Huonosti kasvatettuja lapsia

teidänaikuisetlapset

Hyvin kasvatetut ihmiset ovat ainakin ystävällisiä muille, vaikka muita puutteita olisikin.

8

378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohteliaisuuskunniaan

Niinhän sen tulisi olla.

• meinaatkos

että meidän äiditkin on täällä? Johan vitsin murjaisit. 😂😂😂

• katajapattila

Mitä väliä? Aikuisten pitää ottaa vastuu itestään ja opetella jos ei oo kotoa oppia saanu.

Vanhemmille pottuilu on sulta huonoa käytöstä, esimerkin voima vie pitkälle että nyt vois olla sinullakin peiliin.katsomisen paikka?

• aikuinenvastaaitse

Kaikki ihmiset ovat ystävällisempiä joillekin kuin joillekin toisille. Se on aikuisen ihmisen ihan oma valinta, ei aikuinen ihminen ole silloin keidenkään "huonosti kasvatettu "LAPSI"". Ei tämä aloittajakaan, eikä kukaan toinenkaan. Yleensä ihminen valitsee käyttäytyä huonosti aivan itse, koska heidän mielestään muut ansaitsevat sen. Herääkin kysymys, miksi joiltakin "LAPSILTA" vaaditaan enemmän kuin toisilta.

Tietysti on niitäkin juntteja, jotka käyttäytyvät aina huonosti, koska ovat aina humalassa. Heidän mielestään juuri heiltä ei saa edes vaatia sitä vähää, mitä muilta saa vaatia. Jotkut näistä "LAPSISTA" ovat vaan aika ikäloppuja, ettei auta syytellä kasvatuksen puutetta heidänkään kohdalla...

• raivo.raitis
        aikuinenvastaaitse kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat ystävällisempiä joillekin kuin joillekin toisille. Se on aikuisen ihmisen ihan oma valinta, ei aikuinen ihminen ole silloin keidenkään "huonosti kasvatettu "LAPSI"". Ei tämä aloittajakaan, eikä kukaan toinenkaan. Yleensä ihminen valitsee käyttäytyä huonosti aivan itse, koska heidän mielestään muut ansaitsevat sen. Herääkin kysymys, miksi joiltakin "LAPSILTA" vaaditaan enemmän kuin toisilta.

Tietysti on niitäkin juntteja, jotka käyttäytyvät aina huonosti, koska ovat aina humalassa. Heidän mielestään juuri heiltä ei saa edes vaatia sitä vähää, mitä muilta saa vaatia. Jotkut näistä "LAPSISTA" ovat vaan aika ikäloppuja, ettei auta syytellä kasvatuksen puutetta heidänkään kohdalla...

Tuli tuosta humalassaolon sallivuudesta mieleen työpaikalla ollut humalaan kannustaminen. Koin itse raittiina tulleeni sorretuksi. "Sain" jäädä töihin kun toiset menivät esim. laivalle pitämään kokousta. Jäin aina ilman tilaisuuksissa jaettuja pikkulahjoja. Lippiksiä, pipoja, t-paitoja ym. Seuraavana työpäivänä porukat notkui krapulassa kerraten tilaisuuden tapahtumia. Mulla oli niin kiire tehdä toistenkin työt etten ehtinyt ajatella, että olishan joku voinut kysyä miten olin selvinnyt yksikseen tilaisuuden aikana. Eli tarkoitan, että mielestäni on liian suvaitsevainen käytäntö "tavallisenkin" alkoholin käytön suhteen töissä. Ja mitävarten sanotaan "raivo raitis" en minä ainakaan mitään raivoa. Jokaisen oma asia on miten paljon hän alkoholia käyttää.

• Eipä ole ainakaan itselläni ole tarvetta olla huono käytöksinen.
      Yrittää olla mahdollisimman ystävällinen mutta sekin että siinä on rajansa.
      Jos paskaa tulee ulos tarpeeksi voi olla varma etten ole sen jälkeen kovin ystävällinen hänelle.
      Liiallisella ystävällisyydellä jää vain jalkoihin.
      Tosi elämässä olen vain oppinut hymyilemään heille ja muuutenki noilla solvauksilla ne vain kasvattaa itsetuntoa paremmaksi se ei pahenna.
      Saanut vain rohkeutta enemmä pistää vastaan.
      Jotkut ei tykkää mutta se on heidän oma ongelmansa.

• trollikossu

oikeasti et kestä vahvoja naisia, mutta ilmeisesti tuo larppaus voimauttaa

• trollikossu kirjoitti:

oikeasti et kestä vahvoja naisia, mutta ilmeisesti tuo larppaus voimauttaa

Enkö kestä?
        Jos olen kestänyt pahempiakin ihmisiä eipä nuo naisetkaan hetkauta. :D
        Olen tavannut voimakkaampiakin tapauksia.
        Sitä paitsi tämä on vain palsta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      89
      5005
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      3982
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2621
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2061
    5. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      23
      1913
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1775
    8. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1697
    9. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1541
    10. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1404
    Aihe