Herätkää ihmiset todellisuuten

Numero5

Älkää nyt Herran jumala Ye SDP tä

Ne ei halua mitään muuta kuin tehdä kokoomuksen
Keskustan
Vihreiden
Vasemmiston
Demarit ja siniset Suomesta kehitysmaan ja kokomaailman Sossutoimiston

Äänestäkää persuja tai reformin ehdokasta

https://www.suomenuutiset.fi/meri-perussuomalaisessa-suomessa-oma-kansa-etusijalla-meilla-varaa-jakaa-olemassa-olevaa-kakkua-muille/

https://twitter.com/persut/status/1034822405670285312?s=20
www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-pettyivat-hallituksen-toimiin-viljelijoita-kohtaan-tekohengitysta/

/perussuomalaiset-hallituksen-veronkevennykset-silmankaantotemppu/

https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-kokoomus-ajaa-sosiaaliturvajarjestelmaa-alas-siirtotyottomien-maahantuonnilla/

/hallitus-rahtaa-maahan-ulkomaista-halpatyovoimaa-leena-meri-tama-tietaa-suomalaisille-duunareille-kylmaa-kyytia/

/artikkeli/697175-usu-hallitus-aikoo-avata-suomen-sosiaaliturvaa-ulkomaalaisille-suomalaisten-etuja

https://youtu.be/w1BlyUT6cT8

Nyt te ihmiset jotka olette äänestys iässä
niin miettikää että moni nuori mies vuosina 1917-1939 kuoli teidän vuoksi lukuunottamatta muita uhrauksia mitä he (teidän eteenne ovat tehneet he antoivat teille isänmaan ,kodin 5, turvallisen asuin paikan, kauniin luonnon ) niin haluatte heidän uhrauksensa menevän hukkaan ?? Teinä alkaisin miettimään ensin yhteiskunnan hyvinvointia ensin kuin omaa henkilökohtaista koska sellaisessa yhteiskunnassa missä yhteiskunta voi hyvin niin tekin tulette voimaan hyvin mutta jos yhteiskunta voi huonosti niin ei se teidän henkilökohtainen elämä siitä paljon parane .

Siis katsokaa nyt Ruotsia ,Saksaa ja Ranskaa
Haluatteko te sitä samaa 💩💩💩 tänne Suomeen omalle kotikunnallaanne jos ette niin älkää äänestäkö niitä puolueita jotka tuossa alussa luettelin kysykää nyt itseltänne minkä laisen tulevaisuuden haluatte teidän lapsillenne tai lapsenlapsille jos haluatte Ruotsin mallia niin muuttakaa Ruotsiin ja pysykää siellä mutta jos ette halua niin äänestäkää persuja tai reformin ehdokasta.

Äänestäkää persuja tai reformin ehdokasta
Voitte myös tukea isänmaallista puolue hankketta Ske tä

https://suomenkansaensin.fi

Kannatuskortin allekirjoitus ei sido mihinkään ei edes äänestmiseen

10

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "niin miettikää että moni nuori mies vuosina 1917-1939 kuoli teidän vuoksi lukuunottamatta muita uhrauksia mitä he (teidän eteenne ovat tehneet he antoivat teille isänmaan ,kodin 5, turvallisen asuin paikan, kauniin luonnon ) niin haluatte heidän uhrauksensa menevän hukkaan ??"

      Oletko varma että kaikki kuolleet kannattivat persujen harrastamaa P-Korean politiikkaa sekä eriväristen ihmisten vihaamista? Minulle ovat monet persut kertoneet etteivät halua suomalaisten saavan lapsia ulkomaalaisten kanssa koska "veri sekoittuu".

      "Siis katsokaa nyt Ruotsia ,Saksaa ja Ranskaa"

      Niin, siellä on talouskasvua ja kaikkea muuta. Sekös persua pelottaa.

      En äänestäisi persuja vaikka siitä maksettaisiin.

      • keukoamisesiperusteella

        Oletko loisiva elättimamu?


      • Minulta löytyy siniset silmät ja vaalet hiukset. Rasistien logiikan mukaan olen siis arjalainen supermies.


      • Totuus näköjään on vaikeaa hyväksyä,tämän palstan sensuroijalta.


    • Ruotsin talouskasvun tekijät on seuraavat : ensinkin perinteikäs ja laaja-alainen teollisuus
      toiseksi edulliset asumiskustannukset,koska asuntolainasta maksetaan monesti vain lainankorot,eli rahaa on kulutusmenoihin,hyvinvointipalveluihin......
      kolmanneksi omavaluutta eli raha minkä kurssia ruotsinkeskuspankki voi säädellä muihin valutoihin nähden.Viimeisen, noin kymmenen vuoden aikana tuleet pakkolaiset haiheuttavat vain kestävyysvajetta budjettiin.

    • Ruotsin talouskasvun tekijät on seuraavat : ensinkin perinteikäs ja laaja-alainen teollisuus
      toiseksi edulliset asumiskustannukset,koska asuntolainasta maksetaan monesti vain lainankorot,eli rahaa on kulutusmenoihin,hyvinvointipalveluihin......
      kolmanneksi omavaluutta eli raha minkä kurssia ruotsinkeskuspankki voi säädellä muihin valutoihin nähden.Viimeisen, noin kymmenen vuoden aikana tuleet pakkolaiset haiheuttavat vain kestävyysvajetta budjettiin.

    • Viimeisen kymmenenvuoden aikana tuleet pakolaiset ovat vain taloudellinen menoerä ja rasite ruotsille.

    • nythousussa

      Ruotsi kusessa mamuineen!

    • sgdfhdhg

      On herätty, todellisuuteen. Ei ikinä enää persuja, no miksikö, siksi että kaikki vaalilupaukset petettiin Soinin hillotolpan vuoksi. Osaatteko perkeleet edes hävetä... Persut saisi kuopata vaikka Madiaanien hautaan, lopullisesti...

    • jokuuus

      Enää ei ole kunnon puoluetta. Persuretkutkin Soinin abortinkiellon takana..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe