdyttämistä liikennevaloista lähdettäessä ja kovat jarrutukset seuraavaan risteykseen. Ei mitään järkeä. Eipä silti, samankaltaista olen havainnut myös Volvon maasturikuskien ajotavoissa. Mikä näissä maastureissa oikein kuljettajiaan kiihottaa? Iso ja kömpelö mutta hidas ja painava auto ei lähtökohtaisesti luulisi inspiroivan "sporttiseen" ajoon, jos nyt vaarallista ja öykkäröivää ajotapaa voi sporttiseksi kutsua. Maasturikuskit ilmeisesti kuitenkin kutsuvat.
Mistä muuten Bemari on saanut itselleen urheilullisen automerkin maineen ja mielikuvan? Jos merkkiä ajattelee moottoriurheilun näkökulmasta niin eipä Bemari menestyksellä ole päässyt kehuskelemaan. Rallissa ei mitään, formuloissa ei mitään, jossain omassa merkkiluokassaan rata-ajossa se tietysti on edustettuna kun muulla merkillä ei niissä ajeta. Citikat,Skodat ja Volkkarit niittää mainetta rallissa, Mersu taas omalla merkillään, ei kuitenkaan milään tavalla normiautojen tekniikalla formuloissa. Bemari loistaa poissaolollaan ja menestymättömyydellään. Silti liikenteessä Bemarilla monet ajavat kuin merkki olisi jotenkin Wrc-ralliauton jälkeläinen jollei jopa suora kopio.- kelpie-mies
Teen jonkin verran työmatkoja vuokra-autoilla, ja välillä autoksi tulee BMW. Aika usein joku yrittää provosoida omalla käytöksellään, ilmeisesti on pyrkimys saada minut lähtemään kilpailemaan. Käytännössä aina näillä tapauksilla on autona joku saksalaismerkki. Siinähän yrittävät, minä en ole autoilla leikkinyt lapsuuden jälkeen.
Omalla CRV:llä ajaessa tuollaista ei ilmene.
- ei...sitten...mikään
Ei mikään automerkki. Ei se ole auton vika että kuski on asennevammainen mulkero.
Voi verrata vaikka koiriin. Ei se ole koiran vika että omistaja on vajakki. - Otankovelan
Takra
- ainaTukkeena
Oikeastaan ainoa merkki jonka voi yleistää on Toyota. Ne kulkevat paljon hiljempaan kuin muut ja meno on jotenkin uhkaavan huteraa, ehkä liittyy kuskien korkeaan ikään tai siihen kuuluisaan surkeaan ominaisuuteen, ajettavuuteen.
- Mistä_Inhosi_On_Peräisin
Jos Toyota olisi kovasti huono auto vaikka ajettavuuden suhteen niin miksi se on yksi eniten myydyistä automerkeistä? Mistä kumpuaa inhosi Toyotaa kohtaan? Varma ja luotettava auto joka vuodesta toiseen on yksi eniten myydyistä automerkeistä myös Suomessa ja jokaisessa julkaistussa katsastustilastoissa Toyota on ollut vähävikaisimpien joukossa.
Minulla muuten ei ole eikä ole koskaan ollutkaan toyotaa. Mistä_Inhosi_On_Peräisin kirjoitti:
Jos Toyota olisi kovasti huono auto vaikka ajettavuuden suhteen niin miksi se on yksi eniten myydyistä automerkeistä? Mistä kumpuaa inhosi Toyotaa kohtaan? Varma ja luotettava auto joka vuodesta toiseen on yksi eniten myydyistä automerkeistä myös Suomessa ja jokaisessa julkaistussa katsastustilastoissa Toyota on ollut vähävikaisimpien joukossa.
Minulla muuten ei ole eikä ole koskaan ollutkaan toyotaa.Siinähän sinä selitit sen myyntivaltit: varma ja vähävikainen. Huono ajettavuus ei haittaa kaikkia kuskeja.
- TässäTodellisuus
Mistä_Inhosi_On_Peräisin kirjoitti:
Jos Toyota olisi kovasti huono auto vaikka ajettavuuden suhteen niin miksi se on yksi eniten myydyistä automerkeistä? Mistä kumpuaa inhosi Toyotaa kohtaan? Varma ja luotettava auto joka vuodesta toiseen on yksi eniten myydyistä automerkeistä myös Suomessa ja jokaisessa julkaistussa katsastustilastoissa Toyota on ollut vähävikaisimpien joukossa.
Minulla muuten ei ole eikä ole koskaan ollutkaan toyotaa.Toyota ei ole ensinnäkään mitenkään varma auto, vaan samanlailla vikainen kuin muutkin, eikä pärjää enää oikeissa vikatilastoissa. Toyotasta ei myydä kuin meillä, täällä autoilun kehitysmaassa ja ankaran verotuksen vuoksi. Toyota on aina letkan kärkiauto ja kulkee liian hiljaa.
- Monia_Näkemyksiä
TheRat kirjoitti:
Siinähän sinä selitit sen myyntivaltit: varma ja vähävikainen. Huono ajettavuus ei haittaa kaikkia kuskeja.
Huono tai hyvä ajettavuus on täysin subjektiivinen mielipide. Ajettavuutta tai sen puutetta kun ei voi millään mitata tai testata. Ajo-ominaisuudet onkin jo ainakin osittain mitattavissa. Jonkun mielestä nopea ja kevyt ohjaustuntuma tekee autosta huteran ja/tai epävarman ajettavan. Jollekin toiselle kevyt ohajus tarkoittaa ketterää ja näppärää kaupunkiautoa. Isommassa autossa usein oleva raskaampi ja hitaampi ohjaus tekee autosta jämäkän ja varman ajettavan. Joillekin sellainen antaa kuvan raskaasta ja hankalasti ajettavasta autosta. Se mikä toiselle on näppärä ja kevyt on toiselle hutera ja epävakaa jne.
Monia_Näkemyksiä kirjoitti:
Huono tai hyvä ajettavuus on täysin subjektiivinen mielipide. Ajettavuutta tai sen puutetta kun ei voi millään mitata tai testata. Ajo-ominaisuudet onkin jo ainakin osittain mitattavissa. Jonkun mielestä nopea ja kevyt ohjaustuntuma tekee autosta huteran ja/tai epävarman ajettavan. Jollekin toiselle kevyt ohajus tarkoittaa ketterää ja näppärää kaupunkiautoa. Isommassa autossa usein oleva raskaampi ja hitaampi ohjaus tekee autosta jämäkän ja varman ajettavan. Joillekin sellainen antaa kuvan raskaasta ja hankalasti ajettavasta autosta. Se mikä toiselle on näppärä ja kevyt on toiselle hutera ja epävakaa jne.
> Huono tai hyvä ajettavuus on täysin subjektiivinen mielipide.
> Ajettavuutta tai sen puutetta kun ei voi millään mitata tai testata.
Tuo on osin totta. Toisaalta, osin ei. Esimerkiksi vasteen nopeus on testattavissa. Periaatteessa ohjauksen tunnollisuus olisi myöskin testattavissa. Lisäksi voidaan miettiä vaikkapa tilastollista menetelmää, jossa otetaan vaikkapa 1000 ammattikuskin satunnaisotanta. Hieman hankalammin järjestettävissä toki.
Tunnen tasan yhden enemmän ajavan ihmisen, joka on hankkinut Tojon itselleen. Tämäkin johtui siitä, että oli töissä tojolla ja sai ilmeisesti aika hyvän alennuksen ja käytännössä ilmaiset huollot. Yhtäkään en tunne, joka olisi Kian hankkinut. Joku syy siihen täytyy olla.
Kävin itse koeajamassa Tojotaa, kun piti vaimolle uutta (käytettyä) autoa hankkia. Auto oli laiska, tunnoton ja epämiellyttävä ajettava. Lähinnä väline siirtymiseksi paikasta A paikkana B. Ehkä ihan OK, jos pelkästään istuu kyydissä...TheRat kirjoitti:
> Huono tai hyvä ajettavuus on täysin subjektiivinen mielipide.
> Ajettavuutta tai sen puutetta kun ei voi millään mitata tai testata.
Tuo on osin totta. Toisaalta, osin ei. Esimerkiksi vasteen nopeus on testattavissa. Periaatteessa ohjauksen tunnollisuus olisi myöskin testattavissa. Lisäksi voidaan miettiä vaikkapa tilastollista menetelmää, jossa otetaan vaikkapa 1000 ammattikuskin satunnaisotanta. Hieman hankalammin järjestettävissä toki.
Tunnen tasan yhden enemmän ajavan ihmisen, joka on hankkinut Tojon itselleen. Tämäkin johtui siitä, että oli töissä tojolla ja sai ilmeisesti aika hyvän alennuksen ja käytännössä ilmaiset huollot. Yhtäkään en tunne, joka olisi Kian hankkinut. Joku syy siihen täytyy olla.
Kävin itse koeajamassa Tojotaa, kun piti vaimolle uutta (käytettyä) autoa hankkia. Auto oli laiska, tunnoton ja epämiellyttävä ajettava. Lähinnä väline siirtymiseksi paikasta A paikkana B. Ehkä ihan OK, jos pelkästään istuu kyydissä...> oli töissä tojolla
Siis oli töissä Tojon maahantuojalla.- TutustuTilastoihin
TässäTodellisuus kirjoitti:
Toyota ei ole ensinnäkään mitenkään varma auto, vaan samanlailla vikainen kuin muutkin, eikä pärjää enää oikeissa vikatilastoissa. Toyotasta ei myydä kuin meillä, täällä autoilun kehitysmaassa ja ankaran verotuksen vuoksi. Toyota on aina letkan kärkiauto ja kulkee liian hiljaa.
2008 ja sen jälkeen käyttöönotettujen autojen vikatiloissa 10 parhaiten menestyneiden automerkkien kohdalla on vuosittain 3 - 6 Toyotaa. Trafin sivuilta voi ladata tiedostot. Miten sinun automerkkisi menestyi näissä tilastoissa.
- RealismiaKehiin
TässäTodellisuus kirjoitti:
Toyota ei ole ensinnäkään mitenkään varma auto, vaan samanlailla vikainen kuin muutkin, eikä pärjää enää oikeissa vikatilastoissa. Toyotasta ei myydä kuin meillä, täällä autoilun kehitysmaassa ja ankaran verotuksen vuoksi. Toyota on aina letkan kärkiauto ja kulkee liian hiljaa.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3177568/Suomalaisten suosimat Toyotat menestyvat katsastuksissa
Että silleen... - eipä_tässä_muuta
TheRat kirjoitti:
> Huono tai hyvä ajettavuus on täysin subjektiivinen mielipide.
> Ajettavuutta tai sen puutetta kun ei voi millään mitata tai testata.
Tuo on osin totta. Toisaalta, osin ei. Esimerkiksi vasteen nopeus on testattavissa. Periaatteessa ohjauksen tunnollisuus olisi myöskin testattavissa. Lisäksi voidaan miettiä vaikkapa tilastollista menetelmää, jossa otetaan vaikkapa 1000 ammattikuskin satunnaisotanta. Hieman hankalammin järjestettävissä toki.
Tunnen tasan yhden enemmän ajavan ihmisen, joka on hankkinut Tojon itselleen. Tämäkin johtui siitä, että oli töissä tojolla ja sai ilmeisesti aika hyvän alennuksen ja käytännössä ilmaiset huollot. Yhtäkään en tunne, joka olisi Kian hankkinut. Joku syy siihen täytyy olla.
Kävin itse koeajamassa Tojotaa, kun piti vaimolle uutta (käytettyä) autoa hankkia. Auto oli laiska, tunnoton ja epämiellyttävä ajettava. Lähinnä väline siirtymiseksi paikasta A paikkana B. Ehkä ihan OK, jos pelkästään istuu kyydissä...> Lähinnä väline siirtymiseksi paikasta A paikkana B.
Sitä ne kaikki ajoneuvot ovat. eipä_tässä_muuta kirjoitti:
> Lähinnä väline siirtymiseksi paikasta A paikkana B.
Sitä ne kaikki ajoneuvot ovat.Eivät ole. Minun autoni on osittain myös työhuoneeni ja tavallaan olohuoneenikin. En jaksaisi paria tuntia päivässä istua kovalla penkillä, meluisassa kopissa, väittelemässä auton kanssa ajosuunnasta ja nopeudesta...
TutustuTilastoihin kirjoitti:
2008 ja sen jälkeen käyttöönotettujen autojen vikatiloissa 10 parhaiten menestyneiden automerkkien kohdalla on vuosittain 3 - 6 Toyotaa. Trafin sivuilta voi ladata tiedostot. Miten sinun automerkkisi menestyi näissä tilastoissa.
Tuo ei huomioi ajomääriä. Tojolla ajetaan keskimäärin aika vähän.
Ei mikään automerkki noin yleisesti ärsytä. Mutta joidenkin automerkkien / mallien kuskeissa on ymmärrettävästi enemmän ärsyttäviä tapauksia.
Esimerkiksi Kia on merkki, jota ostavat lähinnä vähän ajavat henkilöt. Mikä on ihan ymmärrettävää. Auto on edullinen ja takuu hyvä, mutta ajettavuus on vastapainona karmaiseva. Sopiva siis vähän ajavalle. Liikenteessä tämä näkyy kuskien vaikeudessa lukea liikennettä ja ottaa muut huomioon.
Vastaava koskee pienempiä Volvoja. Onko sitten niin, että jos keskijohtoon sattuu pääsemään, on Volvo se merkki, joka pitää hankkia. Mutta jos ajoa ei ole paljoa, pikkuinen X30 riittää hyvin (jossain määrin myös muissa pikkuvolvoissa näkee, mutta X30 on melkein takuumerkki vaarallisesta kuskista).- Hytresdfgh
Ärsyttävimpiä ovat kyllä ihan merkistä riippumatta kuljettajat, nämä takapuskurissa roikkujat, reipasta ylinopeutta ajavat liikenteen sekoittajat ja häiritsijät, toisia ’kouluttavat hermoheikot. Näillä se vasta onkin vaikeuksia huomioida muuta liikennettä minäminäminä-asenteiden vuoksi.
Nämä tuskin hankkivat Kia- tai muitakaan tavallisia omalla rahalla yleensä hankittavia automerkkejä, tässä olet oikeassa. Ei vaan useimmiten juuri niitä heikkoa itsetuntoa korvaavia voimapesiä, joilla sitten pitää ’näyttää’ köyhälle kansalle mistä se kana pissii....
Kaikki näidenkään autojen kuljettajat eivät tietenkään kuulu tähän mahtailevien surkimusten ja puutteellisten ajotaitojen omaavien joukkoon. Mikään automerkki tuskin profiloituu yksipuolisesti vain ja ainoastaan negatiivisiin kuljettajiin, ei edes hintaluokka. Kyllä halpojen tavisautojenkin kuljettajissa löytyy noita uhkilevia surkimuksia ja halpiksillakin pystyy ajeleen Suomessa reipasta ylinopeutta niin halutessaan ja ’opettaa’ muita tielläliikkujia siinä kun noilla voimapesilläkin ajaa sivistyneestä muuta liikennettä häiritsemättä.
- äänekkäät-pois-
Mielestäni nämä Amerikan vanhat ihmeet ihmetyttävät, kuinka joku kehtaa noilla romiskoilla ajella. Ääntä lähtee kuin pienestä kylästä jo tyhjäkäynnillä.
- AutokouluunUudestaan
Mikään automerkki ei liikenteessä ärsytä, mutta vajaaälyiset kuljettajat kylläkin. Ja niitä näyttää tälläkin saitilla olevan jo muutama....
Se vaan on niin että tietynlaiset autot automerkit vetävät puoleensa tietynlaisia kuljettajia. Kun sporttisen ajotavan omaava kuljettaja ohjaa urheilullisen näköistä autoa on todennäköistä että käyttäytyminen liikenteessä on agressiivista ja muita ärsyttävää. Perussedanilla tai ihan "tavismerkillä" ajavalla ei ole tarvetta korostaa itseään ja autoaan muiden silmissä joten ajokäyttäytyminen on rauhallista ja harkittua. Nämä eivät erotu massasta joten eivät myöskään ärsytä. No tietysti liian hiljaa ja varovasti ajava saa muiden hermot koetukselle.
Eli automerkillä ei itsessään ole merkitystä ärsyttävyyteen mutta tietynlaiset kuljettajat saavat tietyissä merkeissä käyttäytymisellään ärsyttä merkki - leiman päällensä.- millä.nekin
Kyllä. Mersu AMG, Tesla, BMW i8 yms. Vituttaa kun itsellä ei ole varaa, ei läheskään.
- EiLiikenneTarviVajakkeja
Ja luojalle kiitos siitä! Onpahan ainakin yksi vajakki pois liikenteestä!!
- 43634634
BMW:llä ajaa kyllä useimmiten kaaharit ja ylimieliset, eli noin yleisesti henkisesti vielä teini-ikäiset. Jos tapaan ylimielisen ihmisen, usein on jälkeenpäin selvinnyt että hänellä BMW. Kateudesta ei ole kyse koska Mersukin kallis ylellinen takaveto mutten hauku mersukuskeja koska ajavat selvästi asiallisemmin kuin BMW:t.
Skoda ja Audi myös sellaisia jotka hieman muita merkkejä useammin ajavat puskurissa kiinni, sumuvalot selkeällä säällä ja kaahaavat. Mersu ehkä vähän liian hieno auto tuollaiseen teini-käyttäytymiseen.
Erityisesti BMW:n kohdalla pidän sitä valitettavana merkin kannalta että kuskit luoneet merkille tuollaisen maineen. Arvostan että tehdään tehokkaita takavetoja urheilullisella ajettavuudella. Mutta itse en kehtaisi ostaa BMW:tä sen maineen takia jonka BMW kuskit luoneet merkille. Tämä on ihan rehelliseti sanoen suurin syy miksen ostaisi bemaria.- xDrive15
Jos tuo on syy miksi et BMW:tä osta, niin taitaa itsetunnossa olla jotain vikaa. Itseäni ei haittaa yhtään se miten monet muut bemarikuskit öykkäröivät liikenteessä. Keskityn omaan ajamiseen ja siihen ei sikailut kuulu. Bemareista löytyy muuten paljon nelivetoisia vaihtoehtoja ja juuri sen takia itse ostin Bemarin.
- sgsgsdgsd
xDrive15 kirjoitti:
Jos tuo on syy miksi et BMW:tä osta, niin taitaa itsetunnossa olla jotain vikaa. Itseäni ei haittaa yhtään se miten monet muut bemarikuskit öykkäröivät liikenteessä. Keskityn omaan ajamiseen ja siihen ei sikailut kuulu. Bemareista löytyy muuten paljon nelivetoisia vaihtoehtoja ja juuri sen takia itse ostin Bemarin.
Itse ajattelen enemmän niin että kun voi ajaa pienellä etuvedolla niin ei tarvetta pönkittää itsetuntoaan autolla. Tehokas takaveto taitaa olla miesten yleisimpiä keinoja pönkittää heikkoa itsetuntoaan. Katso vaikka Instagram, naiset tissivako esillä ja miehillä kuva Bemaristaan. Yleisimmät keinot kuinka miehet ja naiset kerjäävät huomiota heikolle itsetunnolleen.
xDrive15 kirjoitti:
Jos tuo on syy miksi et BMW:tä osta, niin taitaa itsetunnossa olla jotain vikaa. Itseäni ei haittaa yhtään se miten monet muut bemarikuskit öykkäröivät liikenteessä. Keskityn omaan ajamiseen ja siihen ei sikailut kuulu. Bemareista löytyy muuten paljon nelivetoisia vaihtoehtoja ja juuri sen takia itse ostin Bemarin.
Samat syyt tukivat omaa auton valintaani, merkissä 3 kirjainta
- jorma4
Bmw ja mercedes. Ei autoissa vikaa mutta niiden käyttäjissä. Se on kiva jättää nuo merkit taakseen esim liikennevaloista kun lähdetään :)
- ToisillaVaanOnVaraa
Ja yksi nero munasi itsensä ja paljasti äärettömän kätensä, noloa.
Ne joiden kiihtymistä sallittuun nopeuteen saa odottaa ikuisuuden ja jotka "kulkevat " 20 km alle sallitun
- laatuautoilua
Bensaa säästyy, renkaat ja jarrut säästyy, iskarit säästyy jne.
- nolojaKinkejä
Siis Toyota.
laatuautoilua kirjoitti:
Bensaa säästyy, renkaat ja jarrut säästyy, iskarit säästyy jne.
Eipä säästy kanssa-autoilijoiden hermot Ei se motarilla ajo niin kauheasti iskareita kuluta 20 km nopeammalla ajolla ja ennakoivalla ajolla harvoin jarrujakaan tarvitsee käyttää. Kannatta välillä katsella ympärilleen, eikä tuijottaa ihan autonsa eteen rystyset valkoisina rattia puristaen
- hjhjuyu6yt
Audi ja bmw, ei kehtaisi moisilla ajaa.
- 351Cleveland
Toyota, Kia, Lada, Opel
näiden autojen omistajat täytyy olla kommareita tai muuten vajakkeja, semmosta ajosettiä on nähty - SkeidaFobia
Skodat ja Audit. Ihme kyllä VW-kuskit ajavat nätisti. Skeidailijat kuvittelevat vissiin ajavansa kalliilla premiumautolla.
Nissan Kasvaimillakin ajavat ovat useimmiten mulkvisteja. - fweww
Audikuskit ilman muuta, Lippispäiset Audi amis nuorukaiset luulevat olevansa maailman napoja kun heidän etumaskissa on ympyrät. Kaikkea muuta. Ajaminen on aivan kamalaa.
- Res.kulj.au
Kuluneena kesänänä ajelin hki-tre väliä moottoripyörällä tavallista enemmän, niin ehdottomasti skodista oli eniten haittaa.
Jumiutuivat moottoritien vasemmalle kaistalle, eikä ymmärtäneet/osanneet siirtyä oikealle kaistalle, vaikka seuraavaan ohitettavaan oli matkaa useampi minuutti.
Seuraavana tuli uudet volkkarit, etenkin ne katutöyssymallit.
Niiden käytös oli samanlaista kuin skodillakin, mutta skodia on lukumääräisesti enemmän, niin varmaan siksi skoda vei "voiton"
Niin, ja itse ajoin navigaattorin mukaan tasan 120 km/h nopeutta, eli ylinopeudesta ei ollut kyse. - pakumies671
Eniten ärsyttää ykkössarjan Bemari. Poika osti sen talvella ja mun rahoilla sitä nyt vähänväliä korjataan👹
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667