Ruotsidemokraatit...Olisiko hyvä seurata autonpolttajien taloustilanteen
kehittymistä ? Minusta tuntuu jos yhtään katsoo Persu-kommunisteja, niin
on sama tyyli ja ruotsin autonpolttajat saattaa olla Persuja tai Ruotsidemokraatteja
tai maksettuja matuja. Olisiko hyvä selvittää näiden autonpolttajien talouden
kehittymistä... ?
Persu-kommunistit ainakin lavasti matujen rahan saannin sosiaalivirastosta ja
tekivät paljon näkyvää provosointia.
Ruotsidemokraatit...Olisiko hyvä seurata autonpolt
4
133
Vastaukset
Eikö Persu-kommunistit valtioineen ole katsomassa Brigitteä... ?
Tyttö laittoi lenkkarit jalkaan, että voi potkaista persuja persiil**** !
Persu-kommunistit hävisi palstalta, kuin leppäkeihäät. Se leppäkeihäs
on sellainen sanonta, kun heitetään pask**** pois.- HerääEurooppa
Eunukkihörhömme syyttää kantaruotsalaisia mamulähiöiden autonpoltoista? Tai että jotkut kantaruotsalaiset olisivat palkanneet maut polttelemaan autoja? ;-)
Kiitos taas vahvistuksesta. Euvostoliiton kiihkokannattajat ovat Euroopan alkuperäisväestön vihollisia. - ellenväärinmuista
Macron = pikku de Gaulle , kova kokomusta ,-gaullella tais jäädä perinnön jaossa 10000 ha hyvää viljelys maata suvulle.
- Muistat-väärin
Macron on lähinnä vasemmistoliberaali. Ei sukua de Gaullelle, joka oli sotilas, ei maanomistaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351