Älä ota vakavasti juttuja

Åpäölp

Kukaan muukaan ei ota.

28

533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinkyllähän

minä sen tiedän, että tämä on vain vedätyspalsta. Nyt nukkumaan. Ei koko elämäänsä kannata tuhota näiden juttujen takia. Kovalla vaivalla rakennettua. Täällä sinä olet vain pelkkä pillu.

• Niinsinätaas

pelkkä perse - niin kuin oikeassa elämässäkin.
        No väestönkasvuhan on muutenkin räjähdysmäistä.🐇🐇

• Entosiaan

usko täällä oleviin höperryksiin ;o))))))).

• Omavalta

Noo. Sehän on hyvä olla pelkkä pillu. SIITÄ saa ulkonäköä ja voimaa. Ja muut ihmettelee mitennihmeessä pysyt noin nuorena;)

• Enainakaanpalstallaota

Elämä pitää välillä ottaa vakavasti jotta jotain saavuttaisi. Sen olen oppinut tässä elämäni varrella,vaikeimman kautta. Pitää kait tehdä tarpeeksi virheitä jotta oppisi tulevaisuudessa tekemään asiat paremmin ja välttämään paremmin virheitä.

• liianvakavaa

Mitä meinaat ikeasta ostaa?

• Karmamuistaa

Ottaisitko sellaisen asian kevyesti vastaan jos sinua haukutaan raiskaajaksi tai pedofiiliksi syyttä suotta ? Sairasta!!!

• vi.hattu

Nostaisin sinuna syytteen.

Minä olen kylien puheiden mukaan ties mikä valehtelijahuora. Raskasta on.

• entäsnehautajaisetlol
        vi.hattu kirjoitti:

Nostaisin sinuna syytteen.

Minä olen kylien puheiden mukaan ties mikä valehtelijahuora. Raskasta on.

Onko niin raskasta, että pullo sen kunniaksi?

Yhden modernin ajan "mokkamökin" tiedän, sen maine on kyllä ihan itse korkeimman oma*****isesti hiellä ja hinkkauksella rakennettu! Vieläkin naurattaa viimeinen juoru*, mitä ovat siis useammat kylävieraat olleet todistamassa.

*Alkoholistimummelin tytär oli vierailemassa kavereineen, mummeli löytyi sitten tapojensa orjana tyttären kaverin miesystävän kanssa nurkan takaa, housut kintuissa kuinkas muuten... ja tätä seuranneita raivokohtauksia saivat kyläntuttavat silmiään räpytellen todistaa.

• Turhakehoitusminulle

Et voi tietää, miksi joku näitä lukee.
      Mittasuhteet pitää säilyttää kevyen ja vakavan keskellä.

• Ihmetystä

Mikäs se sinä luulet olevasi sanomaan kenellekään miten pitää toimia ja miten ei, täällä on kummallisia päällepäsmäreitä ja käskyttäjiä.

• haista.pasha

Herkkähipiäinen Trolli näyttää ottavan ja haluaa kiusata IRL. No, sitten muutoksia tapahtuu, toivottavasti miellyttävät lahkoa🤨.

• hyvat.planit

Kohta täällä elämää riittää!😜😂

• hyvat.planit kirjoitti:

Kohta täällä elämää riittää!😜😂

Eiköhän sitä elämää täällä riitä. :p

• just.kun.aloin

ottaa yhden ihanan miehen vakavasti, niin sitte tämä ilmestyi tänne. Heti tuli taas epävarma olo. Luottaako niihin katseisiin, vai palstaan. Täytyy taas nostaa suojamuureja.

• Jaaeivai

Äläpäs jauha kakkia siellä, ei tarvitse kun eksyä muutamaankin ketjuun niin kyllä siellä niin tunnetaan ja rakastetaan ja ihan mitä vaan että kyllä vaan otetaan niin vakavasti että hirvittää ja mitäs se sinuun kuuluu kuinka kukin näitä ottaa. Vai koitatko luikerrella irti jostakin .

• Valitettavanmoni

Ottaa vakavasti.

• tosion

Ja terveimmät pysyy palstasta kaukana.

• kysvaa

Terveimmät epäilee terveyttään ja sitä etteivät kestä tätä. Kuitenkin käyvät täällä omaa terveyttään julistamassa tämän tästä. Onko se tervettä.

• Mietipäuudelleen

Yritetäänkö tällä törkeästi vaimentaa joku ihminen?

• fghjnmiopd

Trollien ilmaantuminen paikalle antaa aloitukselle ns aitoustodistuksen. Mitä tulee kommenteissa jotakuta murehduttaneisiin ns kylänjuoruihin, niin kaikki valheellisuuuteen perustuva saavuttaa lopulta lakipisteensä ja asiat kääntyvät päälaelleen jyrkän kulman kautta tai sitten ihan hiljaa ja häveliäästi. Toisaalta taas juuri esimerkiksi tämänkaltaisen paikan perusteella ei ole syytä tehdä vahvoja tulkintoja puheistakaan, sillä yksi henkilö riittää järjestämään mitä mielikuvituksellisempia näennäisiä sosiaalisia rakennelmia. Esimerkiksi ketjusta löytyy havainnollistava lanka tästä, kaikessa kömpelyydessään se havainnollistaa trollaamisen perusidean

• Ketäkoitat

Eksyttää omien viestiesi tiimoilta, oletko se vittuilijamies.?

• Perhonen_

En tiedä.. Oikean elämän jutut on ainakin pakko ottaa vakavasti. Harmittaa koko homma..

• Perhonen_

Ps. En kaipaa ketään RealOtm71:ä. Olen jo pitkään ihmetellyt hänen juttuja näillä palstoilla.

• Eiköhänkuitenkin

Ole niin että jokainen voi ja pystyy sanomaan vain itsensä puolesta mutta ei koskaan kenenkään muun puolesta, ainakin oma havaintoni on melkolailla vastakkainen mitä aloittaja koettaa vakuutella.

• nalkutinalkuti

Ääliöt täällä vain nalkuttaa.

• Ainajokuottaa

Vakavastikin.
      Ainakin minä tiedän erään miehen joka otti kaiken niin vakavasti että rakasti jokaista naista palstoilla vakavasti ja ehdoitta,
      kunnes vastaan tuli taas seuraava jota rakastettiin aivan samoin. Vuodesta vuoteen, päivin ja öin.
      Muunkinlaista vakavaksi vetävää on vastaan tullut.
      Että se siitä vakavasti otettavuudesta.

Hyvää viikonloppua.

• Kaikkilähteeitsestä

Kun itse on ja toimii asialinjalla niin ei tarvitse ohjeistaa ketään mistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2073
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1986
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      309
      1799
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      30
      1322
    6. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1278
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1196
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1127
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1016
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      38
      1009
    Aihe