On se vaan hienoa!

On se vaan hienoa, että olen tasan AINOA täällä, joka esiintyy omalla kuvallaan ja kerron riittävästi faktoja itsestäni. Olen yhä voittamaton väittelyissä ja tiedoissa. Kateellisia tyhmiä konttaajia ja pelkääjiä ryömii perässäni ottamassa turpiinsa ja sehän on tarkoituskin. Voittajan on ollut helppo hymyillä Suomi24:ssa jo 14vuotta! Pelokkaat rotat ovat koloissaan pelkäämässä Venäjää ja minua!

5

253

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistelija

Oli mukavaa seurata kun sait Hitman1 nikin niin pahoin nalkkiin, että T. Mikkonen jäi kiinni valheistaan. Isänmaallinen res. upseeri ja Venäjän vihaaja sai mitä kerjäsi. Nyt mies on mullissa!

• mm.palstan.huippuhetket

Joo Hitman1 oli lopulta syvällä syväkyykyssä. Menetti lopunkin järkensä ja lopulta potkaisi tyhjää.

• Olihan sekin mukavaa, kun Hitman1 uhkaili minua FN pistoolillaan, mutta tapaamaan nokitusten hänestä ei ollut! Teehetki White Housessa oli kyllä hupaisaa lukemista, mutta valetta sekin.

• housut.kintuissa

Hitman1 esitti suurempaa miestä kuin olikaan. Lopulta jäi kiinni housut kintuissa.

• Himohomo

Leikitkö Törniä vai Jammua? Voi oletko ruotsalainen nuija sotilas?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2435
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      37
      2017
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      102
      1256
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      49
      1022
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      94
      937
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      26
      867
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      755
    8. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      748
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      41
      695
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      608
    Aihe