Iltayöhön ihan

Pienigallup

Tunnetko olevasi rakastettu?
Tunnetko olevasi rakastaja?
Vai oletko joku joka etsii vielä omia tunteitaan, ja odottaa että saisi olla jonkun rakastettu?

33

454

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiMitäämerkkiä

En oikeastaan vieläkään tunne niin

• höyhenenkevyt

Rakastan mutta en ole rakastettu.

• Jospajoskus

saisi olla rakastettu.

• omattunteeniainakitiedän

Uskoisin että molempia, mutta tahtoisin vahvistuksen asialle :)

• Ainalöytyy

Kuuntele sisintäsi, sieltä se vastaus löytyy. :)

• tunnenkyllä

jos ei ihan fyysistä, niin ystävän rakkautta kuitenkin. Viestittelin juuri hyvän ystäväni kanssa ja hän osaa kyllä aina löytää oikeat sanat jokaiseen paikkaan. Osasi lohduttaa ja opastaa kun kerroin erään meneillään olevan projektini vaikeuksista. Lämmin tunne tuli ja samallamyös tunne, että olenko tukenut häntä tarpeeksi kun on kertonut omista ongelmistaan. Hienoa omistaa tuollainen ystävä. <3

• tottatuo

hyvä ja oikea fyysinen ystävä on niin paljon enemmän kuin mitä nämä täällä omistaa. <3

• Vallaton2

Tällä hetkellä en, koska olen tuuliviiri

• Kahvia_vain_sinulle

Kun katson häntä syvälle silmiin , olen nähnyt joskus syvää kaipausta , intohimoa , suruakin..
      Viimeksi kun näin hänet , tunsin että välittää minusta..
      Kun katsoin häntä silmiin , mietin rakastaako minua?
      Tiedän kyllä omat tunteeni ja voisin kuvitella että hänkin on nähnyt katseestani jotain..

• hänkinpitäisiminusta

Samat tunteet...mutta olen tunnustanut hänelle...toivon että...

• Yritän odottaa nätisti 😁

• eimilläänpahalla

mutta noi sun kommenttisi ja ilmeesi on oksettavia. :/ Koittaisit nyt hakeutua oikeiden ihmisten pariin. pelottelemasta palstalaisia.

• eimilläänpahalla kirjoitti:

mutta noi sun kommenttisi ja ilmeesi on oksettavia. :/ Koittaisit nyt hakeutua oikeiden ihmisten pariin. pelottelemasta palstalaisia.

Ei millään pahalla mutta anonyymina on helppo sanoa kun omaa naamaas ei edes näy :)

• Sydämmessävain

Kylläpä ilkeästi kirjoitit aivan vieraalle ihmiselle. Nätti tyttö mitä pelottavaa tuossa on. Ihme kirjoituksia.

• äläsinäkään
        AinaNorsu kirjoitti:

Ei millään pahalla mutta anonyymina on helppo sanoa kun omaa naamaas ei edes näy :)

tuo kuvasi on niin pelottava, että se värjää kaikki sanomasi. Poista ihmeessä tuo nikkisi, se on vain sinun parhaaksesi, koska kaikki pitävät sinua suljetulla osastolla hoidettavana kun näkevät miltä näytät. Ja tämän sanon "ystävän" hyvää tarkoittavana neuvona. Minä ainakin reagoin aina ihan älyttömän voimakkaasti kun näen kuvasi. :O

• sunmielestäehkä
        Sydämmessävain kirjoitti:

Kylläpä ilkeästi kirjoitit aivan vieraalle ihmiselle. Nätti tyttö mitä pelottavaa tuossa on. Ihme kirjoituksia.

muttei minun joka on työskennellyt paljon mieleltään sairaiden kanssa..

• Sydämmessävain

Älä välitä tuosta pöhköstä mun mielestä sun kuvassa ei ole mitään vikaa tuolla kirjoittajalla taitaa omassa päässään olla. :)

• äläsinäkään kirjoitti:

tuo kuvasi on niin pelottava, että se värjää kaikki sanomasi. Poista ihmeessä tuo nikkisi, se on vain sinun parhaaksesi, koska kaikki pitävät sinua suljetulla osastolla hoidettavana kun näkevät miltä näytät. Ja tämän sanon "ystävän" hyvää tarkoittavana neuvona. Minä ainakin reagoin aina ihan älyttömän voimakkaasti kun näen kuvasi. :O

Miksi pitäisi poistaa?
        "ystävä hyvä" ehkäpä sinunkin pitäisi vaikka elämä kuulostat hiemanko pinnalliselta.

• Sydämmessävain kirjoitti:

Älä välitä tuosta pöhköstä mun mielestä sun kuvassa ei ole mitään vikaa tuolla kirjoittajalla taitaa omassa päässään olla. :)

Kaikenlaista yritetään xP
        Huomaa miksi hekin täällä roikkuvat.
        Yrittävät saada hyvää oloa. 😉

• jotakinvastasin

Tunnetko olevasi rakastettu? En kun ei ole ketään joka rakastaa eikä ole ketään jota rakastaisin. Vanhempani rakastavat, muttei siitä varmaan ollut kyse.
      Tunnetko olevasi rakastaja? Jaa en tiedä, koska en tiedä mitä tuolla kysmyksella tarkasti ottaen tarkoitat.
      Vai oletko joku joka etsii vielä omia tunteitaan, ja odottaa että saisi olla jonkun rakastettu? Kaipa mä vielä etsin tunteita ja sitä mikä on todellinen rakkaus. En tiedä pitäisikö etsi koska olen saanut tunteissani niin monta kertaa kuraa niskaan etten tiedä. Jos joku tosi luotettava tulisi vastaan niin ehdä uskaltaisin jälleen tuntea ja enkä enää luota niin helposti. Vastapuolella pitää olla koeaika ja mun pitää tietää että ihminen on oikeasti sellainen joka välittää.

• ihmettelentodellakin

miksi joku on läväyttänyt tänne itsestään tuollaisen kuvan. Hakeeko tosiaan jotain äiti- tai isähahmoa korostaessaan tuota lapsenomaisuuttaan ja "piemuuttaan" . Normaalia tuo ei ole ja kuvan naisen katseen ainakin minä koen lähinnä pelottavana. Minä kavahf´dan tosielämässä tuollaisia outouksia.

Mieleen tulee muutaman vuoden takaa jumppapaikan pukuhuoneessa eräs nuori tyttö, joka alapää ajeltuna viihtyi ilkosillaan muiden edssä varmaan lähemmäs puoli tuntia ennen kuin älysi pukea päälleen. Kaikki, netissä selaamista myöten, piti tehdä ilman vaatteita ja kropan rasvauksen aikana piti toinen jalka nostaa penkille ja pyllistää oikein kunnolla. :D:D
      Lopulta muutaman muunkin yskäisyn ja naurahduksen myötä tämä pervo älysi alkaa pukeutumaan. Jotain tyydytydtä sekin raukka siitä varmaan sai vaikka kaikki muut oli lähinnä tyrmistyneitä. .D:D

• jotakinvastasin

Antaa AinaNorsun kirjoittaa kuvineen,tuskin se on sinulta tai keltäkään pois. Tuollainen toisen ulkonäön arvostelu on aika kurjaa vai onko sinulla niin paha olo että sitä pitää purkaa jonkun tuntemattoman kuvaan ja kirjoitteluun. Voihan sitä tietysti aina ihmetellä vaikka mitä mutta kohteliaammin ja hyvän maun rajoissa eikä lähteä tuollaiseen ilkeilyyn. Aina voi palstalta lähteä pois jos jonkun kuva tai kirjoittelu ei miellytä tippaakaan,ja sen varmasti osaat kun olet tänne tullutkin,laittaa palstan pois ja siirtyä muualle.

• jotakinvastasin kirjoitti:

Antaa AinaNorsun kirjoittaa kuvineen,tuskin se on sinulta tai keltäkään pois. Tuollainen toisen ulkonäön arvostelu on aika kurjaa vai onko sinulla niin paha olo että sitä pitää purkaa jonkun tuntemattoman kuvaan ja kirjoitteluun. Voihan sitä tietysti aina ihmetellä vaikka mitä mutta kohteliaammin ja hyvän maun rajoissa eikä lähteä tuollaiseen ilkeilyyn. Aina voi palstalta lähteä pois jos jonkun kuva tai kirjoittelu ei miellytä tippaakaan,ja sen varmasti osaat kun olet tänne tullutkin,laittaa palstan pois ja siirtyä muualle.

Hyvähän se on kommentoida kaikenlaista kun ei edes tunne ihmistä. :D
        "Epäkohteliaita riittää palstalla"
        Niitä tuleekin vältettyä oikeassa elämässä. Ei taida osata face to face vittuilla kun tänne tullaan.
        Syön tollaset iltapalaksi sitä ehkä kannattaa varoa :d

• oletkaioikeassa
        jotakinvastasin kirjoitti:

en vain tiedä, miksi hänen kuvansa näkeminen tekee niin häijyä. :[ Koitan tästä lähtien olla katsomatta sitä jos luen hänen kommenttejaan. En itskään ymmärrä, miten sillä kuvalla on niin voimakas vaikutus minuun, enkä tarkoittanut sanomisellani mitään pahaa, reaktioni oli täysin spontaani.. :-(
        Toivottavasti en loukannut sinua AinaNorsu, luultavasti omasta päästäni löytyy se suurin vika. <3

• AinaNorsulle
        AinaNorsu kirjoitti:

Hyvähän se on kommentoida kaikenlaista kun ei edes tunne ihmistä. :D
        "Epäkohteliaita riittää palstalla"
        Niitä tuleekin vältettyä oikeassa elämässä. Ei taida osata face to face vittuilla kun tänne tullaan.
        Syön tollaset iltapalaksi sitä ehkä kannattaa varoa :d

Minä kyllä sanon aina myös oikeassa elämässä, jos tarvetta ilmenee. :D Tänään viimeeksi. :)

• Sitä paitsi etpä uskaltanut suoraa pistää kommenttiin tuotakaan ;) Etten vain näkisi hmm

• AinaNorsulle kirjoitti:

Minä kyllä sanon aina myös oikeassa elämässä, jos tarvetta ilmenee. :D Tänään viimeeksi. :)

Juu juu.
        Kertoo aika paljon millanen ihminen säkin oot.

• oletkaioikeassa kirjoitti:

en vain tiedä, miksi hänen kuvansa näkeminen tekee niin häijyä. :[ Koitan tästä lähtien olla katsomatta sitä jos luen hänen kommenttejaan. En itskään ymmärrä, miten sillä kuvalla on niin voimakas vaikutus minuun, enkä tarkoittanut sanomisellani mitään pahaa, reaktioni oli täysin spontaani.. :-(
        Toivottavasti en loukannut sinua AinaNorsu, luultavasti omasta päästäni löytyy se suurin vika. <3

Niinpä taitaa löytyä.
        Juurikin sellaista mikä ehkä kannattais korjauttaa edes joskus.

• kolmenpisteenN

Olipa aikamoinen ketju.
      Minusta on aina surullista kun käydään ihmisten kimppuun. Arvostellaan ulkonäköä tai muuta täällä.

Täällä voi helposti saada pahan mielen ja surullisen olon. Muistan monia pahoja tuntemuksia kun aikoinaan kirjoitin tänne ensimmäisiä kertoja. Olin lapsellinen. En osannut. En tajunnut, että täällä pitää olla kova luu. Kovisten kanssa olin elänyt, mutta sisimpäni oli herkkä. Aivankuten koviksillakin. nahkatakin alla tai kovan meikin ja ulkokuoren alla sykki kaunis ja epävarma sydän >3...sen opin matkallani ja sitä oppia kannan vieläkin mukanani.

Kysymyksiin:
      Minua rakastetaan, mutta en tunne olevani rakastettu. Minä rakastan, mutta se on enemmän hoivaamista ja huolehtimista.
      Etsin itseäni ja oon jotenkin matkalla. Välillä tuntuu tosi tyhjältä sisimmässäni.

Aina norsulle; Jaksele ja pysy jos koet sen tarpeelliseksi täällä. Levollista yötä.

• Oppinut käsittelemään tollasia ulkonäköä morkkaavia ihmisiä.
        Minä en pienistä hätkähdä siinäpä yrittävät ja enemmän heiltä tulee lapsellista sanomista.
        Palsta on palsta täällä on trolleja vaikka muille jakaa kukaan ei säästy täältä heidän kritiikeiltään.
        Miksi ottaa itteensä anonyymiltä. 😉
        Jos aattelivat pistää pahalle mielelle nii aika huonosti menee heillä itsellään asiat.
        Ihmisiä on monenlaisia.

• samaamieltä
        AinaNorsu kirjoitti:

Oppinut käsittelemään tollasia ulkonäköä morkkaavia ihmisiä.
        Minä en pienistä hätkähdä siinäpä yrittävät ja enemmän heiltä tulee lapsellista sanomista.
        Palsta on palsta täällä on trolleja vaikka muille jakaa kukaan ei säästy täältä heidän kritiikeiltään.
        Jos aattelivat pistää pahalle mielelle nii aika huonosti menee heillä itsellään asiat.
        Ihmisiä on monenlaisia.

Noin minäkin ajattelen.

• tottavirkat
        AinaNorsu kirjoitti:

Oppinut käsittelemään tollasia ulkonäköä morkkaavia ihmisiä.
        Ihmisiä on monenlaisia.

ei tällaisella palstalla voikaan ottaa mitään vakavasti, muutenhan sitä saisi olla koko ajan loukkaantumassa. Tietenkin on aina olemassa riski, että kuvansa julkaisseet saavat enemmän, joskus negatiivitakin, huomiota, koska kuvattomien ulkoista persoonaa vastaan ei edes voi hyökätä.
        Hyvää yötä, nuku hyvin. :)

• tottavirkat kirjoitti:

ei tällaisella palstalla voikaan ottaa mitään vakavasti, muutenhan sitä saisi olla koko ajan loukkaantumassa. Tietenkin on aina olemassa riski, että kuvansa julkaisseet saavat enemmän, joskus negatiivitakin, huomiota, koska kuvattomien ulkoista persoonaa vastaan ei edes voi hyökätä.
        Hyvää yötä, nuku hyvin. :)

Heidän ulkonäköönsä ei pysty iskee kynteänsä,enkä kyllä haluis valuu niin pohjalle mutta se mitä he kirjoittaa pystyy näkemään asioita heistä itsestään. Ei pidä olla herkkä nahkaanen täällä sais kovan iskun itsetuntoon.
        Hyvät yöt sinne myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2073
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1986
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      309
      1799
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      30
      1322
    6. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1278
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1196
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1127
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1016
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      38
      1009
    Aihe